Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מלון העסקים החדש ברמת גן

מלון העסקים החדש ברמת גן

רשת מלונות רימונים תהפוך את מלון רימונים אופטימה ברמת-גן למלון העסקים של הרשת בהשקעה כוללת של 2 מיליון ₪. המהלך כולל שיפוץ מקיף של המלון, שדרוג החדרים ועיצוב מחדש של המלון על ידי האדריכלית אלונה כדורי. כמו כן  יוחלף שם המלון לשם: רימונים טאואר רמת גן.  

במסגרת המהלך, בוצע שיפוץ ועיצוב  כללי בחדרי וסוויטות המלון, הכולל: החלפת ריהוט, מיני בר חדש, הכנסת מכונות קפה בסוויטות ובמיני סוויטות הכוללות קפסולות לשימוש חופשי, החלפת כל מוצרי הטקסטיל (וילונות , מצעים , כריות , שמיכות ), התקנת מסכי LCD  וגופי תאורה חדשים, החלפת שטיחים וטפטים בכל שטחי המלון כולל שטיחים בלובי ובאולמות אירועים ושיפוץ הבריכה  הכולל הכנסת פינות ישיבה מעוצבות.

לדברי ערן קויאטק מנכ"ל רשת מלונות רימונים: "יצאנו למהלך בעקבות פניות רבות של אנשי עסקים להרחבת הפתרונות והשירותים. בחנו את הצורך וזיהינו כי יש חסך במענה הולם לאנשי עסקים באזור רמת גן, המעוניינים למצוא פתרונות רחבים בעת שהייתם. שמנו  דגש רב על התאמת הצרכים לקהל זה, מהארץ ומחו"ל. בתכנון המלון המחודש, לקחתנו  בחשבון שילוב אלמנטים עיצוביים וטכנולוגיים שיהפכו את חווית השהיה לנוחה, יעילה ומתקדמת, המאפשרת לאנשי העסקים להמשיך בעסקיהם ולקיים פגישות בטרקלין העסקים העומד לרשותם, לצד הרחבת מגוון השירותים".

מלון רימונים טאואר רמת גן המחודש ממוקם במרכז העיר, במרחק קצר מהבורסה הנמצאת על גבול תל אביב רמת גן. המלון כולל 98 חדרים, מתוכם חדרי סטודיו לזוגות, חדרי משפחה וסוויטות מרווחות עם אפשרות השכרה לתקופות ארוכות. כל החדרים כוללים: מטבחון מאובזר, שולחן עבודה, פינת ישיבה זוגית ואינטרנט לגלישה חופשית. עוד במלון, טרקלין עסקים, בריכת שחיה הממוקמת על גג המלון וצופה אל נופה היפה של העיר רמת גן, חניה תת קרקעית לאורחי המלון, חדרי ישיבות ואולמות כנסים.

כמו כן, קיימים במלון שירותים נוספים לאנשי העסקים כגון: סיוע בהזמנת רכב שכור והחזרתו, סיוע בסידורי הזמנות, ביטולים או שינויים בטיסות וארגון ההסעה לשדה, שירותי כביסה וגיהוץ, שירותי השכמה, רופא, מידע לגבי תחבורה, הזמנת טיולים בארץ ועוד.

רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב, מונה 11  בתי מלון מעוצבים מאילת שבדרום ועד הגולן שבצפון. לאחרונה, התווסף לרשת מלונות רימונים מלון רימונים חוף התמרים עכו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...