לקבל את הפרטיות והשקט גם בעיר הגדולה: כך תעשו את זה

לקבל את הפרטיות והשקט גם בעיר הגדולה: כך תעשו את זה
קרדיט - Freepik

למגורים בתל אביב יש הרבה יתרונות. זו עיר שאף פעם לא משעמם בה, תמיד יש אקשן והכל מתחיל ממנה. לכן יש ביקוש רב לדירות בתל אביב, מה שכמובן מעלה את המחיר וגורם לאנשים לגור בדירה קטנה או ישנה יותר מזו שיכלו לרכוש במקום אחר. עם זאת, בעזרת עיצוב פנים מדוייק ומקצועי אפשר להתגבר על החסרונות של אותה דירה ולנצל  את החלל טוב יותר ולהדגיש את החוזקות שלה. השינויים לא חייבים להיות דרמטיים. מעצבת פנים בתל אביב שיש לה ניסיון רב בהפיכת דירות ממוצעות ואף ישנות לדירות כיפיות למגורים, תציע לכם שינויים אפשריים ולא יקרים מדי, רכישות של חפצי נוי, רהיטים ועוד אשר יעשו שינוי הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינת העיצוב.

לקבל טבע בלב העיר באמצעות העיצוב המתאים

גם אנשים הבוחרים לחיות בעיר ולקנות בה את הדירה שלהם, מעדיפים שיהיה בה אזור ירוק שייתן תחושה של טבע או אוירה כפרית. לכן, דירות גן הן מבוקשות מאוד היום. באופן עקרוני, עיצוב דירת גן דומה במהותו לעיצוב דירות אחרות. אזור הגן יכול להיות שטח חיצוני של גינה אם זו קומת קרקע או אזור חיצוני שאינו בקומת קרקע אם זהו בית מדורג. בכל מקרה חשוב ליצור קשר מסוים בין פנים הדירה לבין החוץ, בין אם בשימוש בחומרים משותפים או בגוונים דומים בנקודות מסוימות. מעבר לכך יש לעצב את פנים הדירה תוך תכנון נכון של חלוקת חלל הדירה כך שישרת את הדיירים בצרה הטובה ביותר ובהתאם לסגנון העיצוב המועדף תוך שילוב  אלמנטים ייחודיים..

תהליך העבודה עם מעצבת פנים

תהליך עיצוב פנים יכול להשתנות בהיקפו מפרויקט לפרויקט. הוא יכול להיות תכנון מלא של פנים הבית שנעשה בבתים הנמצאים בבניה או כאלה שנמצאים בשיפוץ רחב היקף. העיצוב יכול להיות של בחלל ספציפי בבית אותו רוצים לשנות לחלוטין כמו מטבח או אמבטיה עם שדרוג אזורים נוספים בשאר הבית או לבצע הלבשת הבית והום סטיילינג בלבד לרענון העיצוב ושינוי האווירה. בכל מקרה תהליך העיצוב עם מעצבת פנים במרכז ובכלל מתחיל בשיחת היכרות בה תכיר המעצבת את הלקוח בצורה טובה, תבין מהם הרצונות והציפיות שלו לגבי העיצוב, צרכים, אורח חיים ועוד. לאחר מכן תכין המעצבת פרוגרמה, כולל הדמיה המהווה לנו השראה לעיצוב הסופי. לאחר אישור התוכניות יתבצעו רכישות המתפרשות לרוב עפ"נ על מספר ימים שהוחלט בתחילת ההתקשרות. השלב האחרון הוא מיקום כל הרכישות במקומן בבית בתוספת התאורה, והאקססוריס כך שיתקבל העיצוב הרצוי.

אתי איפרגן היא מעצבת פנים עם ניסיון רב בתחום העיצוב. מאחוריה פרויקטים מוצלחים רבים בעיצוב פנים, כולל עיצוב וילות ובתי יוקרה, עיצוב בתים פרטיים, עיצוב דירות קבלן ועוד. מוזמנים ליצור קשר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
יש לכם תקר בגלגל? אל דאגה, זה קורה לכולם
תאמינו או לא, אבל אתם ממש לא הראשונים הסובלים מתקר...
לקבל את הפרטיות והשקט גם בעיר הגדולה: כך תעשו את זה
למגורים בתל אביב יש הרבה יתרונות. זו עיר שאף פעם...
מחפשת שמלת ערב? כל הטיפים שיעזרו לך לבחור נכון
אם יש לך אירוע חשוב בקרוב או אם את בעלת...
איך לשפר את היעילות והפרודוקטיביות של העובדים שלכם?
לאופן שבו המשרד שלך מעוצב יש השפעה משמעותית על רמת...
איך משיגים תנאים נוחים להלוואה ומהי הלוואה משתלמת
כמו בכל דבר בעולם – גם הלוואה אפשר להשיג בכל...
מפתח לעתיד אירופאי: הזדמנות ייחודית לישראלים
בעידן הגלובלי של ימינו, רבים מחפשים את שורשיהם ומגלים עניין...
תוספות שיער קלות לשימוש – תוספות עם קליפס
בכל הנוגע למילוי או תוספות שיער, השיער הטבעי על הראש...
עליה במסה: מה זה אומר ואיך עושים זאת
בקרב מתאמנים אפשר לשמוע לא מעט את המונח מסה או...
סיורים קולינריים בחיפה וירושלים – חוויה עשירה בטעמים ותרבות
בין אם אתם מתעניינים בטעמים מסורתיים או במנות חדשניות, סיורים...
תערוכות עיצוב בעולם – הזדמנות לביטוי מותג ייחודי
במהלך השנים האחרונות, השתתפות בתערוכות עיצוב בינלאומיות הפכה לכלי שיווקי...
דילוג לתוכן