Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פתירת סכסוכים בדרך גישור

פתירת סכסוכים בדרך גישור
קרדיט - Canva

קונפליקטים ואי הסכמות הם בלתי נמנעים בכל סוג של מערכת יחסים, אך כאשר מדובר במערכת יחסים זוגית של בני זוג שחייהם קשורים זה בזה כמו זוגות נשואים, ההשלכות שנובעות מאותם סכסוכים יכולות להיות משמעותיות. מגשר זוגי הוא איש מקצוע מיומן המתמחה בסיוע לזוגות בפתירת אותן המחלוקות ביניהם. המגשר עוזר לשפר את התקשורת בין בני הזוג ולמצוא פתרונות המוסכמים הדדית על שניהם לבעיותיהם. מקצוע הגישור נטוע באמונה שניתן לפתור קונפליקטים מכל סוג באמצעות תקשורת נכונה ובריאה ומשא ומתן יעילים, ובסופו של דבר לחזק את הקשר בין בני הזוג. עבודת המגשר מאפשרת פרודוקטיביות ותקשורת יעילה בקשר בין בני הזוג – לעיתים קרובות, המחלוקת מתעוררת בעקבות קצר בתקשורת כמו אי הבנה או חוסר היכולת לראות דברים מנקודות מבט שונות.

כיצד תורם המגשר לשיפור הקשר הזוגי

תפקידו של המגשר רחב יותר מעידוד תקשורת נכונה, הוא גם מסייע לבני הזוג בזיהוי הבסיס והשורש לאותן הבעיות בקשר שלהם – בין אם מדובר בחילוקי דעות בעניינים כלכליים, סגנונות הורות שונים ודעות חלוקות בנוגע לגידול הילדים, או מקורות אחרים למחלוקות. המגשר פועל כצד שלישי ניטרלי ויוצר סביבה בטוחה ותומכת עבור בני הזוג להביע את מחשבותיהם הכנות ואת רגשותיהם בגלוי, תוך טיפוח דיאלוג בונה וקבלת עזרה מקצועית ממומחה. בתהליך הגישור, בני הזוג מקבלים הנה מעמיקה יותר של נקודות המבט ושל הצרכים אחד של השני. במידה ובני הזוג חווים משבר ביחסים ועומדים בפני גירושין, בין מדובר בגירושין הכוללים ילדים משותפים או גירושין ללא ילדים, סיוע של מגשר יכול להיטיב עם כל הצדדים המעורבים, למנוע מהמחלוקות להחמיר ולהסלים ואפילו לחסוך לבני הזוג כסף, זמן רב ועוגמת נפש שנגרמים כאשר פונים אל סיוע משפטי.

עבדו עם משרד גישור מומחה שמתאים את הפתרון במיוחד עבורכם

אם הגעתם לשלב בו החלטתם שאתם מעוניינים להתגרש, פנייה אל מגשר זוגי מוסמך היא כדאית, בין אם כדי למצוא פתרונות חלופיים או כדי לסיים את היחסים בדרך ידידותית. במשרד גישור איכותי ומוביל כמו נישרי מגשרים, תוכלו למצוא צוות של מגשרים מוסמכים, מנוסים ומקצועיים שיעניקו לכם שירות בלתי מתפשר, יחס חם ואדיב והקשבה מלאה לכל שעל ליבכם – עם פגישת ייעוץ חינמית, תוכלו להתנסות ולהבין אם גישור היא האופציה שמתאימה עבורכם. משרד הגישור של נדב נישרי ונגה זיו פרידמן מציע שיטת גישור ייחודית אשר נבנתה בהתאם לניסיון הרחב והעזרה שהעניקו לאלפי זוגות שמתמודדים עם פרידה או בעיות ביחסים, והצוות המומחה שלהם מספק מענה מקיף לכל שאלה. נישרי מגשרים מציעים את שירותיהם בכל רחבי הארץ, במחירים משתלמים, בזמינות גבוהה ובהתאמה ללוח הזמנים שלכם, כדי להציע לכם פתרונות בזמן שלכם. פנו כבר עכשיו ותנו לנישרי מגשרים לעזור לכם לצאת אל עבר דרך חדשה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...
איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש...
עורך דין לענייני תאונות דרכים - גם מול הביטוח הלאומי
הסלוגן שמלווה את הביטוח הלאומי הוא "לצדך, ברגעים החשובים של...
איך תורם עורך דין מקרקעין מיומן לקידום תמ"א 38?
תוכנית המתאר הארצית מספר 38, שאושרה בשנת 2004, חוללה מהפכה...
איך לבחור את סביבת המגורים המושלמת בגיל השלישי?
כשמתקרבים לגיל השלישי, בחירת סביבת המגורים הופכת לחשובה מאי פעם....
לייזר לגברים – גברי המילניום והעלייה בטיפולים האסתטיים
מה גורם לכך שיותר ויותר גברים, במיוחד בני דור המילניום,...
לכל דבר צריך יועץ, גם למזגנים
כמה היה העולם פשוט וקל פעם, עולם מדהים וקסום שכל...