Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דברים שחשובים בתקופת קורונה לניהול דיווחי הנוכחות לעובדים !!

דברים שחשובים בתקופת קורונה לניהול דיווחי הנוכחות לעובדים !!
קרדיט FREEPIK

ואלו כלים גמישים כדאי שיהיו בעסק ולעובדים?

בתקופת הקורונה שנמשכת ,לצערינו, זמן רב והאופק לסיום עדיין לא נראה .

העסקים נמצאים עם אתגרים מתמשכים שדורשים גמישות.

שעון הנוכחות הוא הבסיס לשעות העבודה ומרכיב את אחת ההוצאות הגדולות =השכר בארגון.

קרדיט FREEPIK

בשגרה המנהל בארגון והחשב מתמודדים  ניהול תקציב שעות, חישוב שעות נוספות, בקרת עובדים, תשלום שכר נכון סדר ועוד. 

בעוד בשגרה רוב העובדים הקבועים שהיו מחתימים במשרד היה להם שעון – בתקופת הקורונה רובם עובדים מרחוק/מהבית ,נמצאים בבידוד ואין בידהם תמיד גישה למערכות הארגון או דרך להחתים נוכחות בצורה אמינה וקלה 

למעשה כל עובדי הארגון הופכים למעין אנשי שטח יכולים לעבוד מכל מקום /בית/משרד ונדרשים לגמישות

בסוף החודש החשבת רוצה שיהיה לה מינימום חוסרים והיא תגמור את השכר כמה שיותר מהר.

ולכן חשוב לה לתת לעובדים כלים ברמה היומית להשלים פערים וחוסרים ולדווח כך שעבודתה תקטן בסוף החודש.

הטכנולוגיה כאן וחשוב להבין שמה שהיה שונה כיום ולכן צריך כלים גמישים שקיימים.

אז מה הכלים שחשוב שיהיה לארגון ? ואיזה כלים כדאי שיהיה למנהלים?

מערכת בענן שמאובטחת ומאפשר לדווח מכל מכשיר אם הוא סמארטפון או מכשיר כשר פשוט/טלפון קווי או מחשב/שעון ביומטרי במשרד או מכל אמצעי -היא לא חלום 

היא מציאות שקיימת ואלפי עסקים עובדים בה כיום ומאות אלפי עובדים מדווחים בה. אז אלו כלים חשובים:

  1. להדפיס שעון נוכחות מכל מקום באמצעות אפליקציה מבוססת מיקום

בצורה אמינה קלה ופשוטה 

  1. לאפשר לעובדים להשלים חוסרים מהאפליקציה או מהמחשב.
  2. לדווח היעדרויות  לטעון מסמכים על היעדרויות מהעבודה.
  3. לאפשר למנהלים לצפות מהנייד מי עבד ומאיפה בזמן אמת בכדי לשפר את השליטה והבקרה. 

כמובן חשוב שכל המערכת  תרכז תמונה אחת גם מהשעונים במשרד וגם מהשטח/מהבית .

כבר אין צורך להגיע לנקודה קבועה וכמובן שגם בתקופת קורונה לא חייבים לגעת ואו לשים אצבע על השעון כדאי שיהיה גמישות לדווח מהנייד/מחשב.

ואיך הארגון יודע מאיפה העובד התחיל לעבוד?

לארגון חשוב שעדיין יהייו דיווחי אמת ולא בדיעבד וכמו כן שיהיו אמינים .

וכן שליטה ובקרה מי התחיל מהבית לעבוד , מי בהפסקה ומי בעבודה.

המערכת היום של OK2go  שנועדה לסייע להתמודד עם דיווח בכל מקום ובכל זמן מאפשרת דיווח בזמן אמת ועם מיקום.

הקמת אזורי עבודה לדוגמא: 

  • בית של משה ואו המשרד הראשי 
  • ניתן לאכוף שניתן לדווח רק באוזרי העובדה שהוקמו או להפעיל מניפולציות שונות לעובדים שונים.
  • ניתן לקבל התראות בזמן אמת בכדי לדעת מי התחיל/שכח ואו את מי צריך לתזכר.

ואיך המנהלים יודעים מה קורה?

כל מנהל יוכל לראות מהאפליקצית המנהלים בנייד את העובדים שמשוייכים לו

יוכל לראות דיווחים בזמן אמת מי שכח ומי החתים.

לשלוח תזכורות

לסגור חודש ולנהל את הדיווחים של העובדים והבקרה גם מהנייד.

סיכום: בתקופת הקורונוה בטח בעסקים קטנים ובינוניים כדאי שיהיה לכל העובדים כלים גמישים וניידים שיוכלו 

להתאים לרוח התקופה ויוכלו לעבוד מכל מקום שהארגון יגדיר

האפליקציה המתקדמת בישראל של חברת OK2go   מאפשרת כיום את הכלים הללו בצורה פשוטה וזמינה מכל מכשיר

הצטרפו עוד היום לאלפי עסקים ונעזור לכם בתקופה לא פשוטה זאת ונסו אותנו למשך חודש ללא עלות!!.

הכותב הנו מנכל ובעלים של חברת אוקייטוגו הפועלת בשוק מזה כ 20 שנה ומתמחה בפתרונות גמישים לעסקים בכל מה שקשור לבקרת עובדים ומערכות נוכחות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
התנהלות פיננסית נכונה – המפתח לצמיחה כלכלית למשפחה
ניהול משק הבית מבחינה פיננסית מהווה כיום אתגר של ממש...
נזילות ודליפות אפשר לגלות בכל מקום
מבנים מורכבים ושטחים פתוחים נראים כמעט בלתי אפשריים לאנשי מקצוע...
הדפסות משרדיות וכל מה שצריך לדעת עליהן
כשהמציאו את המחשב המשרדי והכניסו אותו לשימוש חשבו שהוא יחסוך...
באיזה שקיות לבחור נייר או ניילון?
קשה למצוא אריזה מגוונת יותר מאשר שקיות נייר. יתר על...
תכנון טיולים בהתאמה אישית
טיול לחו"ל הוא אירוע שכולם מחכים לו. בין אם זהו...
לתרגל יוגה עם מורה פרטי
בעולם ההומה בו אנו חיים, מציאת רגעים של שלווה ובריאות...
קריינות לסרטון שיווקי באנגלית
במציאות שבה כמעט כל העסקים נדרשים להקצות יותר ויותר משאבים...
כיצד לבחור אולפן הקלטות להשכרה?
הנה כמה דברים שכדאי לדעת על אולפני הקלטות לפני שאתם...
חנות אלכוהול ירושלים
אתם אוהבים אלכוהול? רוצים לשלוח למישהו מתנה יפה לחג, שתכלול...
חברת ניקיון בגבעתיים, להוציא את הלכלוך מהבית 
בין אם עברתם לבית חדש או שסיימתם שיפוץ, ובין אם...