עברתם עבירת מס? הינה כל מה שכדאי לכם לדעת

עברתם עבירת מס? הינה כל מה שכדאי לכם לדעת
קרדיט - Freepik

כולנו בישראל משלמים מיסים מהרגע שבו אנחנו מתחילים לעבוד. זה נכון כמובן לא רק לגבי מי שעובד בתור עצמאי, אלא גם לגבי השכירים. עם זאת, לעיתים, ביודעין או שלא ביודעין, אנחנו עלולים לעבור עבירות מס. עבירות אלה יכולות לקרות בגלל סיבות שונות. למשל: שילמנו פחות מידי מס, לא שילמנו מס בכלל, הוצאנו חשבוניות פיקטיביות או שעשינו כל דבר בעייתי אחר. הבעיה היא שלא פעם עבירות מס גוררת אחריהן עונשים כבדים. לעיתים ניתן יהיה להגיע להסכם עם רשות המיסים ולשלם רק קנס. במקרים אחרים עבירות מס עלולות להוביל אפילו למצב של מאסר בפועל. לכן ברור מדוע, אם גם אתם עברתם עבירת מס כלשהו, אתם זקוקים לעזרה.

מתי עושים בדיקות מע"מ?

מי שמנהל עסק מכיר לרוב קצת יותר את המושגים ואת החוקים של רשויות המיסים. הסיבה לכך ברורה, שכן זה לא משנה באיזה תחום העסק נותן שירות, כי בכל מקרה הוא צריך לשלם מיסים. מידי פעם הרשויות יכולות להחליט לבצע בדיקות לגבי עסקים שונים. אחת מהבדיקות הללו עונה לשם בדיקת מע"מ. המטרה של בדיקת מע"מ היא כמובן לבדוק שאתם אכן משלמים. למעשה, במסגרת בדיקת מע"מ בודקים כמה מע"מ שילמתם ביחס להכנסות שלכם והאם עשיתם זאת בזמן. אין ספק שאם יתברר אחרי בדיקה כזאת שהעסק שלכם לא שילם הכול, אתם עלולים לקבל עונש בהתאם לקבוע בחוק.

במי כדאי להיעזר במצבים כאלה?

בין אם ברור לכם שעברתם עבירת מס כלשהו ובין אם אין לכם מושג בכלל על מה מדובר, אתם צריכים עזרה. השאלה היא אל מי כדאי לפנות ואיזה איש מקצוע שעובד בתחום הזה יוכל לעזור לכם. איך מתמודדים עם מצב שבו רשות המיסים מאשימה אותם בהעלמת מס? או בדיווח שאינו תקין? והאם כל עורך דין יוכל לעזור לנו במצבים כאלה? התשובה היא כמובן לא. איש המקצוע שאליו אתם צריכים לפנות הוא עורך דין מיסים. עורך דין מיסים הוא אדם שלמד את התחום הזה, וברוב המקרים, הוא גם אדם עם הרבה מאוד ניסיון. איש מקצוע כזה יוכל לבדוק את המקרה שלכם, כולל כל ההוכחות והפרטים. בהתאם לנתונים שתניחו על שולחנו, הוא יוכל לייעץ לכם, לעזור וגם לתת לכם ליווי משפטי לכל אורך הדרך. זקוקים לעזרה? מחפשים עורך דין מיסים שיוכל לסייע לכם בצורה טובה? פנו אל אבירד יועצים פיננסיים. מדובר על משרד עם הרבה שנות וותק וניסיון, כך שאין ספק שכאן תוכלו לקבל שירות נהדר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עליה במסה: מה זה אומר ואיך עושים זאת
בקרב מתאמנים אפשר לשמוע לא מעט את המונח מסה או...
סיורים קולינריים בחיפה וירושלים – חוויה עשירה בטעמים ותרבות
בין אם אתם מתעניינים בטעמים מסורתיים או במנות חדשניות, סיורים...
תערוכות עיצוב בעולם – הזדמנות לביטוי מותג ייחודי
במהלך השנים האחרונות, השתתפות בתערוכות עיצוב בינלאומיות הפכה לכלי שיווקי...
בית אבות שמרגישים בו בבית
כשאנחנו כילדים מגיעים למסקנה שהגיע הזמן לעשות את הבלתי נמנע...
החשיבות של מוצרי קידום לעסק
כדי להצליח לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את מספר הפניות...
העסק כבר מוגן מפני שריפה? אם לא, עכשיו הזמן לעשות משהו בנידון
כמו שאומרים חכמים מאיתנו, תמיד טוב להקדים תרופה למכה. אנחנו...
ניקיונות למעברי דירה
מעבר לבית חדש או ניקיון כללי לביתכם הוא רגע של...
למה חשוב כל כך להשקיע בעריכה לשונית של הספר שלכם
יש לכם ביד טקסט חביב, אפילו טקסט מצוין, ואין ספק...
יעילות ושימושיות בהשכרת מדפסות ומכונות צילום
בעולם העסקי המודרני, הטכנולוגיה משחקת תפקיד מרכזי ובלתי נפרד. כל...
למה לקחת חלק בקורס שיכשיר אתכם להיות יועצי השקעות
אם תמיד מצאתם עניין בעולם ההשקעות והרגשתם צורך להאיר את...
דילוג לתוכן