אתרי תדמית – יש דבר כזה בכלל?

אתרי תדמית – יש דבר כזה בכלל?

המטרה: להפוך את הגולש ממבקר למתעניין האמצעי: כתיבה שיווקית

עיצוב מהמם, סרטוני פלאש מהבהבים, תמונות מרתקות יתרמו ליצירת האווירה באתר שלכם, אבל רק מילים יצליחו למכור. עצוב לבקר באתרי אינטרנט רבים ולגלות כתיבה עילגת מלווה בשגיאות ניסוח, כתיב ופיסוק. כתיבת התוכן חייבת לכבד את הגולש ואת בעל האתר. עליה להציג ללקוח בצורה בהירה ומעניינית איך האתר יכול לעזור לו. לא סתם הגולש הגיע אל האתר שלכם, הוא כנראה מחפש פתרון לבעיות או מוצר מיוחד וחושב שאצלכם הוא יוכל לקבל את זה. אם יש לכם פתרון לבעיה שלו, הציגו אותו לפני בצורה, פשוטה, ברורה, בעברית רהוטה ומכובדת.

הרשת מלאה במאמרי תוכן, אתם צריכים לגבור עליהם וללכוד את הקוראים. טקסט מושך הוא טקסט שבו הקורא מקבל את התחושה כי הכותב פונה אליו. ולכן, כתיבה בגוף שני תיצור אווירה של אינטימיות וחברות ותגרום לקורא להרגיש כי מאחורי המילים עומד אדם שמבין אותו ,שרוצה לעזור לו ושיש לו את הפתרון בשבילו.

הגולש הממוצע ברשת הוא חסר סבלנות וכמעט תמיד ממהר, בהקלקה קלה על העכבר הוא עף מאתר לאתר. כדי ללכוד אותו ולהשאיר אותו באתר שלכם, אתם חייבים לכתוב תוכן מרתק בשפה ברורה ומובנת, מאורגן בפסקאות ובעל כותרות ביניים רבות.

הכותרת היא המרכיב החשוב ביותר בכתיבה השיווקית. לכותרת יש תפקיד ברור, עליה לפתות את הגולש, לעורר את הסקרנות שלו ולגרום לו להמשיך לקרוא. היא כמו שומר הסף במועדון המחליט אם תיכנסו למועדון או לא. כותרת טובה "תכניס" את הגולש אל תוך הטקסט, כותרת גרועה תרחיק אותו ותגרום לו לנטוש מיד את האתר שלכם

התמקדו בלקוח ולא בכם. אל תספרו על עצמכם, זה לא מעניין. התמקדו בלקוח ובתועלות שהמוצר או השירות שלכם יכול להעניק לו. הציגו בצורה ברורה, פשוטה ואפקטיבית את הפתרון ואת התועלות שהמוצר שלכם יעניק ללקוח.

כתיבה נכונה של תוכן לאתר מורכבת משבעים אחוז מידע ומשלושים אחוז שיווק. אתם חייבים לשכנע את הקורא, לתת לו מידע חיוני, לרכוש את האמון שלו ולהניע אותו לפעולה. זהו סגנון כתיבה השונה מכתיבה עיתונאית או מכתיבת ספר בשל סיבות שונות, בעיקר בשל המטרות הייחודיות של הכתיבה השיווקית.

כתיבה שיווקית היא תורה שצריך ללמוד. אל תחסכו בתקציב לכתיבת התוכן באתרים. רק כתיבה עשירה, תקינה, מקצועית ומיומנת העונה על כללי השיווק תביא אל האתר שלכם תנועה גדולה של גולשים, תעניין, תאתגר אותם ותענה גם על הציפיות שלכם. 

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
תהליך העבודה עם יועץ בתחום כלכלת המשפחה
כולנו מכירים את זה: אנחנו בעלי משפחה ואנחנו צריכים להתמודד,...
עומדים לקחת את הלוואת חייכם? התייעצו עם מומחים בתחום
משכנתא היא סמל להתחייבות ארוכת טווח ולא במקרה. באמת את...
ממשיכה במגמת הצמיחה: am:pm פתחה סניף נוסף בגבעתיים
החנות החדשה, השלישית של הרשת בעיר, ממוקמת בלוקיישן מרכזי רחוב...
לתקן את התנהלותכם מול מס הכנסה ביוזמתכם: זה אפשרי
אף אחד לא אוהב לשלם מיסים, במיוחד לא מס הכנסה....
תוכנית עסקית - המפתח להצלחה כלכלית בכל עסק
הכנת תוכנית עסקית היא הצעד הראשון והמכריע עבור כל יזם או...
יועץ משכנתאות פרטי ויועץ משכנתאות מומלץ – למה זה חשוב?
תהליך רכישת דירה מלווה לא פעם בקבלת החלטות מורכבות, במיוחד...
רוצים להשקיע בצורה חכמה? קבלו קודם ארגז כלים לכך
בין אם אתם צעירים שרק מתחילים את דרכם ומחפשים להרוויח...
שיפוצים וחלומות: איך לממן שיפוץ בית בצורה נבונה
שיפוץ הבית יכול להיות תהליך מרגש ומרענן, המאפשר לבעלי בתים...
איך משיגים תנאים נוחים להלוואה ומהי הלוואה משתלמת
כמו בכל דבר בעולם – גם הלוואה אפשר להשיג בכל...
החשיבות של מוצרי קידום לעסק
כדי להצליח לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את מספר הפניות...
דילוג לתוכן