Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחאת פייסבוק נגד תאגיד המים ברמת גן

מחאת פייסבוק נגד תאגיד המים ברמת גן

בתקופה האחרונה נדונה הצעה לאסור על תאגידי מים וביוב ועל רשויות מקומיות לנתק את אספקת המים למשק בית בשל היעדר תשלום על השימוש במים.בינתיים מסתבר כי עלויות המים ברמת גן כמו גם התלונות כנגד תאגיד המים הולכות ועולות לפחות על פי תושבי רמת גן.

תושבת העיר שרית אברהם כתבה:"קיבלנו חשבון הזוי לבית הכנסת ואז גילינו נזילה רצינית.בעלי קנה חומרים וברזים ותיקן לבד.ניגשתי למשרדי מי רמת גן עם מכתב חתום עי" גבאי בית הכנסת המסביר את החיוב הגבוהה ושנזילה תוקנה ללא עלות של שרברב והקבלה על רכשית החומרים והם לא הסכימו לזכות את בית הכנסת מבלי קבלה מקורית של שרברב.לא עזרו הסבריי שלא היה שרברב.שמתפללי בית הכנסת חסכו עלויות ותיקנו את הנזילה לבד. ורק אחרי שהרמתי קול נאות האחראי לבוא לשמוע אותי וזיכה את בית הכנסת …זה היה סיוט לבלות שם…".

 שמעון נעים כתב כי:"לפני כשנה עברתי דירה בתוך העיר עם אותו מספר דיירים ולהפתעתי מאז שעברתי , חשבון המים יותר מהכפיל את עצמו מ40- קוב מים ל -90 קוב. לא נוספה לי בריכה או גינה בבית, בתשובה תאגיד המים אין מה לעשות זה מה שמראה מד המים התקין כביכול".

ויק חרש כתבה כי:"אנחנו קיבלנו 1050 ש״ח בחשבון האחרון 84 מ״ק מה שלא הגיוני בשום אמת מידה ואין לי בריכה למי שתוהה (-: כשבד״כ הממוצע שלנו 22 מ״ק ז״א החשבון קפץ ב442% מוזר תמוה וחסר פרופורציות אנחנו עדיין מבררים את הסוגייה". 

גם יו"ר הבית היהודי ברמת גן וחבר הנהלת העיר אביהוא בן משה הצטרף למוחים וקרא לסיעת הבית היהודי להוביל מאבק לביטול תאגיד המים העירוני.במכתב ששלח לשר הכלכלה נפתלי בנט כותב בן משה:"תושבים מכל רחבי העיר החלו לקבל חשבונות מים גבוהים בעשרות ובאמות אחוזים ללא הסבר… שירות המענה לציבור בתאגיד המים כשל….כמות הפונקציונרים והג'ובים שנוצרו בעקבות התאגיד… מצביעים על כשל רעיוני ומבני".

גם חבר מועצת העיר רועי ברזילי הצטרף למחאה וכתב בדף הפייסבוק שלו:"תאגיד המים הוא אחת העוולות המוסריות הגדולות של מדיניות ההפרטה. נכון שהיו וישנם קשיים עם האופן שבו ניהלו העיריות את משק המים המקומי, אבל ההחלטה להפריט לחלוטין משאב ציבורי כל כך אלמנטרי היא בדיוק הקצה הרחוק, רחוק מאוד של קפיטליזם חזירי שנועד לשרת את ספסרי העירייה במסווה של "יעילות כלכלית". תאגיד המים הפך ליצור כלאיים בן למערכת ציבורית חסרת רגישות וקבוצת אינטרסנטיים מקומיים בכל עיר בישראל".

כנסו לדף הפייסבוק החדש שלנו ועקבו אחר המאבק.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...