Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחזירים את הטבע לעיר

מחזירים את הטבע לעיר

הסתכלו סביב, מה אתם רואים? סביר להניח שזה קירות, בניינים ורכבים. בעולם המתקדם של היום כמעט ולא נשאר מקום לטבע בחיים שלנו. אבל מה עושים ברגע שאתם גרים בבניין קומות, או שהמשרד שלכם לא יכול לכלול גינה? התשובה לכך היא פשוטה הרבה יותר ממה שאתם חושבים. קיר צמחים ורטיקלי הוא הפתרון החדיש ביותר בתחום הגינון ומאפשר לכם לקחת פיסה קטנה מהטבע ולטפח אותה בנוחות ביתכם או משרדכם.

מחזירים את הטבע לעיר

שיטות גינון הינן רבות ומגוונות, ובשנים האחרונות אנו יכולים לראות כי בכל רחבי העולם אנשים רבים בחרו דווקא בשיטת גינון ורטיקלית אשר יכולה לסייע בהכנסת הטבע אל הבית. בעוד ששנים רבות של התפתחות תעשייתית וטכנולוגית אולי הרחיקו אותנו מין הטבע, כעת זה הזמן לעשות את הבחירה הירוקה ולהשיב אותו אל חיינו, אל ביתנו, אל משרדינו ובעצם אל תוך כל בניין שנרצה. הרעיון מאחורי גינה אנכית מתמקד בחיסכון בשטח נדל"ני יקר כמו גם השקיה חכמה, נוחה לתפעול ותחזוקה קלה וידידותית למשתמש.

יצירת אומנות ייחודית

כל אחד יכול לתלות עוד תמונה בחדר, אבל ברגע שאתם בוחרים להתקין קיר ירוק בביתכם, אתם למעשה משלבים אומנות חיה וייחודית ממש בתוך הסלון שלכם. יצירת האומנות הזו תשמור על המראה החי והחיוני שלה כיוון שהיא מגובה במערכת השקיה משוכללת. זו מאפשרת לצמחים הנבחרים שלכם להישאר ירוקים וססגוניים לכל אורך השנה. זכרו כי חשוב לוודא אילו צמחים יוכלו לשרוד בצורה הטובה ביותר תחת התנאים הקיימים בדירתכם, לשם כך תוכלו להתייעץ עם חברה העוסקת בהקמת קירות מסוג זה.

מתקרבים אל הטבע בשנית

חלק מההתעניינות ההולכת וגוברת בשנים האחרונות בכל הנוגע להקמה של קירות ירוקים נובעת מהעובדה כי מחקרים רבים הוכיחו נוכחות של צמחייה בבית ובמקום העבודה הובילה ליעילות גבוהה יותר בתפקוד וירידה משמעותית ברמות הלחץ וחוסר הסבלנות. חשוב לזכור כי אתם אלו שיכולים לבחור את סוגי הצמחים השונים אשר יושתלו על הקיר הירוק שלכם. צמחים שונים הינם בעלי יתרונות בריאותיים שונים, כך שאתם יכולים לבחור את סוג הטבע שאתם מעוניינים להכניס אל ביתכם.

הופכים חלומות למציאות

כמעט כל אחד מאתנו חלם בשלב מסוים על הגינה המושלמת שלו. בין אם מדובר בגינת פרחים או גינה של תבלינים ועשבי מרפא. אך ייתכן שבמהלך השנים רבים מאתנו זנחו את הרעיון מתוך אמונה כי אם חיים בקומה שלישית, כנראה שאין מקום לצמחים בבית. חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות בע"מ שמחה להעניק לכם את האפשרות להכניס את הטבע לבית בעזרת גינה תלויה. התהליך יכלול התאמה של תשתית הפרויקט לתנאי הסביבה, בחירה בשיטות גינון מתאימות ותחזוקה שוטפת של הפרויקט גם לאחר סיומו. כך תוכלו לעטר את ביתכם, משרדכם ואפילו את המרפסת שלכם בשפע של צמחייה ירוקה וחיונית אשר ללא ספק תשפר את איכות חייכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...