Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עו"ד-רו"ח רחלי גוז לביא במקום השישי ברשימת "גבעתיים הירוקה"

עו"ד-רו"ח רחלי גוז לביא במקום השישי ברשימת "גבעתיים הירוקה"

רשימת "גבעתיים הירוקה" חושפת שם נוסף מבין נבחרת מועמדיה למועצת העיר עו"ד-רו"ח רחלי גוז לביא. עו"ד-רו"ח גוז לביא  הינה חברת לשכת עורכי הדין בישראל ורואת חשבון מוסמכת, בוגרת תואר שני במשפטים, בהצטיינות יתרה, מאוניברסיטת בר אילן. תואר בחשבונאות, בהצטיינות, מאוניברסיטת תל אביב ותואר בכלכלה, בהצטיינות, מאוניברסיטת תל אביב.

בהודעת רשימת "גבעתיים הירוקה" הרשימה העצמאית לאיכות חיים חינוך וסביבה אשר בראשה עומד יורם פומרנץ סגן ראש העיר גבעתיים נמסר כי עו"ד-רו"ח גוז לביא תמוקם במקום השישי ברשימה.

עו"ד-רו"ח גוז לביא מיועדת לתפקיד מחזיקת תיק מינהל וכספים. מדובר על תיק שיאחד תחתיו שני אגפים עירוניים הקיימים בנפרד אגף מינהל כללי ואגף כספים. שינוי מבני זה יביא, על פי תפיסתה של "גבעתיים הירוקה", לייעול מקצועי ותעסוקתי רב ובנוסף גם ישפר את התאום ואת היכולת הביצועית והתפקודית שלהם.

עו"ד-רו"ח גוז לביא בת 40 נשואה + 2 עוסקת בעיקר בהיבטים שונים של המשפט הכלכלי-פיסקלי, בליטיגציה ובדיני מיסים בדגש על תכנוני מס בתחומים השונים: מיסוי היחיד, מיסוי חברות,מיסוי מקרקעין, מיסוי עקיף ומיסוי בינלאומי.

כיום משמשת עו"ד-רו"ח גוז, בין היתר, כיועצת על מיוחדת בתחומי התמחותה למשרד עו"ד עמית-פולק-מטלון ושות'.

עו"ד-רו"ח גוז לביא חברה בדירקטוריונים שונים של חברות בורסאיות, ממשלתיות ופרטיות וכיהנה בעבר, בין היתר, כיו"ר בפועל של החברה הממשלתית תשתיות נפט ואנרגיה בע"מ (תש"ן). חברת תש"ן היא חברת התשתית הלאומית  של ישראל שמספקת את צורכי משק האנרגיה הלאומי בנוגע לשירותי תשתית,קליטת,אחסנת והולכת דלקים ותזקיקים.

עו"ד-רו"ח גוז לביא פעילה גם בתחום נוסף וזאת במסגרת חברותה בוועדה לקידום עורכות הדין בלשכת עורכי הדין.

במישור העירוני חברה עו"ד-רו"ח גוז לביא בוועד ההורים של בית הספר היסודי ע"ש "שמעוני" ובוועדת שפ"ע העירונית.

בהתייחסותה לנושאי המינהל והכספים העירוניים אומרת עו"ד-רו"ח גוז לביא: "ניהול נכון ומקצועי הוא המפתח הבלעדי להישגים ולהצלחות. מינהל וכספים הינם לב ליבו של כל ארגון ממשלתי, פרטי וציבורי. אופי תפקודם ויעילותם יהיו בעלי משקל מכריע בדבר הצלחותיו או כישלונותיו של הארגון כולו. שמחתי להיענות להצעת "גבעתיים הירוקה", משום שיש בה סוג של הזדמנות חד פעמית להעמיד את ניסיוני המקצועי המצטבר לטובת העיר בה אני חיה מתגוררת ומגדלת את ילדי ומשפחתי. עיר בעלת יציבות ניהולית וכספית היא עיר חזקה וטובה יותר וגבעתיים צריכה וראויה להיות כזאת. הנושאים העיקריים והדחופים הנדרשים לטיפול במישור העירוני המנהלי והכספי הם ע"פ מיטב הבנתי והכרתי אילו, במינהל: חדשנות, יזום, יצירתיות ומקוריות בשילוב הפעלה מתמדת של שיקול דעת אובייקטיבי, עצמאי ומקצועי וכול זאת בשילוב בקרת תהליכים ושמירת העיקרון של שקיפות מקסימאלית כנדרש מרשות ציבורית שלטונית.  בכספים: פעולות דחופות לצמצום הגרעון ע"י שיפור הניהול השוטף של התקציב, ייעול  המנגנון, הקטנת ההיקף של העסקת יועצים חיצוניים ואיתור אחר מקורות הכנסה נוספים לעירייה, בעיקר ע"י דחיפת והאצת הטיפול בהקמת מרכזי המסחר והעסקים "סיטי" בצפון ובדרום. אילו הם,בפירוט בסיסי,עקרי הדברים בהם בכוונתי לטפל בעדיפות ראשונה".

יו"ר רשימת "גבעתיים הירוקה" סגן ראש העיר יורם פומרנץ: "עו"ד-רו"ח רחלי גוז לביא תביא את תרבות הניהול הכללי והכספי של גבעתיים לאיכויות ולפסגות הגבוהות ביותר וזאת בזכות אישיות ומקצועיות יוצאות דופן בהן ניחנה.

עו"ד-רו"ח גוז-לביא הינה המתאימה והראויה ביותר מכול הבחינות להפקיד בידיה את המעמסה המחייבת בדמות טיפול יסודי ומהיר לקידום ולשיפור הניהול הכללי והכספי העירוני".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...