Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סגנונות שונים של דלתות פנים

סגנונות שונים של דלתות פנים
קרדיט לתמונה: מאגר shutterstock

דלתות פנים מהוות חלק משמעותי מהעיצוב הכללי של הבית וחשוב שסגנון הדלתות יתאים לסגנון העיצוב הכללי של הבית. למה חובה לשים לב כשבוחרים דלתות פנים ומהם הסגנונות השונים? מדריך.

הדבר החשוב ביותר בבואנו לבחור דלת לביתנו הוא מידת התאמתה של הדלת לעיצוב הכללי של הבית. נכון, דלתות הפנים אינן הדבר הראשון עליו נחשוב בעת עיצוב הבית, אך בסופו של דבר הן מהוות חלק דיי חשוב בעיצוב הכללי.

סגנון העיצוב של דלתות הפנים שלכם הינו פועל יוצא של מספר פרמטרים שכולם משפיעים על סגנון עיצוב של דלת פנים. סוג הפתיחה של הדלת, הצבע שלה, הצורה והמרקם שלה – משפיעים על סגנון העיצוב של הדלת.

קרדיט לתמונה: מאגר shutterstock

סוג הפתיחה

אחד הדברים הראשונים ששמים לב בדלת הוא סוג הפתיחה. ניתן לבחור בין כמה סגנונות פתיחה, שישפיעו מן הסתם על סגנון העיצוב הכללי של הדלת. הסוג הפשוט ונפוץ ביותר הוא כמובן דלתות הנפח, אותם דלתות "רגילות" הנפתחות בעזרת ציר. סוג פתיחה מוכר נוסף (אך נפוץ פחות בתקופתנו) הוא דלתות הזזה, שנפתחות בהזזה לאחד הצדדים. דלתות אלו מהוות פתרון עיצובי נוח בחללים קטנים יחסית וכאשר אנו מעוניינים לחסוך במקום. הסוג האחרון הוא דלתות מתקפלות המוכרות גם כדלתות אקורדיון. השימוש בדלתות אלו לא נפוץ כלל, בעיקר כי הן נוטות להתקלקל יחסית במהירות.

צבע

לרוב בוחרים בדלתות בצבע עץ או לבן, אך יחד עם זאת ניתן לבחור במגוון רחב של צבעים ואם בא לכם להתפרע זה לגמרי בסדר. חשוב לזכור כי יש להתאים את צבע הדלת לעיצוב הכללי של הבית. חשוב לבדוק ולהסתכל היטב על כל הבית ועל העיצוב שלו, ורק לאחר מכן לבחור את צבע הדלת שמתאים לעיצוב זה. כך, אם הבית כולו מעוצב בסגנון כפרי סביר להניח שדלת בצבע עץ הכי תתאים לעיצוב ואילו אם הבית מעוצב בסגנון מודרני ייתכן ודלתות חשופות בצבע אפור יתאימו יותר.

קרדיט לתמונה: אתר "דלתות בכר"

צורה

מלבד הצבע של הדלת המרקם והצורה של הדלת גם כן נבלים האחת מהשני ויכולים להגיע בסגנונות שונים. דלתות באות בצורות שונות: עם או בלי חלונות, אם עיטורים או ללא, עם פירזול או ללא, עם הבלטות או ללא, ואולי בכלל שילוב של כמה אלמנטים כמו דלת מעוטרת עם חלון? שלתות עם עיטורים יעניקו מראה קלאסי ומרשים יותר, דלתות עם חלונות יעניקו מראה וינטג'י יחסית ואילו דלתות חלקות עדיין נשארו הבחירה המועדפת על ישראלים, שרובם עדיין מעדיפים את דלתות הפנים שלהם יחסית פשוטות.

מרקם

גם המרקם של גימור הדלת משפיע על סגנון העיצוב שלה. רוב הישראלים בוחרים בדלתות חלקות, אך בזמן האחרון, עם התפתחותו של סגנון העיצוב המודרני, נפוץ טרנד חדש של שימוש בדלתות מחוספסות המשדרות מראה גס ותעשייתי, ומתאימות כמובן לסגנון עיצוב מודרני אורבני.

המאמר בשיתוף עם "דלתות בכר" המספקת דלתות פנים באיכות ללא פשרות

לאתר החברה : https://www.dlatot-bachar.com

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...