Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרבית ילדי גבעתיים נרשמו לקייטנות העירייה

מרבית ילדי גבעתיים נרשמו לקייטנות העירייה

הצלחה מאסיבית נרשמה בשבועות האחרונים לקייטנות העירוניות בגבעתיים. עיריית גבעתיים מפעילה מספר רב של קייטנות קיץ והשנה אלו משכו למעלה מ- 60% מילדי העיר.בעיריית גבעתיים ביקשו לציין כי השנה חלה עלייה של כ- 13% במספר הנרשמים לקייטנות העירוניות, לעומת הנרשמים לקייטנות בשנה שעברה. כך, עולה מנתוני האגף לחינוך תרבות וספורט של עיריית גבעתיים.

ראש העיר, ראובן בן שחר, ערך סיור בקייטנות יחד עם מנהלת אגף החינוך, אסתר אריאל, מנהלת מחלקת תרבות, לאה לוין והאחראית על הקייטנות, ענת אשרוב והתרשם ממגוון הפעילויות של הילדים. בן שחר, בירך את מדריכי הקייטנות העירוניות של גבעתיים ואמר: "המספר הגבוה של הילדים הנרשמים לקייטנות הוא הבעת אמון במערכת העירונית הנותנת את הפתרונות הטובים ביותר לילדים במהלך חופשת הקיץ, זאת למרות ההיצע הגדול של קייטנות פרטיות. אנו רואים בנוער את המשאב העיקרי של עירנו וככזה, אנו עושים כל שביכולתנו על מנת שילדי גבעתיים ייהנו מקייטנות מעשירות וייחודיות, כל זאת במקביל למתן דגש רב לביטחון ובטיחות".

השנה נרשמו 3392 ילדים לעומת 3018 ילדים בשנה שעברה. לקייטנות הגנים נרשמו השנה 650 ילדים לעומת 605 בשנה שעברה. בקייצניות נרשמו השנה סה"כ כ- 1074 תלמידים לעומת 1025 תלמידים בשנה שעברה ובכייפת נרשמו נרשמו כ- 457 תלמידים לעומת 430 בשנה שעברה.

בין שלל הקיטנות יש לציין את ילדי הגנים, המבלים בקייטנות בגני הילדים בעיר ונהנים משפע פעילויות העשרה מגוונות. העולים לכיתות א-ג' מבלים בקייצניות הנערכות בבתי הספר ונחשפים לפעילות חברתית ומגוון עשיר של אורחים, ימי שיא וטיולים. העולים לכיתות ד-ה' נהנים מקייטנות ה"כייפת" והעולים לכיתות ו'-ח' משתתפים ב"טיילת" המיוחדת שתוכננה במיוחד לילדים הגדולים ובה נהנים הילדים ממגוון רחב של טיולים.

ב"כייפת" של גבעתיים בחרו הילדים כבר במהלך הרישום, את החוגים בהם הם משתתפים מתוך מאגר גדול ועשיר העומד לרשותם. בדרך זו מתאים הילד לעצמו מימד אישי של פעילות בנוסף לפעילות המגוונות הכוללת ימי כייף ואטרקציות.

ילדים העולים לכיתות ג', ו- ד' יכלו להירשם לקייטנת ספורט בתחומים מגוונים כגון: כדורגל, כדורסל, התעמלות ועוד. רבים מהילדים בגנים ובבתי הספר משתתפים בצהרונים ובמועדוניות שמפעילה עיריית גבעתיים ונשארים בקייטנה עד לשעה 16:00.

יש לציין כי כל המדריכים בקייטנות עברו השתלמות מיוחדת לקראת הקייטנה וחלקם הגדול אף בוגר קורס מדריכים צעירים של עיריית גבעתיים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...