ברוכים הבאים למקומונט גבעתיים   Click to listen highlighted text! ברוכים הבאים למקומונט גבעתיים
פרסום בגוגל לעסקים
מקומונט גבעתיים – חדשות מקומיות גבעתיים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
מקומונט גבעתיים – חדשות מקומיות גבעתיים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
ראשי » חדשות » בית הספר ברנר גבעתיים זכה בפרס החינוך המחוזי ועלה לשלב פרס החינוך הארצי למוסדות חינוך תש”ף

בית הספר ברנר גבעתיים זכה בפרס החינוך המחוזי ועלה לשלב פרס החינוך הארצי למוסדות חינוך תש”ף

4 בדצמבר 2019

בית הספר היסודי “ברנר” גבעתיים התבשר ביום חמישי האחרון כי זכה בפרס החינוך המחוזי לאחר שביום ראשון 24.11.19 הגיעה וועדת הפרס בראשות מפקחת המחוז במשרד החינוך רינת זכאי לבתי הספר יחד עם צוותה ליום התרשמות מעשייה הבית ספרית.

פרס חינוך מחוזי לבית הספר לברנר
עיריית גבעתיים

הייחוד של בית הספר “ברנר” בהנהלתה של רונית גרייף מתבטא במילה “ביחד” המחבר את המילים: ברנר, יזמות, חדשנות ודיאלוג. צוות וועדת הפרס סייר בבית הספר והתרשם ממרחבי הלמידה החדשניים ברחבי בית הספר ואת דרכי העבודה הייחודיות על פי עקרונות הפדגוגיה מוטת העתיד הן במרחבים הציבוריים והן בכיתות האם.

צוות בית הספר נערך היטב לביקור וזכה לפרגון רב על העשייה ומהפעילות במרחבים החדשניים העוסקים בשילוב בין טכנולוגיה ולמידה ומכלל הפעילות בשכבות הגיל השונות.

מנהלת בית ספר ברנר רונית גרייף ציינה כי: “אני גאה לעמוד בראש צוות ברנר הלומד ומחדש הכל למען רווחת התלמידים ברמה הרגשית, חברתית ולימודית”.

יש לציין כי וועדת הפרס בוחנת את מוסדות החינוך במספר קריטריונים בהם:

  1. למידה משמעותית: המוסד החינוכי פועל באופנים מגוונים ליישום מדיניות הלמידה המשמעותית על ידי פיתוח תהליכי הוראה-למידה והערכה המקדמים הישגיות, חדשנות, הבנה מעמיקה, טיפוח כלי חשיבה ולמידה, יצירתיות ומצוינות לימודית. תלמידי בית הספר מגלים סקרנות ועניין בלמידה ובחיים החברתיים. המוסד החינוכי מיישם מגוון חלופות בהוראה-למידה-הערכה התורמות לפיתוח מיומנויות התלמיד וכישוריו. כמו כן הוא מקדם את הישגי התלמידים לאורך זמן ובאופן שניתן למדידה ולהערכה.
  2. מענה לצורכי תלמידים: המוסד החינוכי נותן מענה לצרכים הייחודיים של מגוון תלמידיו ופועל לשילוב ולקידום תלמידים בעלי צרכים ייחודיים בכיתת האם ובמסגרות ייעודיות, גם למניעת נשירה.
  3. הכלה והשתלבות תלמידים בחינוך הכולל: בית הספר מכיל ושוקד על מתן יחס אישי, טיפוח תחושת המסוגלות האישית של כלל הבאים בשעריו. עובדי ההוראה והתלמידים, גיוון בדרכי ההוראה והלמידה, הנגשה והסרת חסמים ללמידה ולהתפתחות, ישפרו את סיכוייו של כל תלמיד לממש את הפוטנציאל האישי ולהגיע להישגים לימודיים וחברתיים מתוך תחושת הצלחה, סיפוק אישי ומימוש עצמי.
  4. אקלים בית ספרי: המוסד החינוכי פועל לטיפוח אקלים של דרך ארץ, אכפתיות וכבוד. הוא מחנך ללקיחת אחריות, לאי־אלימות, למניעת התנהגויות עתירות סיכון, לשמירה על הבריאות הפיזית ועל הביטחון הרגשי של התלמידים ועל איכות הסביבה. כמו כן הוא מחנך לסובלנות, לדו־קיום, לשמירה על זכויות האדם, לקבלת האחר ולשוויון בין המינים.
  1. ערכי מדינת ישראל: המוסד החינוכי פועל להנחלת העקרונות המצוינים בהכרזה על הקמת מדינת ישראל, להעמקת הערכים המבססים אותה כמדינה יהודית ודמוקרטית ולטיפוח המורשת והזיקות התרבותיות של אוכלוסיית תלמידיו.
  2. שילוב ערכים בתחומי הדעת המוסד החינוכי פועל לשילוב ערכים בהוראת תחומי הדעת, בד בבד עם קישורם לידע ולמיומנויות.
  3. מעורבות חברתית-קהילתית: המוסד החינוכי מפתח מודלים שונים של מעורבות חברתית-קהילתית בד בבד עם הבטחת ליווי לתלמידים ויצירת תנאים להעצמה ולצמיחה אישית שלהם. כמו כן הוא יוצר מסגרות המאפשרות העצמה של צוות המורים.
  4. שיתוף הורים: המוסד החינוכי משתף את ההורים בהיבטים הפדגוגיים ובעשייה החברתית-ערכית ומעודד אותם לקחת חלק פעיל בשיפור האקלים במסגרתו.
  5. תרבות ארגונית: המנהיגות הבית ספרית פועלת להשגת מטרות ויעדים הנגזרים מהחזון הבית ספרי. היא מקדמת תרבות ארגונית המעודדת עבודת צוות והתפתחות מקצועית מתמדת של כל אחד מהשותפים לעשייה החינוכית.
  6. ייחודיות: למוסד החינוכי יוזמות ייחודיות ופורצות דרך בתפיסתו או בתוכניותיו ורעיונותיו.
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‏קבוצת מקומונט‏
בתי חולים
מרפאות וקופות חולים
בתי מרקחת
ייעוץ הכוונה וסיוע
גני ילדים
בתי ספר יסודיים
מרכזים קהילתיים ומועדונים
חוגי המתנ"ס
קווי תחבורה ומוניות
חברת החשמל
בנקים
דואר
מקוואות
ספריות

קבוצת מקומונט

כל הזכויות שמורות לקבוצת מקומונט. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

תגיות
אדי אלון אומנות איכות הסביבה אינטרנט בחירות 2013 בחירות גבעתיים בחירות רמת גן ביטחון ופלילים בריכה המלצת rgcity זכויות בעלי חיים חדשות הבידור חדשות הגמלאים ברמת גן חדשות הנוער חדשות הספורט חדשות העיר חדשות הציבור הדתי חדשות חברה חדשות חינוך גבעתיים חדשות חינוך ר"ג חדשות ילדים חדשות כלכלה חדשות פינת החי טור אישי:אורי שאבי טור אישי:ד"ר אבי ליליאן טור אישי:ד"ר סמדר טל טור אישי:משה שכטר טור אישי תנועת הירוקים טיולים וטבע כדורגל כדורסל מוסיקה ומחול נדל''ן ספרים עיריית גבעתיים פינת האימוץ פינת הקאוצ'ינג: נפתלי סדן צרכנות רכילות רן קוניק תושבים כותבים תחבורה תנועות הנוער תערוכות הרצאות ואירועים תרבות
אתרי קבוצת מקומונט: | מקומונט גבעתיים | מקומונט ירושלים | מקומונט חיפה והקריות | מקומונט באר שבע והדרום | חדשות הגליל | חדשות השרון | חדשות רמלה לוד | חדשות חיפה באינטרנט | חדשות תל אביב והסביבה
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
Click to listen highlighted text!