Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הטיפול הנכון בנקודות תעבורה

הטיפול הנכון בנקודות תעבורה
קרדיט - freepik

נהגים רבים לא טורחים לטפל בזמן בנקודות תעבורה שנרשמות לחובתם משום שנדמה להם שהם אשמים אוטומטית והם לא רוצים לפתוח בהליך בירור וערעור על כך. זה מובן למה לא כדאי לטפל בעבירות שהן ברורות ואי אפשר להתווכח על כך, אבל יש לא מעט מצבים שבהם עורך דין לענייני תעבורה יכול לחלץ אתכם מנקודות שלא ידעתם שאפשר לבטל אם מוכיחים שזאת לא הייתה אשמתכם או שיש דרך אחרת להתייחס לכך. לא תמיד העדויות נגדכם אמינות ולא תמיד מה שנרשם בדוח אכן מתאר נאמנה את המצב שנקלט גם בצילומים אחרים, או של מצלמות חיצוניות או של מצלמות הרכב שלכם. זאת, אגב, סיבה נוספת שבגללה כדאי תמיד להתקין מצלמת רכב שיכולה לתעד אתכם ולסתור את הנכתב בדוח נגדכם. במקרים כאלה שבהם ברור לכם שהדוח לא היה צודק, או שאתם בטוחים שאפשר למחוק לכם נקודות תעבורה, פנו למשרד עורכי דין תעבורה משה רבי, שמתמחה בדיוק בתחום זה למען לקוחותיו.

מה חשוב לדעת על נקודות?

נקודות נצברות לחובתכם בתקופה של עד ארבע שנים ויש דירוגים שונים לצבירת הנקודות ולמה שחשוב לכם לדעת לגבי הסנקציות שננקטות נגד מי שצבר נקודות. לכל עבירה יש מחיר וככל שתצברו יותר נקודות תגיעו מהר יותר להפעלת הסנקציות נגדכם. חשוב לומר שיש גם תקופה של שנתיים שבה אפשר למחוק נקודות אם צברתם עד 20 לאחר מכן. כך שחשוב מאוד לדעת כל הזמן מהו מצבכם ולנסות להגיע למצב של מחיקת נקודות תעבורה. את זה אפשר לעשות באמצעות טיפול מקצועי של עורך דין תעבורה שמנוסה בתחום זה ויודע להפעיל כמה וכמה אמצעים כדי להוכיח את זכאותכם ולחלץ אתכם מכך. כך שאין צורך לחשוש ואפשר לגשת להליכים האלה בביטחון מלא שמי שמנהל אותם יודע גם מה הוא עושה לטובתכם.

תשלום דוחות

הנטייה הראשונית של נהגים היא לשלם דוחות כדי לא לצבור עוד קנסות פיגורים וריבית אבל לפני שאתם עושים את זה יש לכם בכל זאת תקופה שבה אפשר לערער על הדוח, אם הוא מגיע אליכם בזמן. זה לא רק קנס, כמובן, אלא גם נקודות, ולכן זה חיוני לחסוך מכם כמה שיותר נקודות תעבורה כשזה אפשרי ויש דרך להוכיח שלא עשיתם זאת. עורך דין מנוסה שיודע איך להעלות לדוכן העדים נהג שנשמע אמין ויכול לשכנע את בית המשפט שהוא צודק והשוטר לא, יכול לזכות אתכם ולחסוך מכם נקודות. עורך הדין משה רבי מטפל בכל תיק תעבורה כזה בצורה הטובה ביותר שיכולה לסייע לכם בדרך למחיקת נקודות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...
איך להיות מדריכי הורים מוצלחים?
הדרכת הורים הפכה בשנים האחרונות למשהו שמעניין אתכם ההורים. יש...
עורך דין לענייני תאונות דרכים - גם מול הביטוח הלאומי
הסלוגן שמלווה את הביטוח הלאומי הוא "לצדך, ברגעים החשובים של...
איך תורם עורך דין מקרקעין מיומן לקידום תמ"א 38?
תוכנית המתאר הארצית מספר 38, שאושרה בשנת 2004, חוללה מהפכה...
איך לבחור את סביבת המגורים המושלמת בגיל השלישי?
כשמתקרבים לגיל השלישי, בחירת סביבת המגורים הופכת לחשובה מאי פעם....
לייזר לגברים – גברי המילניום והעלייה בטיפולים האסתטיים
מה גורם לכך שיותר ויותר גברים, במיוחד בני דור המילניום,...
לכל דבר צריך יועץ, גם למזגנים
כמה היה העולם פשוט וקל פעם, עולם מדהים וקסום שכל...