Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צאו למסע מסביב לעולם

צאו למסע מסביב לעולם
קרדיט - Canva

תמיד רציתם להיכנס לעולם השקעות הנדל״ן אבל השוק בארץ רווי מדי, יקר מדי, והמיסים גבוהים מדי בשבילכם – אם התשובה היא כן, כנראה שחשבתם לא פעם על השקעה בנדל״ן במדינות אחרות, אבל לא ידעתם איפה להתחיל. חיפוש נכסים להשקעה בצורה עצמאית היא משימה שאינה פשוטה. אם כדי לקנות דירה בארץ לפעמים מספיק לעבור באזור שאתם מעוניינים לגור בו, לבצע חיפוש קצר ברשתות החברתיות או לשאול אנשים שאתם מכירים, אז קניית נכס במדינה אחרת לגמרי מצריכה גם כן, אמצעים אחרים לגמרי. זכרו שבחו״ל לא רק השפה והתרבות הן אחרות, אלא גם הצורה בה קונים נכס – מנועי חיפוש אחרים בהם מפרסמים נכסים, שכונות מומלצות ומומלצות פחות ועוד. לכן, בין אם אתם מחפשים נכס עבור השקעות שכירות לטווח הקצר בפלורידה, או במקומות שטופי שמש אחרים שישמשו כדירות נופש ואיירביאנבי, או שאתם בכלל רוצים להשקיע בבניין מגורים עצום בעיר מרכזית במדינה אירופאית, כדאי להיעזר במומחה עבור דריסת הרגל הראשונה שלכם בחו״ל.

מה עושה עבורכם חברת השקעות נדל״ן?

מחפשים נדלן בוינה? בפורטוגל? או אולי בארצות הברית? בין אם יש בידיכם נכסים רבים, או שרק התחלתם ואתם מחפשים את הנכס הראשון שלכם, כל אחד יכול להיעזר בחברת שיווק ותיווך נכסים. החברה מחזיקה מקבץ מומחים וחוסכת לכם את כיתות הרגליים – לא תאלצו לנסוע במיוחד למדינה בה אתם מעוניינים להשקיע ולהתחיל לחפש דירות, ואפילו לא תצטרכו לעבור על אתרים ומודעות רבות ברחבי הרשת. חברת ההשקעות מאגדת עבורכם אנשי שטח אשר מאתרים פנינות נדל״ן ייחודיות, שטחים למכירה או נכסים מושלמים לשיפוץ, בעוד שהאנליסטים שלה מנתחים ומחשבים את הכדאיות שלהם. כמו כן, יועצי המס ובעלי המקצוע בתחום המשפטים, בודקים את כל התנאים ומוודאים כי מדובר בנכס שיכול להניב רווחים, גם עבור המשקיע הישראלי. בנוסף, עבודה עם חברת השקעות נדל״ן גם מבטיחה לכם נכסים בלעדיים, כאלו שאינם גלויים עבורכם בחיפוש עצמאי של נדל״ן להשקעה, אז למה שתמשיכו להתאמץ?

עבדו עם המומחים והפכו להיות בעלי נכס

אם אתם זקוקים לחברה מובילה בתחום השקעות ויזמות הנדל״ן, אל תחפשו רחוק יותר. קוואנטום נדל״ן עובדת עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, כדי להבטיח לכם את הנכס המותאם בדיוק למידותיכם. לחברה נכסים ופרויקטים רבים ומגוונים, בין אם אתם מחפשים בתים למכירה בפורטוגל, בנייני מגורים בברטיסלבה או אחוזות מפוארות להשכרה בפלורידה, בקוואנטום נדלן תוכלו למצוא את כל זאת ועוד. עם ניסיון מוכח בעולם העסקים וההשקעות, החברה יודעת בדיוק איך לספק עבורכם לא רק פנינות נדל״ן, אלא גם שירות בלתי מתפשר, אמינות, שקיפות וזמינות. מעוניינים לשמוע עוד? היכנסו כבר עכשיו לאתר של קוואנטום נדל״ן והפכו להיות חלק ממשפחת הלקוחות המרוצים – בעלי נכסים בחו״ל.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...
איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש...
עורך דין לענייני תאונות דרכים - גם מול הביטוח הלאומי
הסלוגן שמלווה את הביטוח הלאומי הוא "לצדך, ברגעים החשובים של...
איך תורם עורך דין מקרקעין מיומן לקידום תמ"א 38?
תוכנית המתאר הארצית מספר 38, שאושרה בשנת 2004, חוללה מהפכה...
איך לבחור את סביבת המגורים המושלמת בגיל השלישי?
כשמתקרבים לגיל השלישי, בחירת סביבת המגורים הופכת לחשובה מאי פעם....
לייזר לגברים – גברי המילניום והעלייה בטיפולים האסתטיים
מה גורם לכך שיותר ויותר גברים, במיוחד בני דור המילניום,...
לכל דבר צריך יועץ, גם למזגנים
כמה היה העולם פשוט וקל פעם, עולם מדהים וקסום שכל...