Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קייטרינג בשרי משדרג כל אירוע

קייטרינג בשרי משדרג כל אירוע

כאשר אנחנו מוזמנים לחתונה, בר מצווה או אירוע דומה, הדבר הראשון שאנחנו חושבים עליו הוא איך יהיה האוכל. גם עם הקרבה שלנו לחוגגים אינה גדולה, וסביר להניח שנשב ערב שלם ונשתעמם, ברור שאם האוכל יהיה טוב נחזור הביתה עם הרגשה טובה. וכאשר מדובר באוכל משובח הרי שאין דבר טעים יותר מאשר קייטרינג בשרי איכותי, שמאפשר לנו למלא את הבטן בלי להתחרט על כך מאוחר יותר.

קייטרינג בשרי משדרג כל אירוע

ישנם כמה סוגים של קייטרינג בשרי מהם ניתן לבחור, ואפשר כמובן לשלב בין סוגים שונים של מאכלים בשרים. מנות עיקריות של קייטרינג בשרי יכולות לכלול תבשילי בשר ועוף, והמנות היוקרתיות ביותר מורכבות מסטייקים עשויים היטב. בנוסף, ישנו תחום שלם של בשרים שנעשים על האש, ואלו יכולים להשתלב בארוחה המרכזית או כחלק מדוכני המזון שבשלב קבלת הפנים.

כמובן שקייטרינג בשרי כולל גם את כל סוגי התוספות למיניהן. כיוון שבמטבח הישראלי ממילא לא מקובל לשלב מאכלי בשר עם מאכלי חלב, הרי שמבחינה זו קייטרינג בשרי יכול להיות כשר למהדרין ועדיין לא תיפגם ההנאה הקולינארית של הסועדים. למי שחושש שקייטרינג בשרי פירושו של דבר שהקינוחים לא יהיו מספיק טובים, גם כאן אין סיבה לדאוג. גם בקייטרינג בשרי כשר אפשר למצוא שפע של קינוחי פרווה איכותיים שאי אפשר להבדיל ביניהם לבין קינוחים חלביים.

קייטרינג אסאדו

קייטרינג אסאדו הוא לא רק חוויה עריבה לחיך, אלא גם מופע מרהיב ואסתטי. הבשר נצלה בתוך בור שבו מובערת אש, או על ידי הבערת פחמים ופיזורם על גבי הבשר. בכל מקרה מובטחת לאורחים הנאה רבה מצפייה בתהליך ההכנה, שאינו דומה לסתם מנגל קטן אלא מלווה בקולות וריחות שמכינים את בלוטות הטעם הרבה לפני שהמנה מוגשת לכל סועד, וכמובן מגבירים את ההנאה מן הבשר.

קייטרינג אסאדו

קייטרינג בשרי על האש

לסיכום, קייטרינג על האש הוא אופציה מעוררת תיאבון שכדאי מאוד לשקול בכל אירוע. המבחר בשוק גדול ולכן חשוב להקפיד על חברות קייטרינג שמתעסקות עם בשר איכותי, וכמובן שמי שהכשרות חשובה לו צריך לראות את תעודת הכשרות ולבדוק את תקפותה. אין ספק שבחירה של קייטרינג כזה תגרום לאורחים שלכם להודות לכם שהזמנתם אותם לאירוע, ולצאת ממנו עם טעם של עוד.

אנו ב- Meat&Meating מזמינים אתכם לקייטרינג בשרי על האש בלתי נשכח וטעים במיוחד, ומבטיחים לכם שהאורחים שלכם לא ישכחו בקלות. התקשרו עכשיו 054-7600148

Meat&Meating - קייטרינג בשרי לאירועים

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...