Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רכבים משפחתיים גדולים למשפחות מרובות ילדים

רכבים משפחתיים גדולים למשפחות מרובות ילדים

בקטע הבא נציג דגמים משפחתיים גדולים ופופולאריים מאוד בישראל, אשר מומלצים מאוד למשפחות מרובות ילדים, כמו גם למשפחות עם שניים או שלושה ילדים המעוניינות בחוויית נסיעה מרווחת ונוחה ובאפשרות לקחת ציוד נלווה רב.

דגמים משפחתיים עם שבעה מקומות ישיבה מבית טויוטה

חברת טויוטה היא יצרנית הרכב המובילה בעולם ובישראל, ונחשבת מזה שנים רבות ליצרנית של רכבים אמינים, בטוחים, נוחים וחסכוניים. חברה זו מציעה למשפחות גדולות בישראל שני דגמים משפחתיים גדולים עיקריים, המכילים שבעה מקומות ישיבה – אלו הם טויוטה PRIUS וטויוטה VERSO.

אחד היתרונות המרכזיים בדגמים המשפחתיים הללו של טויוטה הוא כי פנים הרכב ניתן לשינוי בין מצבים שונים, וספציפית בין מצב של שבעה מקומות ישיבה לחמישה מקומות, ואפילו לשניים בלבד (הנהג והמושב שלידו). שלושת הכיסאות האחוריים והשניים שמאחוריהם ניתנים לקיפול באופן היוצר משטח אחיד, ומאפשר העמסת ציוד רב במקרה בו נוסעים ברכב פחות משבעה אנשים. במידה ומעוניינים בשישה או שבעה נוסעים, יש לכולם כיסא נוח ומרווח. בכך מאפשרים דגמים אלו גמישות מרבית בעת נסיעות משפחתיות.

רכבים גדולים אשר שומרים על חסכוניות ורמת בטיחות גבוהה

נקודה חשובה נוספת היא כי בעת רכישת טויוטה משפחתית  אין צורך להתפשר על החסכוניות של הרכב. הדגם של שבעה מקומות של הפריוס (PRIUS) הוא למעשה מיניוואן אשר מגיע עם מנוע היברידי (שילוב של מנוע חשמלי הנטען ממנוע הבנזין של הרכב), ומאפשר תצרוכת דלק יעילה ביותר. נקודה זו חשובה מאוד עבור רכב משפחתי גדול אשר משמש את המשפחה ביומיום ועושה קילומטראז' גבוה. מדובר בחיסכון משמעותי בהוצאות משק הבית כאשר הרכב המשפחתי הוא היברידי, מה שלרוב מוזיל בעשרות אחוזים את ההוצאה על דלק.

וכמובן שבכל הנוגע לרכב משפחתי הנקודה החשובה מכל היא הבטיחות. החדשות הטובות הן כי גם ה VERSO וגם ה PRIUS נחשבות למכוניות בטוחות ביותר. שני הדגמים הללו מגיעים עם כל אביזרי הבטיחות המתקדמים ביותר, כולל מערכות התראה לנהג, 6 כריות אוויר לנהג ולנוסעים + כרית אוויר לברכי הנהג, מערכות לבלימת פתע ולמניעת דרדור הרכב בירידה, נקודות עיגון לכיסאות לפעוטות ואפשרויות לניתוק כריות האוויר במושבי הילדים והתינוקות, חמש משענות ראש מתכווננות, דלתות המצוידות בקורות פלדה חזקות ועוד.

נראה כי דגמים אלו מציעים למשפחה גדולה את שלושת הנקודות החשובות ביותר ברכב משפחתי, במיוחד עבור משפחות עם ילדים קטנים ותינוקות – נוחות והנדסת אנוש מתקדמת, חסכוניות בדלק ובהוצאות תיקונים ומעל הכל – בטיחות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...