Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קרקעות חקלאיות להשקעה – מידע והמלצות

קרקעות חקלאיות להשקעה – מידע והמלצות
(צילום באדיבות pixabay)

קרקעות חקלאיות להשקעה – מידע והמלצות

בתחום הנדל"ן, יש לא מעט אפשרויות להשקעה לכל אדם המעוניין בתשואה גבוהה בפרויקטים השונים. רווחים בטווח זמן קצר יחסית וכניסה לעולם הנדל"ן הכובש את העולם בשנים האחרונות הפכו לנושא פופולארי בקרב רבים. בשל גידול האוכלוסייה הקיים בארץ ובעולם כולו, בשל המחאות החברתיות המתבצעות בשנים האחרונות בישראל, המצב הכלכלי הקשה והתגלית על קרקעות חקלאיות בעלות ערך רב כאשר הן מקבלות אישורי בנייה, נושא קרקע להשקעה הפך להיות פוטנציאלי ורווחי לאנשים רבים.

קרקע להשקעה – הניצחון ברווחיות

אנשים רבים כיום מחפשים את האפשרות בעזרת הבנקים, ההלוואות, הריבית הנמוכה והדרישה הרבה לדירות בשל גידול האוכלוסייה, להשקיע דווקא בתחומי הנדל"ן ודווקא בקרקעות להשקעה. קרקע להשקעה מתבצעת כאשר יש קרקע חקלאית אשר משומשת אך ורק לגידולי חקלאות למיניהם כאשר יש באפשרותן להפוך לקרקעות עירוניות ולשמש באמצעות תכניות המתאר לבניית פרויקטים שונים של נדל"ן. קרקעות שונות מאפשרות רווח מהיר יחסית ובמאמצים קטנים בשילוב עם אלטרנטיבה עצמאית ומצב כלכלי טוב יותר. הזמן הנכון, המקום האסטרטגי, בעלי הקרקע המתאימים, ערך השווי הפוטנציאלי והתשואה העתידית, המיסים הנמוכים וההשקעה הנמוכה, כל אלו יכולים להוות פוטנציאל רב למשקיעים בקרקעות שונות ורווחיות משמעותית.

תהליך הפיכת קרקע חקלאית לקרקע עירונית

בשל הבחירה של רבים בהשקעות בתחום הנדל"ן דווקא בקרקעות חקלאיות בשל ההשקעה הנמוכה והרווחים בעלי ההפרש העצום, יש את הפרוצדורה המחייבת את המשקיעים להפיכתן של הקרקעות לשימוש לבנייה ולא רק לגידולי חקלאות. תהליך שינוי יעוד הקרקע מחקלאי לעירוני נעשה באמצעות תכניות מתאר אשר מבוצעות על ידי הוועדה המחוזית במקום אשר חוקרת את המקום באופן מעמיק, את החריגות, שימוש במחוז ובנושאים רבים ובאישור הסופי של הוועדה המקומית המספקת את השימוש הנכון של הקרקע והאישור למותרות בנייה במקום. תהליך זה נקרא הפשרת קרקע ויכול לפעמים לקחת זמן רב עד אישור הפשרתה, אך בעזרת בדיקת הוועדות המחוזיות והמקומיות של הקרקע, אפשר לגלות את מיקומה של הקרקע בהפשרה וטווח הזמן הנתון לה לשינוי יעודה למטרת בנייה.

הקריטריונים השונים להשקעה נכונה

קרקע להשקעה כרוכה בהסתכלות ובחינה של קריטריונים רבים כמו מיקום נכון של הקרקע והפוטנציאל של דרישת האנשים לחיות באזור, הזמן בו ההשקעה מתבצעת לשם תהליכי ההפשרה הקצרים. בעלי הקרקע המוכרים או חברות שיווק קרקעות שונות, חריגות שונות של המקום, מיסים, הגבלות, עמידה בחוקים  – כל אלו מהווים קריטריונים חשובים. למאגר קרקעות חקלאיות המוצעות למכירה לחצו כאן.

קרקע להשקעה – השלב הסופי

לאחר בחירת הקרקע על ידי המשקיע באמצעות הקריטריונים השונים להשקעה נכונה בקרקע, לאחר אישורים של תכניות המתאר המחוזית והמקומית ולאחר האישורים הסופיים לכל החריגות של הקרקע. התשואה הגבוהה ואישור מותרות הבנייה מהווים רגע של ניצחון למשקיעים. המשקיעים יכולים לפתוח את השמפניה, לסיים את כל הפרוצדורות שנדרשו מהם לפני ההשקעה, וליהנות מהמשך החיים הטובים.

  

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
מאפיין אדריכלי מרשים
חיפוי קיר מעץ הוא מאפיין אדריכלי מכובד המעניק לכל חלל...
נכסים שכדאי להשקיע בהם בחיפה
אזור נווה שאנן הוותיק בחיפה לא איבד את קסמו ואפשר...
תמא 38 במרכז - כל מה שצריך לדעת
רבים מאמינים כי פרויקטי בניה מסוג התחדשות עירונית כמו תמ"א...
מדריך קצר להערכת מקרקעין בגבעתיים
מבוא: מהו שמאי וכיצד הוא פועל בפועל? שמאי מעריך את שווי...
סמארט נדל"ן בגבעתיים
ניכר כי פירמת סמארט נדל"ן, החולשת על פרויקטים מרכזיים בצפון,...
חשיבותה של שקיפות במיזמי בניה
מיזמים עסקיים ונדל"ניים רבים מרחיבים את הפעילות הכלכלית בישראל וזה...
משכנתא לבנייה עצמית
לממן את פרויקט חייכם
אם באזורים עירוניים מאוכלסים וצפופים נהוג לרכוש דירה חדשה מקבלן...
חיים יעקבי "ישראל מתפתחת והולכת וגדלה בזכות משקיעים רבים ופטריוטים"
חיים יעקבי הוא יזם נדל"ן בעל ניסיון של מעל 2...