שירותי הווטרינריה הציבוריים

שירותי הווטרינריה הציבוריים
קרדיט לתמונה: unsplash.com

הישוב באר יעקב הוקם בתחילת המאה הקודמת על ידי מאיר דיזנגוף ונקראה על שם הרב יעקב יצחקי. באר יעקב מונה כ-32 אלף תושבים מכל עדות ישראל. וטרינר באר יעקב ושירותי הווטרינריה של העיריה מדגישים כמה חשוב הטיפול הווטרינרי בכל עיר בישראל.  בעדכוני העיריה מידי פעם מופיעים הודעות שונות בנושא הקשורות למרחב הציבורי בו מצויות חיות שונות ולא רק חיות מחמד ברישיון. כמו: מחלת הכלבת ודרכי מניעתה תוך מתן הסבר על המחלה ואזהרות לגביה, העיריה מדגישה את החובה של כל בעל כלב לחסנו, ומה ניתן לעשות במקרה נשיכת כלב או חתול. בנוסף, שירותי הווטרינריה העירוניים אף מוציאים הנחיות לגבי כלבים מסוכנים ומציינים מה הם כדי למנוע פגיעה הדדית בכלב עצמו והוא באחרים ויהווה סכנה ציבורית. כמו כן מדגישה העיריה את הסכנה הבריאותית בצואת כלבים, והשלכותיה הבריאותיות והסביבתיות, את סכנת חתולי הרחוב והטיפול העירוני בהם.

טיפולי מנע חירום ושגרה

עיריית באר יעקב כמו כל עירייה אחרת בארץ דואגת לאיכות חיי תושביה וזו כוללת את רווחתם ובריאותם של חיות המחמד שלהם. באר יעקב למרות היותה ישוב קטן יחסית מבינה את חשיבות המרפאות הווטרינריות, ולכן וטרינר באר יעקב ומרפאות הווטרינריה המצויות בה יתנו מענה הולם לכל חיית מחמד נזקקת. לדוגמא: כמו אצל בני האדם, הרפואה המשלימה התחילה להיכנס למרפאות הווטרינריה יותר ויותר, והיא מספקת טיפולים משולבים במגוון בעיות לא רק פיזיות אלא גם התנהגותיות. בכלים אלה משתמשים לעיתים כשלא ניתן לטפל קונבנציונלית, כשבעליו של חיית המחמד מעדיף טיפול שכזה, ולעיתים כשיכולת הטיפול הרגיל כשלה וחייבים לטפל אחרת. הטיפולים הללו יכולים להיות דיקור סיני, עלוקות, וצימחי מרפא, המבוצעים על ידי מטפלים מוסמכים ובליווי הצוות הרפואי והתייעצות עמו. בנוסף לטיפולי החירום, וטיפולי המנע השיגרתים ניתן לקבל ייעוץ לכל בעיה המטרידה את חיית המחמד.

עתות חירום ומצוקה

נס ציונה עיר במרכז הארץ המונה כחמישים אלף איש, שבבתי רבים מהם יש חיות מחמד חייבת וטרינר חירום נס ציונה כמו בכל עיר גדולה בה יש מרפאות רפואיות מסוגים שונים  ואף מרפאות חירום לתושבי המקום, כך יש צורך במרפאות חירום לחיות המחמד שלהם. כדי שהמרפאה תהיה ערוכה לשירותי חירום עליה להשאיר כונן 24/7 עם יחידה ניידת לשם ביקורי בית במקרי הצורך, שמומחיותו הינה רפואת חירום. ד"ר אורי פרייז מרפאה וטרינרית נס ציונה יש את כל הכישורים המקצועיים הנדרשים לשם מתן טיפול מקצועי הולם. ניסיונו הרב, אהבתו לבעלי החיים הופכים אותו לבר סמכא  בכל הקשור לבעלי חיים וחיות מחמד. מרפאתו מצוידת בכל הדרוש לשם כך, החל ממעבדות מכוני רנטגן וכירורגיה וכלה במכירת מזון, מספרה וטיפולי יופי, וביקור במרפאתו ייתן לכם תשובה הולמת לכל צרכי חיות המחמד שלכם. אז מהרו וצרו קשר לטלפון: 077-4105110 ולנייד: 052-4504856, וניתן להתקשר גם במצבי חירום 24/7. ותיענו בשמחה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
יש לכם תקר בגלגל? אל דאגה, זה קורה לכולם
תאמינו או לא, אבל אתם ממש לא הראשונים הסובלים מתקר...
לקבל את הפרטיות והשקט גם בעיר הגדולה: כך תעשו את זה
למגורים בתל אביב יש הרבה יתרונות. זו עיר שאף פעם...
מחפשת שמלת ערב? כל הטיפים שיעזרו לך לבחור נכון
אם יש לך אירוע חשוב בקרוב או אם את בעלת...
איך לשפר את היעילות והפרודוקטיביות של העובדים שלכם?
לאופן שבו המשרד שלך מעוצב יש השפעה משמעותית על רמת...
איך משיגים תנאים נוחים להלוואה ומהי הלוואה משתלמת
כמו בכל דבר בעולם – גם הלוואה אפשר להשיג בכל...
מפתח לעתיד אירופאי: הזדמנות ייחודית לישראלים
בעידן הגלובלי של ימינו, רבים מחפשים את שורשיהם ומגלים עניין...
תוספות שיער קלות לשימוש – תוספות עם קליפס
בכל הנוגע למילוי או תוספות שיער, השיער הטבעי על הראש...
עליה במסה: מה זה אומר ואיך עושים זאת
בקרב מתאמנים אפשר לשמוע לא מעט את המונח מסה או...
סיורים קולינריים בחיפה וירושלים – חוויה עשירה בטעמים ותרבות
בין אם אתם מתעניינים בטעמים מסורתיים או במנות חדשניות, סיורים...
תערוכות עיצוב בעולם – הזדמנות לביטוי מותג ייחודי
במהלך השנים האחרונות, השתתפות בתערוכות עיצוב בינלאומיות הפכה לכלי שיווקי...
דילוג לתוכן