Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סקירה מקוצרת לעצמאי מתחיל: איזה עסק כדאי לפתוח השנה?

סקירה מקוצרת לעצמאי מתחיל: איזה עסק כדאי לפתוח השנה?

אם בכוונתכם להקים עסק חדש בשנת 2015 כדאי להתמקד בתחומים שנחשבים פחות מסוכנים וכי יש בהם דרישה גבוהה לאנשי מקצוע, בין התחומים הנדרשים ניתן למצוא מעבדות ושירות למכשירים סלולאריים, סוכנויות ביטוח המתמחות בביטוחי ריסק, חברות בתחום הפרמצבטיקה, חברות לייצור ציוד רפואי וטכנולוגי, חברות הזנק המתמחות בעיקר בכתיבת אפליקציות ועוד.

בדיקת שוק מקיפה

כדי להקים עסק יש לפעול במשנה זהירות וחשוב לקבל ייעוץ מקצועי מיועצים מנוסים, מרואי חשבון ומגורמים אחרים. חשוב להכין תכנית עסקית מקיפה שכוללת סעיפי היתכנות עסקית, פתרונות מימון ואשראי, רכישת ציוד, תזרים מזומנים, פרסום ושיווק ועוד. ממחקרים שנעשו בתחום עולה כי עסקים רבים הוקמו ללא בדיקת היתכנות וללא סקרי שוק מקיפים. כדי להצליח חשוב ללמוד את השוק בו מעוניינים לפעול, לבדוק מהי רמת המסוכנות של פתיחת העסק, מהו ההון הנדרש להקמת העסק וכיצד ניתן לגייס אותו, מהי מידת הרווחיות וכדומה.

טכנולוגיות חדשות לעזרת העסק

לאחר בדיקת היתכנות וכדאיות להקמת העסק כדאי ללמוד מהן הטכנולוגיות החדשות שיכולות לסייע לעסק החדש להתפתח ולעמוד על רגליו. כדי להוזיל את עלויות התפעול וכדי למקסם את שעות העבודה של העצמאי כדאי להזמין שירות מענה אנושי ושירותים נוספים כמו שירות טלמיטינג, שירותי טלמרקטינג ושירותים נוספים המייעלים את עבודת העסק ותורמים להצלחתו. שירות מענה אנושי לעסקים נועד לספק מענה איכותי ומהיר ללקוחות העסק מסביב לשעון וכמענה אפקטיבי לשעות בהן מוקד המכירות או השירות של העסק עמוס ונציגי השירות אינם יכולים לעמוד בעומס הפניות. השירות מעניק לעסק נקודות זכות, יוקרה ותדמית חיובית.  

מגמות וביקושים בשוק

כאמור, כדי להצליח עם הקמת העסק השנה חשוב לבחור תחום נדרש בו ניתן להתקדם ולהתפתח. אם תמיד חלמתם להקים עסק חדש כדאי לקרוא סקירות שוק ולבדוק מהן המגמות וביקושים בענפי התעשייה והמסחר השונים. אם תבחרו לפתוח מסעדה חדשה, פאב או בית קפה כדאי לקחת בחשבון כי העסק שלכם עומד בפני סיכונים רבים. גם אם תבחרו להקים חנות פרחים לבטח תגלו כי השוק מוצף ותחרותי. עם זאת, במידה ותחליטו לפתוח מעבדת שירות למכשירים ניידים, למחשבים ולטאבלטים הסיכוי שלכם לשרוד בשוק גבוה יותר. יש מקצועות בהם יש דרישה גבוהה כל הזמן, כמו נותני שירות למזגנים, יועצי שיווק מקצועיים, חברות לקידום אתרים וחברות המתמחות בפתרונות תוכנה, במיוחד אפליקציות לגוגל ואפל.

בנוסף, ישנם פרמטרים עליהם יש לתת דגש בפתיחת העסק כמו מיקום העסק, נגישות לעסק (חניה, תחבורה ציבורית, מעלית וכו'), השקעה כספית נדרשת להקמת העסק, קהל יעד ומומלץ להקים עסק חדש בתחום בו מתמחים כדי שלא להיכנס להרפתקה שעלולה להסב הפסדים כספיים גבוהים.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...