Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מנכ"לית אחוזת צהלה, חגית פינטו, מספרת על ההצלחה הגדולה של האחוזה התל-אביבית, המשלבת יוקרה עם חיי קהילה חמים

מנכ"לית אחוזת צהלה, חגית פינטו, מספרת על ההצלחה הגדולה של האחוזה התל-אביבית, המשלבת יוקרה עם חיי קהילה חמים

חגית, 44, נשואה ואם לשלוש בנות, עובדת ברשת אחוזות רובינשטיין כבר 11 שנה. בארבע השנים האחרונות היא מנהלת את אחוזת צהלה בית דיור מוגן בתל אביב, בהצלחה ובאהבה רבה. "אחוזת צהלה היא קהילה מיוחדת מאוד המונה 250 דיירים", היא אומרת.  "הדיירים כאן, שהגיעו ברובם מתל אביב והסביבה, הם הסלתה והשמנה של מדינת ישראל. לוחמים, מקימים ובונים, שמלווים את המדינה מלפני הקמתה ועד היום; באופן אישי, אני לומדת רבות מכל אחד מהם".

יוצרים חברויות אמת

אחוזת צהלה ממוקמת בשכונת המשתלה הצמודה לשכונת צהלה, בצפון השקט של תל אביב, ומציעה מגורים בדירות יוקרה בבית מהודר, מטופח ורחב ידיים. דיירי האחוזה נהנים משטחים פתוחים יפהפיים, מתקנים מודרניים, פעילויות סביב השעון ואינספור אירועים ברמה בינלאומית. "המוטו של האחוזה הוא 'בצהלה כצהלה חוגגים כל השנה'", מחייכת חגית. "ובאמת, הצוות המדהים באחוזה, ביחד עם הדיירים הנפלאים שלנו, הופכים כל אירוע לחגיגה וכל סיבה למסיבה: ערבי חג, אירועי אופנה, תרבות וספורט, נשפים, מועדים מיוחדים ומה לא. כמובן שגם ביומיום, בפעילויות ובחוגים, אנחנו מקפידים על רמה גבוהה מאוד, במטרה לתת את המענה הטוב ביותר לכל דייר בכל עת".

כיצד עושים זאת בפועל ?
"מילת המפתח מבחינתי היא 'ביחד'. לדעת להקשיב לצוות ולדיירים. אני עצמי מבלה רבות משעות העבודה שלי בחוגים ובפעילויות, ושומעת על הרצונות והצרכים של כל דיירת ודייר. בנוסף, באחוזה פועלות ועדות דיירים במגוון תחומים, שמשתפות פעולה עם צוות העובדים בבית. הרי המטרה של כולם היא לעשות הכי טוב שאפשר! שיתוף הפעולה הזה יוצר קהילה הדוקה ואכפתית של אנשים שיודעים לתרום, ואוהבים לבלות ביחד, לעזור למי שצריך ולהיות חברים. יש כאן חברויות אמת מדהימות שנרקמות בין דיירים וגם קשרים רומנטיים".

נראה כי השילוב יוצא הדופן הזה – בין בית יוקרתי ברמה הגבוהה ביותר לקהילה חמה ותומכת – הוא אחד הגורמים המשמעותיים לשביעות הרצון הגבוהה של דיירי אחוזת צהלה ולהצלחתה של האחוזה.
"עיקר השיווק של אחוזת צהלה הוא מפה לאוזן – דיירים שמביאים חברים", מספרת חגית. "יש לא מעט דיירים שהביקור הראשון שלהם באחוזה היה אצל חברים שגרו כאן. הם ראו ושמעו כמה החברים מרוצים –  והחליטו להצטרף. בכלל , יש לאחוזה שם מצוין בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי באזור המרכז".

מומחים לדיור מוגן

כמנהלת ותיקה באחוזות רובינשטיין, חגית רואה יתרונות רבים בהשתייכות לרשת חזקה וותיקה, הכוללת ארבע אחוזות מצליחות. "אחוזת צהלה קמה ופועלת בהצלחה, הרבה בזכות הניסיון הרב שכבר היה לאחוזות שלפניה – אחוזת ראשונים ואחוזת פולג. דבר דומה יקרה גם כשהרשת תגדל; האחוזות החדשות ייעזרו בידע ובניסיון הרבים של האחוזות הוותיקות יותר".

במה מתבטא כוחה של רשת אחוזות רובינשטיין?

"בחוזק הכלכלי והניהולי, ביכולות הבנייה ובמומחיות הגדולה בדיור מוגן. לאחוזות רובינשטיין יש ניסיון של 20 שנה בתחום הדיור המוגן, והבנה מעמיקה של איך דיור מוגן צריך לפעול, ומה הוא צריך לתת לדייריו. מעבר לכך, הרשת הזו יודעת לטפח את ההון האנושי שלה, העובדים, שהם חלק גדול וחשוב מאוד בהצלחה. אני חושבת שהמסירות, הניסיון והמסורת של הרשת מאפשרים לה להוביל את התחום בארץ".

איך את רואה את תחום הדיור המוגן בעתיד?

"אני מאמינה גדולה בדיור מוגן. אנשים שעוברים להתגורר בבתי דיור מוגן איכותיים נהנים מבריאות טובה יותר ומאריכים חיים. זה לא פלא, עם אורח החיים הספורטיבי, הפיקוח הרפואי, מגוון הפעילויות העצום והאפשרויות החברתיות הרבות. לכן, אני בהחלט חושבת שהתחום הזה ימשיך להתפתח ,לשגשג ולהיטיב את חייהם של רבים – ואנחנו נהיה כאן עבורם."

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...