Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ממה צריך להיזהר שעושים הובלה קטנה

ממה צריך להיזהר שעושים הובלה קטנה
צילום שאטרסטוק באדיבות אפטריו

כאשר תרצו לעשות הובלה קטנה ובכלל הובלה כלשהי, ישנם מספר גורמים מהם עליכם להיזהר. קיימות מספר בעיות ותקלות בהן תוכלו להיתקל ביום המעבר, כמו נזק לרכושכם או ביטול חברת ההובלה ביום ההובלה עצמו, ומאמר זה עשוי לעזור לכם להימנע כמה שיותר מכל מיני צרות קטנות אך צרורות.

ממה צריך להיזהר שעושים הובלה קטנה?
כאשר אתם עוברים דירה, אתם דואגים להיות אחראיים ויעילים, מתכננים הכל מראש ומבצעים מספר פעולות על מנת שתוכלו לעבור את יום ההובלה בראש שקט וללא כל נזקים. לצערכם, תקלות ובעיות עלולות לצוץ בכל מקרה במיוחד אם מדובר בהובלה קטנה. לכן, מספר עצות נכונות יעזרו לכם להימנע כמה שיותר מבעיות אלו.

צילום שאטרסטוק באדיבות אפטריו

שיאו של כל מעבר דירה – יום ההובלה עצמו, עלול להיות טראומטי ולא נעים בכלל אם משהו בדרך משתבש. הובלה של דירה עשויה להיות עסק די מורכב, כאשר בוחנים את כל מכלול המשימות ולכן, שכיחים המקרים בהם משהו משתבש. מספר עצות אותו אספנו עבורכם, יעזור לכם להימנע ולהתגונן מפני בעיות אלו ואף טיפים חכמים מה לעשות במידה והמקרה אכן קרה:

  • המובילים לא מגיעים – מקרה שכזה אמנם מאוד נדיר, לרוב המובילים לא יבטלו את ההובלה באותו היום, אך גם הם יכולים למצוא את עצמם עם רכב תקוע. על מנת שתמנעו ממצב כזה, אל תקבעו את מועד ההובלה ליום האחרון בדירתכם הישנה והשאירו מרווח של כמה ימים לפני עזיבתכם. דבר שני, עבדו עם חברה אמינה שברשותה מספר גדול של כלי רכב ופתרונות שונים.
  • החברה שולחת רכב קטן מדי – אם גודל הרכב לא יכול להכיל את כל רכושכם, ההובלה תתבצע במספר העברות. אם זה באותו ישוב זה עוד בסדר, אבל במרחקים גדולים הדבר יגרום לעיכוב רציני עד לסיום ההובלה. בכדי שתוכלו להימנע ממצב שכזה, דאגו להודיע מראש למוביל על כל רכושכם, שיכתוב ויעריך נכון את גודל הרכב המתאים לכך.
  • איחור המובילים – כאשר מזמינים הובלה לשעות הצהריים או אחר הצהריים, המובילים עלולים לאחר מפאת עיכובים בהובלה הקודמת. לכן, מניסיון שלנו, תקבעו עם המוביל בשעות הבוקר כך שתהיו ראשונים.
  • רכב ההובלה לא מוצא חניה באזורכם – על מנת שהמובילים יוכלו להחנות, להעמיס ולפרוק את הציוד בנוחות ובקרבת הבית הישן והחדש, אנחנו ממליצים לתפוס ולסמן חניה מראש לפני הגעת המובילים.
  • המובילים יצאו לדרך – רצוי שאחד ממכם יחכה למובילים בכתובת החדשה על מנת שיפתח להם את הבית. אם אין מקום בשבילכם במשאית או רכבכם תקוע, רצוי להתפצל ושאחד מכם יחכה למובילים מאותו הבוקר בכתובת החדשה.
  • נזק לרכושכם – אם ברשותכם ציוד יקר ועדין (טלוויזיית מסך שטוח, לדוגמה), רצוי לעבוד עם חברות המציעות ביטוח לציוד בתוספת תשלום מראש.
  • המובילים דורשים יותר כסף – המובילים יודעים שזהו יום קריטי עבורכם ואתם תשלמו כל מה שצריך על מנת שהם יסיימו את המשימה. דבר זה משאיר פתח לרמאיות והתחכמויות מצד המובילים. הצעת מחיר כתובה ומפורטת מראש תפתור את הבעיה הזו. במקרה הכי גרוע, דרשו קבלה במקום ושלמו בצ׳ק לא סחיר, על מנת שיהיה תיעוד למקרה.

אתר הובלות בישראל
ענף ההובלות לא שונה מכל ענף אחר של בעלי מקצוע חופשיים. בשוק הישראלי הרחב, תמצאו המון בעלי מקצוע, אמינים והוגנים, אך גם לא מעט רמאים ונוכלים. לכן, רצוי לחקור, לבדוק ואף להתייעץ עם לקוחות אחרים לפני בחירת המוביל או חברת ההובלה. באתר הובלות בישראל, תמצאו את כל המובילים והחברות הגדולות והקטנות, תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר, לבדוק מי עובד עם ביטוח ומי לא והכי חשוב לדאוג להסכם כתוב, מפורט עם כל רכושכם.

מאמר זה נכתב באדיבות אתר הובלות בישראל

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...