Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קניית תכשיטים באינטרנט – למה לשים לב?

קניית  תכשיטים באינטרנט – למה לשים לב?
(צילום באדיבות pixabay)
(צילום באדיבות pixabay)

תכשיטים תמיד היו מושא ליבם של בני האדם ועל כן תמיד יהיו יוקרתיים ואף יקרים יחסית. מסיבה זו רבים מאיתנו פונים אל עבר האינטרנט על מנת למצוא תכשיטי איכות מגוונים במחירים נמוכים ולאתר מציאות מפתיעות בחנויות וירטואליות. על מנת שאכן תרכשו תכשיטים איכותיים שמתאימים לכם מצאנו לנכון לסקור בפניכם מספר טיפים אליהם כדאי לשים לב בעת קניית תכשיטים באינטרנט. קראו ויישמו בהקדם.

חפשו מידע מלא ומפורט

לפני שמבצעים קניית תכשיטים באינטרנט חשוב מאוד לעיין בקטלוג של האתר שמעניין אתכם ולבחור את התכשיט הספציפי רק לאחר שאתם יודעים את כל הפרטים עליו. הישמרו מפני אתרים אשר מציעים קטלוגים שאינם מפרטים ממה התכשיט מורכב כמו גם שאין אתם יודעים מהן מידותיו. במידה ומתעורר בכם ספק, אל תהססו להתקשר לחנות והתרשמו מהמקצועיות של נותן השירות.

בצעו חקר שוק מעמיק

ולמרות כל הנאמר לעיל, גם אם תקראו את המפרט של כל תכשיט אין הדבר אומר כי מונחים אלו ידברו אליכם. על כן מצאו אתר שמלבד המגוון כולל גם הסברים לגבי איכותם של תכשיטים. מהו קראט בזהב? מהו קראט ביהלומים? מהי דרגת שקיפות וצבע היהלום? לאחר שתהיו בקיאים במונחים השונים תוכלו לבצע השוואת מחירים טובה יותר בין ספקים שונים ולבצע בחירה מושכלת ונבונה יותר.

הישמרו מפני מחירים זולים מדי

כל אחד מאיתנו היה מעוניין לרכוש טבעת זהב 18 קראט משובצת ביהלומים איכותיים במחיר של כמה מאות שקלים, אך המציאות אינה כזאת והמחירים בענף גבוהים יחסית. לא סתם אנו רוכשים את אותם אלמנטים בעיקר לכבוד אירועים מיוחדים כגון ימי הולדת, אירוסין, ימי נישואים וכו'. לכן, כאשר אתם מוצאים תכשיט עם מפרט יוצא דופן ולו מחיר נמוך מדי – הדבר אומר דרשני. כמובן שגם מחירים גבוהים לבדם אינם מצביעים בהכרח על איכות בתחום מגוון זה. ישנם תכשיטים שנמכרים באינטרנט במחירים גבוהים שנקבעים בעקבות המותג של התכשיטן ולאו דווקא בשל איכות החומרים מהם הם עשויים. במילים אחרות, בעת קניית תכשיטים באינטרנט חשוב שלא להתפתות מייד למחיר נמוך מדי וכאשר מדובר במחיר גבוה, לבדוק האם המחיר אכן תואם את איכות החומר.

אל תוותרו על אחריות וביטוח לתכשיט החדש שלכם

גם על תכשיטים ניתנת תקופת אחריות והדבר נכון גם כאשר מבצעים קניית תכשיטים באינטרנט. פעמים רבות תקופת האחריות לא תצוין באתר עצמו אלא רק יוצהר ש- "קיימת אחריות מלאה למוצר". דרשו לקבל בצורה מודפסת את תקופת האחריות לתכשיט ובדקו מה היא כוללת. לעיתים חברות תכשיטים מובילות יציעו עבורכם גם מחיר אטרקטיבי לביטוח התכשיט שרכשתם, במיוחד אם מדובר בתכשיט יקר. שקלו לרכוש את הביטוח אך בדקו מי החברה המבטחת ומהם התנאים לביטוח.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...