Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קובא קרייזמן מצטרף לרשימת "גבעתיים הירוקה"

קובא קרייזמן מצטרף לרשימת "גבעתיים הירוקה"

רשימת "גבעתיים הירוקה", הרשימה העצמאית למען איכות חיים, חינוך וסביבה בראשותו של המועמד לראשות העיר – יורם פומרנץ, הצליחה להפתיע בפעם נוספת עם סוגר רשימת המועמדים מטעמה למועצת העיר.

הרשימה, שמציגה 17 מועמדים כמספר חברי המועצה היוצאת מתכבדת במקום האחרון במועמד נכבד, קובא קרייזמן, ראש העיר השני של גבעתיים. קרייזמן שימש משנת 1959 כממלא מקומו של ראש העיר הראשון שמעון בן צבי ז"ל ובשנת 1965 עם פרישת בן צבי נבחר כראש העיר השני ובתפקידו זה כיהן עד לשנת 1978. קרייזמן המיתולוגי, בן 81, הינו אב ל-3 וסב ל-9 נכדים ולנין אחד, הינו עו"ד בהכשרתו המקצועית ובטרם החל בקריירה הציבורית שימש כקצין צה"ל והשתחרר משירותו הצבאי בדרגת סא"ל. את הנימוקים להסכמתו לכבד את "גבעתיים הירוקה" במועמדותו בחר קרייזמן להתחיל דווקא בהומור: "בדצמבר 1978 הפסקתי לכהן כראש העיר וכעת לאחר שלושים שנה, אני שב למרוץ במלוא העוצמה ואני מציע לכל המועמדים האחרים להתחיל להיכנס ללחץ. אם להיות רציניים החלטתי על הצעד זה, שמשמעותו סמלית בעיקרה לאחר התלבטויות ומחשבות רבות בנושא. ההכרעה הסופית נפלה אצלי לאחר הסאגה המבישה לטעמי של מכירת החיסול שעשתה לעצמה מפלגת העבודה בעבור קדימה. אמרתי לעצמי שמול התנהלות ציבורית כל כך צינית וחסרת ערכים אסור לעמוד יותר מנגד וצריך לעשות מעשה. את יורם פומרנץ אני מכיר ומוקיר ואני עוקב מזה זמן ממושך אחר התנהלותו הציבורית שהינה בהחלט לטעמי ומדברת אלי מאוד. גם העובדה שפומרנץ מוביל רשימה עצמאית עם מועמדים בעלי קריירה מרשימה ושכל ענייניה ממוקדים בעשייה למען גבעתיים עזרה לי להגיע להחלטה להיות חלק מהצוות יוצא הדופן שהתגבש יחדיו. פומרנץ בעיניי הינו המועמד הראוי ביותר בעת הזו להיות ראש העיר גבעתיים ואשמח מאוד, כמי שהתפקיד האחראי והמחייב הזה מוכר לו היטב, לסייע למען בחירתו לתפקיד ולהשתלבותו בו בהצלחה. כל ניסיוני עומד לרשותו והוא יודע זאת היטב". סיכם קרייזמן.

הרשימה תתמודד בשם "גבעתיים הירוקה" עם "הירוקים" בראשות יורם פומרנץ למועצת העיר גבעתיים והאותיות שיופיעו בפתק ההצבעה הן "פה".                                               

יורם פומרנץ: "עמלתי קשות על מנת לשכנע את קובא לחזור ולו גם במעמד של כבוד לקדמת הבימה ואין מאושר ממני על כך שהדבר עלה בידי. בעיני קובא קרייזמן הוא אחרון דור המייסדים הנפילים של גבעתיים שמתהלך בינינו. את תנופת הפיתוח העירוני הגדולה ביותר שלה עשתה גבעתיים תחת הנהגתו של קרייזמן. יש לי זכות גדולה בכך שלצידי בדרכי הנוכחית ניצב חונך מסדר גודל כזה. אני מודה לו על כל שהוא עושה למען בחירתי וגאה על כי מצא בי את האיש המתאים והראוי ביותר לתפקיד ראש העיר הבא של גבעתיים".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...