Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עבודות עץ שמוסיפות המון לעיצוב הבית

עבודות עץ שמוסיפות המון לעיצוב הבית
תמונה באדיבות: pixabay

הבית שלכם הוא מקום המפלט, הקן השלו שלכם, הוא המקום בו אתם מבלים את שעות הפנאי, בקרב המשפחה, לבד עם ספר טוב, או עם חברים וידידים. עיצוב הבית משפיע על ההנאה ממנו – וחשוב להשקיע בעיצוב המרחב כך שתוכלו להרגיש בו נינוחים, לחוש שהבית שלכם מאפיין אתכם, ולהתגאות בבית המעוצב שלכם כשאתם מארחים. אחד המוטיבים המשמעותיים, הפופולאריים ומלאי האווירה שניתן להוסיף לעיצוב הבית הוא ללא ספק עץ.

עבודות בעץ, מוסיפות את הגוון החמים העמוק המאפיין את העץ (אם כי, כמובן, ניתן לצבוע אותו, ואף בצבעים אטומים לחלוטין שיעניקו לו מראה כמעט פלסטי), את המוטיב החי, הנושם, המשתנה, האקולוגי, הטבעי לבית – והוא גם חומר עמיד מאוד, שבטיפול נכון יכול לשרת אתכם למשך עשרות שנים בנחת. לפניכם – עבודות עץ שכדאי לשקול, להוספת המון אופי, טבע, ושלווה, לעיצוב הבית והגינה.

פרגולה מעץ – שילוב מנצח של יופי ופרקטיקה

פרגולה מעץ היא אזור מוצל בגינה, בדרך כלל מעל חלקה מרוצפת, אותה ניתן לרהט בריהוט גינה נינוח. פרגולה מעץ מהווה שילוב מושלם בין יופיו של החומר הטבעי לבין פונקציונאליות, בשימוש באחד החומרים העמידים ביותר בפני פגעי מזג האוויר – במיוחד אם מתחזקים אותו כראוי. פרגולות מעץ ניתן למצוא בעיצובים עדינים מאוד, או בעיצובים מסיביים עם קריצה לכיוון הוינטג', בשימוש למשל באדני רכבת מאסיביים. בנוגע לבניית פרגולה מחיר הבנייה משתנה מאוד בהתאם לסוג ולגודל הפרגולה מעץ שתבקשו לבנות – אולם חשוב לעבוד עם בעלי מקצוע מנוסים, על מנת לאפשר פרגולה מעץ שתאריך ימים ותשרת אתכם נאמנה. תוכלו להיעזר בחברת יעקב הרשנבוים המתמחה בהקמת פרגולות, בתיקון מרזבים ובתיקון גגות רעפים באזור המרכז.

דק עץ – ריצוף חי וחם

שילוב של רצפת דק מעץ בגינה או אפילו במרפסת, מוסיף המון טבע לבית. כיום, ניתן לעצב גינה יפהפייה גם במרפסת מעל הקרקע, עם ריצוף דק מעץ טבעי, וצמחייה שתולה באדניות בנויות או אף בעציצים. התוצאה המתקבלת היא טבעית, עשירה, שופעת, חמה ומוסיפה המון לבית או לדירה. כמובן, שניתן גם לשלב דק בעבודה מעץ בבתים פרטיים עם גינות, מתחת לפרגולה מעץ או בכל אזור אחר. דק מעץ הוא עמיד, יפהפה, ומבחינה עיצובית – הוא מוסיף הרבה לאמירה הוויזואלית של המרחב.

תמונה באדיבות: pixabay

עבודות עץ נוספות

ניתן לשלב עץ בעיצוב הבית בעוד המון דרכים – בתוך הבית או בגינה. ריהוט עשוי עץ טבעי, מעקות עץ (אפשר לבחור בעיצוב מאוד טבעי ולא מהוקצע למעקות ולקבל מראה ייחודי וחד פעמי), ועוד – כל אלה משפיעים על המראה הכללי, המתקבל מאוד טבעי, חמים, וקלאסי.

בבחירת בעל מקצוע לבניית פרגולות מעץ או עבודות עץ אחרות, חשוב לבחור בבעל ידע וניסיון, אשר מבטיח שכל עבודות העץ שתבחרו לבצע איתו יתקבלו ברמת גימור גבוהה ויציעו עמידות ופונקציונאליות טובה אורך שנים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...