Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תלמידים בליך בעיר: חלוצי שנת השירות

תלמידים בליך בעיר: חלוצי שנת השירות

עלייה משמעותית ודרמטית במספר תלמידי י"ב מבית הספר בליך ברמת-גן, אשר בוחרים לדחות את השירות הצבאי בשנה על מנת להתנדב לשנת שירות בקהילה.

מדי שנה פונה קבוצה של תלמידי י"ב בבליך עם סיום חוק לימודיהם לשנת שירות, הכוללת התנדבות באתגרים חברתיים שונים ברחבי הארץ ובתרומה לקהילה. השנה, מדובר במספר חסר תקדים של 26 תלמידים הפונים למסגרת של שנת שירות, מרביתם ככולם פעילים מובילים בתנועת הנוער של הצופים.

זהו המספר הגבוה ביותר של תלמידים היוצאים לשנת שירות במחוז דן מבית ספר אחד ובסך הכל בלמעלה מרבע מכלל תלמידי י"ב במחוז דן אשר בחרו לצאת לשנת שירות.

תופעה זו הינה חלק ממגמה רחבה יותר של הגברת המעורבות והתרומה לחברה ולצבא של בוגרי בליך. לפני מספר חודשים פורסם כי מבית הספר בליך היו, זו השנה השנייה ברציפות, המספר הרב ביותר של בוגרי קורס קצינים. לאור זאת זכו הקצינים הצעירים למפגש הוקרה עם ראש העיר, מר צבי בר, שהביע בפניהם את הערכתו הרבה למסירותם ותרומתם לביטחון ישראל.

ראש עיריית רמת-גן, צבי בר: תמיד האמנתי ואני עדיין מאמין בנוער ובתלמידי בעיר. אני גאה ושמח ש כי זו התוצאה של ההשקעה הרבה במערכת החינוך בעיר, "חשיבות ההשקעה בחינוך מחזקת את החוסן החברתי, ומאפשרת הצמחתם של דורות חדשים אשר ימשיכו להוביל את עירנו וארצנו קדימה".

גם הנהלת בית הספר בליך ברמת-גן ברכה את התלמידים המתנדבים אשר קיבלו על עצמם להתנסות באורח חיים של הגשמה ותרומה לקהילה ובימים אלה נערך הצוות החינוכי בבית הספר לבניית תוכנית תמיכה וליווי של התלמידים, אשר תופעל לפני שנת השירות ובמהלכה. בנוסף, פועל בית הספר על מנת לחזק את הקשר עם הבוגרים המתנדבים, להציע כלים וליווי רגשי, ערכי ומקצועי לכל נתיב אליו יפנו מתוך רצון לעודד את הבוגרים ואת התלמידים בשכבות הצעירות יותר לצעוד בדרך זו של הגשמה וחלוציות.

שלושת היעדים המובילים את בית הספר בשנים האחרונות הם: מצוינות, יחד ומשמעות. שלושת היעדים הללו כרוכים יחדיו ביחס לקידום החינוך לערכי הציונות והדמוקרטיה. בהתאם לכך מקדם הצוות החינוכי בתיכון בליך כערך עליון את ההתנדבות למען המשימות הלאומיות הנדרשות בחברה בישראל, בכללן שנת שירות בתום תקופת הלימודים הסדירה וכמובן חינוך ועידוד לשירות משמעותי ותורם ככל הניתן בצה"ל.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...