Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

"אהבת חינם" לילדי גבעתיים

"אהבת חינם" לילדי גבעתיים
קרדיט: דוברות גבעתיים
קרדיט: דוברות גבעתיים

ילדי "מקצב" והנערות מ"בית הנערה" נהנו מיום כיף ושלל מתנות,

הודות לשיתוף פעולה של עמותת "אהבת חינם" עם עיריית גבעתיים.

סיגל נחמיאס, תושבת גבעתיים שמקדישה מזמנה האישי להתנדבות בעמותת "אהבת חינם", יצרה שיתוף פעולה עם עיריית גבעתיים שכולו אהבה לילדי העיר. כחלק משיתוף הפעולה קבוצת מתנדבים מהעמותה הגיעו לשמח את הילדים המשתתפים במסגרת של מקצב. מקצב, הוא ארגון להעצמת ילדים בכיתות ד'-ו' עם פוטנציאל ויכולת, שפועל בשעות אחה"צ לסיוע לימודי רגשי וחברתי. חלקם מגיעים ממשפחות המוכרות לרווחה.

קרדיט: דוברות גבעתיים

עמותת "אהבת חינם" פועלת מזה 4 שנים למטרת יצירת מעטפת טיפולית הוליסטית עבור בני נוער ובגירים הנמצאים במצבי נשירה, ניתוק וסיכון בחברה הישראלית, ללא כוונת רווח.

ברביעי האחרון צוות המתנדבים בעמותת "אהבת חינם" הפתיעו את ילדי "מקצב" בהפנינג ססגוני, שכלל יצירת דמויות מבלונים, משחקי חברה משעשעים, שירים וריקודים. הילדים נהנו ממגוון מאכלים האהובים ע"י הילדים, ביניהם פופקורן ממכונת פופקורן מקורית, נקניקיה בלחמנייה, שיערות סבתא מתוקות ומפל שוקולד. כמו כן, העמותה חילקה לילדים במתנה חולצה, מחזיק מפתחות ותחתיות לכוסות של המשחק פורטנייט ובנוסף תרמה לארגון עשרות משחקי חברה. האושר על פניהם של הילדים היה גדול והם הוקירו תודה על היום הנפלא.

קרדיט: דוברות גבעתיים

סיגל נחמיאס: "רוב הפעילות של העמותה מתמקדת בראשל"צ, אבל היה לי חשוב להביא גם לילדי גבעתיים את העשייה המבורכת. שיתוף הפעולה עם העירייה היה מוצלח ושמחתי על כך שהצלחנו לגרום לילדים אשר והנאה, ומקווה שהפעילות תהפוך למסורת".

היום, שני (14.36) מתנדבי העמותה מתכננים להגיע שוב, הפעם אל הנערות במרכז החדש "בית הנערה". בית זה משמש כמסגרת להעצמת נערות בנות 18-14 עם פוטנציאל ויכולת הזקוקות לסיוע לימודי רגשי וחברתי. חלקן ללא עורף משפחתי וחלקן זקוקות לפיתוח כישורים חברתיים. הנערות ייהנו מיום פינוק מלא בסטייל, של עיצוב צמות בשיער, עיצוב גבות וריסים, מניקור ופדיקור ואת סוף היום יקנחו בפיצות.

קרדיט: דוברות גבעתיים

בנוסף, הנערות יקבלו במתנה מספר מוצרים מחנויות מקומיות בגבעתיים, ביניהם בייביליס ושובר מתנה ממספרת "סוסייטי" וחברת "להבל", "ג'ודי בוטיק" (בתל אביב) תרמו גופייה ומסכה מעוצבת, שובר מתנה לפן או תספורת ממספרת "סוסייטי",  ו"שופרסל" שלחו מארזי היגיינה מפנקים.

מירי פרחי, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "שמחתי להכיר את פעילות העמותה של "אהבת חינם" ואת סיגל נחמיאס. בשנה כה מורכבת שבה ילדים רבים נשארו סגורים זמן רב בבתיהם, המחווה הקטנה ריגשה אותם עד מאוד ואפשרה להם לשבור את השגרה באופן חווייתי. אני מקווה כי שיתוף הפעולה עם העמותה ימשיך ויתרחב".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...
הכול על גידור ביתי
בתחום הגידור הביתי אנחנו רואים שהצורך רק עולה עם השנים,...