Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קניית אופנה ברשת – המדריך

קניית אופנה ברשת – המדריך

צרכנות נבונה אשר תסייע להוריד את ההוצאות החודשיות הינה בגדר מטרה מרכזית עבור משקי בית רבים בישראל, ובמיוחד משפחות גדולות וברוכות ילדים. בעוד יוקר המחייה בישראל עלול להכביד ביותר על מרביתנו, וכאמור במיוחד על אלו מבינינו המגדלים ילדים, העידן הטכנולוגי בו אנו חיים מעניק לנו כמה כלים חשובים באמצעותם ניתן לצרוך מוצרים ושירותים שונים באופן יעיל ומשתלם יותר, וכך לחסוך אלפים רבים מדי שנה.

אחת ההוצאות הבולטות עבור נשים רבות, בין אם הן דתיות, חילוניות, נשואות או רווקות, היא ההוצאה על פרטי אופנה – ביגוד, הנעלה, אביזרים נלווים שונים וכד'. אימהות לילדים המנהלות משק בית יכולות להעיד כי על פי רוב כאשר מדובר במשפחה שלמה הוצאות אלו קופצות ונהיות משמעותיות ביותר בסעיף ההוצאות של משק הבית. הן עבור אמהות והן עבור רווקות (כמו גם עבור גברים כמובן), קיימת דרך יעילה ביותר לצמצם משמעותית בהוצאות על רכישת פרטי אופנה – קניות באינטרנט.

מהם הדברים החשובים שכדאי לדעת כאשר את ניגשת לרכוש אופנה ברשת?

התאמת מידות עבור רכישת בגדים ברשת

אחד החששות הגדולים ביותר של נשים רבות מפני רכישת פרטי אופנה ברשת, היא הפריטים שיירכשו לא יתאימו בפועל על גופן. על מנת להימנע ממצב זה, מומלץ לבחון לעומק את עניין המידות –

בטרם את מתחילה לבצע קניות בגדים באינטרנט, וודאי כי את יודעת בדיוק מהן המידות שלך, ובאילו מידות מדובר. מומלץ לבחון היטב את הבגדים שברשותך, כל סוג בגד והמידה המסוימת המתאימה לך ביותר. בנוסף, לא יזיק לקחת סרט מדידה, ולמדוד בדיוק את חלקי גופך השונים – מהצוואר והחזה ועד למותניים, ירכיים, רגליים וכד'. חשוב לזכור לבצע את המדידות על גופך החשוף (ללא ביגוד).

בנוסף, חשוב לשים לב למידות שלקחת מהמדידות ומהבגדים שכבר ברשותך ומתאימים לך, ולמידות המצוינות באתר ממנו את רוכשת – האם מדובר במידות האירופאיות הנהוגות לרוב בישראל? (ומסומנות באותיות EU), או שמה במידות אמריקאיות (US) או בריטיות (UK). המרה בין יחידות המדידה השונות ניתן לבצע בקלות רבה על ידי טבלת מידות אותה ניתן למצוא בקלות ברשת.

כאשר את סגורה לחלוטין על המידות שלך ועל מערכת המידות בהן משתמשת החברה ממנה את קונה ברשת, את למעשה מנטרלת את הסיכון המשמעותי היחידי ברכישת אופנה ברשת – חוסר התאמה.

ניתן לרכוש באינטרנט גם מהרשתות הגדולות והמוכרות

קניית בגדים ברשת אינה חייבת להיות מאתרים או יצרנים זרים ובלתי מוכרים. לרוב, ניתן למצוא את רשתות האופנה הגדולות והמוכרות גם ברשת, כאשר פעמים רבות באתר המקוון שלהן תוכלי למצוא מבחר גדול יותר של פריטים מאשר בחנות עצמה, ולעיתים אף במחירים אטרקטיביים יותר.

כך, את יכולה למצוא באינטרנט את סגנון הבגדים, נעליים או אביזרים נלווים האהוב עלייך, מבתי האופנה הגדולים והמוכרים ביותר. פשוט הקלידי במנוע החיפוש את שם רשת האופנה או החנות ממנה את מעוניינת לרכוש, ובאתר שלה תוכלי לרוב למצוא קטלוג מפורט הכולל מוצרים רבים ממגוון קטגוריות.

רכישת אופנה באינטרנט משתלמת מסיבות רבות ושונות, החל מהמחירים האטרקטיביים ועד לנוחות של רכישת מוצרים מהבית, בלי לקום מהספה בסלון. כפי שיותר ויותר נשים וגברים מגלים מדי שנה, קניות באינטרנט הן כדאיות ומשתלמות, גם ובעיקר בתחום האופנה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...