Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נעליים אורטופדיות ליציבה נכונה ולמניעת בעיות

נעליים אורטופדיות ליציבה נכונה ולמניעת בעיות

נעל איכותית מונעת את היווצרותן של בעיות אורטופדיות שונות כמו דלקת בגיד אכילס או דורבן בעקב, ומטרתה להקל על הסבל והכאבים למי שסובל מבעיות אורטופדיות, כמו גם להקל על חולי סוכרת ובעלי מומים מולדים.

ראוי להדגיש כי מדרסים אורטופדיים אינם מחליפים בשום מקרה את תפקיד הנעל האורטופדית אלא הם מהווים מוצר משלים. לכן, במכון אורטופדי מקצועי ניתן לקבל מענה תחת קורת גג אחת לאבחון מקצועי של כף הרגל, להתאמת מדרסים, ולרכישת נעליים אורטופדיות נוחות, איכותיות ועמידות לאורך זמן.

התאמת נעליים ומדרסים לפי מידה אישית

כל נעל שבוחרים להליכה, לפעילות גופנית, לאירועים ולעבודה, חייבת להתאים באופן מדויק לכפות הרגליים. מומלץ לרכוש נעליים עם סוליה יחסית שטוחה, כיוון שכל הגבהה בעקב יוצרת לחץ על אצבעות הרגליים, וחלוקת העומס של משקל הגוף משתנה ומועברת לחלק הקדמי של הרגל, לדוגמה נעלי עקב לנשים. נשים וגברים הבוחרים נעליים עם עקב בגובה מעל 3 ס"מ עלולים לסבול מכאבים עזים בחלק הקדמי של הרגל, בעיה זו ידועה בעולם הרפואה בשם Halux Valgus, ולאחר שימוש ממושך לאורך זמן עם נעליים מוגבהות באזור העקב, עלולה הבעיה להפוך לכרונית ומצריכה ניתוח מורכב.

אגב, אם אתם סובלים מפלטפוס נהוג להתאים מדרסים המסייעים לבעיה אך אלה עלולים לגרום ללחצים אחרים המופעלים על כף הרגל, ולהיווצרות בעיות אורטופדיות אחרות. לכן, חשוב לבצע אבחון מקצועי ומדיוק של כף הרגל במכון אורטופדי, ובהתאם לממצאי הבדיקה והמלצות הצוות ניתן לרכוש נעליים אורטופדיות ולהתאים עבורן מדרסים איכותיים.

יציבה נכונה של הגוף

נעליים איכותיות נועדו לשפר את יציבת הגוף ולמנוע היווצרות בעיות ומחלות שונות. יצרני נעליים מובילים מכל העולם משקיעים זמן ומשאבים רבים בפיתוח נעליים איכותיות הנמכרות במכון אורטופדיה. יש לציין כי במכון אורטופדיה ניתן להתאים את הנעל בהתאמה מושלמת לכף הרגל, לאחר מדידות מדויקות ואבחון מקצועי באמצעות סריקה וניתוח ממוחשב. כאשר מעוניינים לרכוש נעלי ריצה אורטופדיות חשוב להגיע למכון אחרי אימון גופני ממושך או אחרי הליכה או עמידה ממושכת, יש לוודא כי ניתן להניע את בהונות כפות הרגליים בחופשיות לאחר קשירת הנעליים.

נעל אורטופדית לרוב תהיה רחבה יותר בהשוואה נעליים רגילות, ניתן לבחור מידות רוחב שונות, וחשוב אחרי מדידה ראשונית ללכת כמה דקות בחנות או במכון, לנתר לגובה, לבצע כפיפות ולוודא כי הנעל מעניקה תמיכה איכותית לכף הרגל ולשאר חלקי הגוף. לכן, חשוב לרכוש נעליים אורטופדיות במכון מקצועי המייעץ לכל לקוח ומסייע לו לבחור נעל איכותית, ובמידת הצורך מייצרים עבורו גם מדרסים בהתאמה אישית.

לקריאה נוספת אודות נעליים אורטופדיות כנסו לפה

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...