איך הקורונה השפיעה על הקניות באינטרנט

איך הקורונה השפיעה על הקניות באינטרנט
מקור pexels

בשנים האחרונות לקוחות רבים עברו אט אט לקנות פחות בחנויות והעדיפו להזמין מוצרים באתרי האינטרנט השונים. בתחילת הקורונה מכיוון שרוב החנויות נסגרו כמות הקניות באינטרנט קפצה באופן מטאורי וגדלה לממדים עצומים. הלקוחות מאד נהנו מהעובדה שהם בבית ומגיעים שליחים עם חבילות של מוצרים שונים שהם הזמינו, בכל תחומי החיים.

איך הקורונה השפיעה על הקניות באינטרנט
מקור pexels

קניות של מזון באינטרנט

בנושא הקניות של מוצרי מזון וירקות באינטרנט, ללא קשר לקורונה כמות הלקוחות שמעדיפים להזמין באופן רגוע במחשב את כל הפריטים הנחוצים להם מתגברת מיום ליום. גם בימי הקורונה רבים מהלקוחות העדיפו לא לצאת למרכזים המסחריים והם המתינו לקבלת ארגזי המשלוח. כך הם הזמינו מראש מוצרים שונים שיספיקו להם לפרק זמן של שבועיים ואף יותר וכדי שלא היה להם כל צורך לצאת החוצה.

עם הזמן החלו לצוץ הרבה מאד אתרים חדשים אשר הציעו ללקוחות עסקאות אטרקטיביות של משלוחים הביתה הכוללים מזון, חומרי ניקוי, כלים חד פעמיים, מוצרי מזון בסיסיים ועוד. ללקוחות רבים היה הרבה יותר נוח להזמין מהאתרים הקטנים יותר יחסית, כיוון שהמחירים שבהם מצוינים, יש להם היצע נרחב של מוצרים והמשלוחים הם מאד מהירים. בדרך זו אין צורך להמתין פרקי זמן ארוכים מרגע ההזמנה ועד הגעת המשלוח.

קניות של בגדים באינטרנט

בשנים האחרונות ישראלים רבים נהגו להזמין הרבה מאד ביגוד מאתרים פופולריים כמו עלי אקספרס, אמזון ו – next. אך בימי הקורונה לא היו משלוחים ארצה ולכן כל הקניות בוצעו מאתרי אינטרנט ישראליים. בגדי תינוקות, בגדי ילדים לכל הגילאים, בגדי גברים, נשים והנעלה לכל המשפחה. הקמעונאים הבינו שאתר האינטרנט הוא מקור ההכנסות היחיד שלהם בימי הקורונה ולכן רובם עשו כל שאפשר כדי לספק את ההזמנות תוך פרקי זמן קצרים כדי ליצור שביעות רצון של הלקוחות במטרה שיבצעו רכישה נוספת בעתיד.

אתרי אינטרנט חדשים ומשודרגים

מגפת הקורונה הובילה עסקים רבים להקים במהירות באמצעות משרד פרסום דיגיטלי אתרי איקומורס כדי להציע לקהל את המוצרים שלהם. הם העלו לאתר מידע על כל הפריטים שיש במחסנים, תוך פירוט מלא של גודל, מידה, צבע וכל נתון רלוונטי נוסף. ההקמה המהירה של האתרים בוצעה באופן מקצועי תוך הקמת מערך אבטחה של אפשרויות הסליקה באמצעות כרטיסי האשראי ואופציות התשלום הנוספות כמו Pay pal  ביט ועוד.

מי שכבר היה ברשותו אתר אינטרנט מקוון הוסיף לקטגוריות המכירה גם מוצרים נוספים שעד עתה לא נמכרו דרך האתר. זאת כיוון שזהו אפיק ההכנסות היחיד ולכן קיימת חשיבות רבה ליצור את מקסימום המכירות.

משרד הפרסום חשף באמצעות קידום אורגני, קידום ממומן, פרסום דרך הרשתות החברתיות ודרכים נוספות, את האתרים המכירתיים כדי לסחוף כמה שיותר לקוחות שייהנו מהמבחר ויקבלו החלטה לרכוש מוצרים אשר נחוצים להם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מתמודדים עם עיקולים, גבייה או חובות? כך תעברו את זה עם ייצוג משפטי מדויק
תחום הגבייה המשפטית בישראל הוא אחד התחומים הדינמיים והמשפיעים ביותר...
לקחתם עוד ועוד הלוואות בתקופה האחרונה? כדאי להסדיר את הדברים
התנהלות כלכלית נכונה היא קריטית במיוחד בתקופה זו בה יוקר...
עיצוב ורישוי שמקדמים את העסק שלכם  
עסקים בתחום המסחר, בין אם מדובר במסעדות חדשניות או משרדים...
איך לבחור חוקר פרטי מקצועי ומוסרי?
כשמדובר בשכירת חוקר פרטי, חשוב לבחור מישהו שהוא לא רק...
צמיד צ'ארמים   
האם את מחפשת תכשיט ייחודי ומיוחד שישדרג את המראה שלך?...
צריכים להציג העתק של מסמך רשמי מהיום למחר? יש לאן לפנות
ההתנהלות מבחינת החוק לגבי מסמכים רשמיים עם תוקף משפטי היא...
שיפור מראה הפנים - טיפול למיצוק עור הפנים
בעולם המודרני, כל אחד מחפש לשמור על מראה צעיר ורענן....
יועץ פיננסי מומלץ: הדרך שלך להצלחה כלכלית
כאשר מחפשים יועץ פיננסי מומלץ, חשוב להבין את היתרונות הרבים...
חוויית חדרי הבריחה המושלמת לכל אירוע
מחפשים חוויה שתאתגר ותאחד את כלל המשתתפים? אין ספק שחדר...
שירותי אחסנה והובלת מכולות מקצועיים
אחסנה במכולות     אחסנה היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בניהול לוגיסטי מוצלח....
דילוג לתוכן