Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניסוח צוואה בעזרת עורך דין

ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
קרדיט - Pixabay

אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא להותיר את הצאצאים ושאר קרובי המשפחה בסימן שאלה לאחר לכתו של אדם אהוב, וכדי שלא יצטרכו להתמודד עם בירוקרטיה ארוכה בעודם מתאבלים על יקיריהם. נושא הצוואות הינו חלק מתחום דיני המשפחה, כאשר עורך דין לענייני משפחה יכול לערוך צוואה בצורה שתהיה נכונה משפטית, חד משמעית וקשה יותר לביטול מאשר צוואה שנערכת בצורה עצמאית. בדיוק כפי שעם עזרתו של עורך דין לענייני משפחה בעל ידע וניסיון בעניין ניהול הליך מזונות ילדים יכול  להשתנות בהתאם לנסיבות רלוונטיות את גובה חיוב המזונות, כך גם עורך הדין לענייני משפחה יכול לסייע גם בתחומים של ירושה ועיזבון. עורך דין לדיני משפחה לרוב יהיה מוסמך גם לערוך ייפוי כוח מתמשך ולהסמיך מיופי כוח לטיפול בנכסים של אדם שאינו יכול להחליט בעבור עצמו בעניינים אלו. כמו כן, מיופי הכוח מקבלים את הסמכות גם לקבל החלטות בנושאי בריאות ורווחה, כמו גם, החלטה על מקום המגורים של האדם עליו הם מיופים.

סיוע בעל ערך של עורך דין בנושא הצוואות והירושות

עורך הדין לענייני משפחה יכול לסייע בהגשת התנגדות לצוואה, בעריכת מסמכים חשובים ואפילו, לגשר במקרים של סכסוכי ירושה. סכסוכי ירושה עלולים להתרחש בעקבות אי הסכמה על נוסח הצוואה, או דווקא מפני שלא קיימת צוואה והרכוש מתחלק בהתאם להחלטת בית המשפט. סכסוכים אלו כוללים תסכול וכעס ועלולים לגרום לקרע במשפחה, לכן, פנייה אל צד שלישי כמו עורך דין או מגשר למען טיפול בנושא היא כדאית ויכולה למנוע התדרדרות ביחסים בין בני המשפחה. עורך הדין יכול לסייע גם במקרים של חלוקה וניהול עיזבון – חלוקת ירושה בין אחים או קרובי משפחה אחרים שאינם מסכימים על חלוקת הנכסים כפי שכתוב בצוואה, או כפי שהוחלט לפי הוראת בית המשפט. במקרה שהמוטבים מסכימים על צורת חלוקה אחרת, הם יכולים לערוך הסכם בין היורשים לחלוקת עיזבון במסגרתו הנכסים יחולקו לפי רצונם ולא לפי הכתוב בירושה. הסכם חלוקת העיזבון נעשה לרוב כדי לסייע להימנע ממיסוי על הנכסים הכלולים בירושה.

בואו לעבוד עם משרד שמציע רגישות ומקצועיות גם יחד

זקוקים לעורך דין מוביל לענייני משפחה על מנת לסייע בפתירת סכסוכי חלוקת ירושה בין אחים? או אולי אתם מעוניינים לערוך צוואה על מנת להימנע מסכסוכים מיותרים? פניה אל משרד עורכי דין ג׳יין חסון יכול להבטיח טיפול מהיר ורגיש בכל בעיה. עורכת הדין חסון עוסקת בתחום דיני המשפחה שנים רבות והיא מוסמכת לערוך ייפוי כוח מתמשך ומסמכים נוספים. עורכת הדין חסון פועלת תוך הבנה והתחשבות במצב המשפחה ברגעי האבל ומציעה את עזרתה המיומנת תוך שימת דגש על מתן יחס אישי, אדיב ומכבד. הניסיון הרב שצברה עורכת הדין חסון בטיפול בתיקים מסוג זה מקנה לה את היכולת לספק תמיכה ורגישות, תוך שהיא מלווה את המשפחה בצורה מקצועית לכל אורך ההליכים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...
איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש...
עורך דין לענייני תאונות דרכים - גם מול הביטוח הלאומי
הסלוגן שמלווה את הביטוח הלאומי הוא "לצדך, ברגעים החשובים של...
איך תורם עורך דין מקרקעין מיומן לקידום תמ"א 38?
תוכנית המתאר הארצית מספר 38, שאושרה בשנת 2004, חוללה מהפכה...
איך לבחור את סביבת המגורים המושלמת בגיל השלישי?
כשמתקרבים לגיל השלישי, בחירת סביבת המגורים הופכת לחשובה מאי פעם....
לייזר לגברים – גברי המילניום והעלייה בטיפולים האסתטיים
מה גורם לכך שיותר ויותר גברים, במיוחד בני דור המילניום,...
לכל דבר צריך יועץ, גם למזגנים
כמה היה העולם פשוט וקל פעם, עולם מדהים וקסום שכל...