ברוכים הבאים למקומונט גבעתיים   Click to listen highlighted text! ברוכים הבאים למקומונט גבעתיים
פרסום בגוגל לעסקים
מקומונט גבעתיים – חדשות מקומיות גבעתיים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
מקומונט גבעתיים – חדשות מקומיות גבעתיים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
ראשי » כלכלה וצרכנות » האם שיווק באינטרנט רלבנטי גם לעסקים המתמקדים בקהילה?

האם שיווק באינטרנט רלבנטי גם לעסקים המתמקדים בקהילה?

ללא קרדיט 22 בספטמבר 2016

במקרה של בעלי עסקים דתיים ומסורתיים, הפועלים בעיקר בתוך קהילה מקומית מצומצמת, עולה השאלה – האם גם כאן השיווק באינטרנט רלבנטי?

(צילום באדיבות pixabay)

כפי שכל בעל עסק צריך לדעת כיום, רשת האינטרנט היא אחד מערוצי השיווק החשובים והעיקריים, כמעט עבור כל תחום עיסוק. השימוש ברשת מעניק כלים ויכולות שיווקיות שקשה למצוא במקומות אחרים, ולכן כמעט בתי עסק וארגונים כמעט מכל תחום שרק ניתן להעלות על הדעת פועלים גם באינטרנט, חלקם בהרחבה וחלקם באופן מצומצם יחסית.

במקרה של בעלי עסקים דתיים ומסורתיים, הפועלים בעיקר בתוך קהילה מקומית מצומצמת, עולה השאלה – האם גם כאן השיווק באינטרנט רלבנטי? האם חנות הממוקמת בלב הקהילה הדתית בעיר ישראלית מסוימת ומסתמכת כמעט לחלוטין על לקוחות מקומיים, חברי הקהילה, יכולה להרוויח גם משיווק דיגיטלי ברשת?

במרבית המקרים, התשובה היא – כן. גם חנויות ועסקים המתמקדים בקהילה מקומית, מוגדרת ומצומצמת יחסית, יכולים להפיק תועלת רבה מהשימוש בכלי שיווק מתקדם דוגמת רשת האינטרנט. כיצד מומלץ לעשות זאת ומהם היתרונות הפוטנציאליים בערוץ שיווק זה?

קידום אתרים אורגני ופילוח קהל ברשתות החברתיות – שיווק דיגיטלי ממוקד

נתחיל בצד הטכני – מהן הדרכים העיקריות להשתמש באינטרנט כערוץ שיווק יעיל עבור עסקים המתמקדים בקהילה מוגדרת ביותר, דוגמת הקהילה הדתית או קהילה מקומית בעיר/שכונה מסוימת?

הצעד הראשון יהיה הקמת אתר אינטרנט עבור העסק, כמו גם פרופיל עסקי ברשתות חברתיות רלבנטיות (פייסבוק היא הדוגמה המתבקשת אך קיימות רשתות חברתיות קטנות וממוקדות יותר שעשויות להיות רלבנטיות גם כן). עבור אתר האינטרנט נרצה לשכור שירותי קידום אתרים אורגני, אשר יאפשר להביא את האתר שלנו למקומות גבוהים יחסית בדפי התוצאות של מנועי החיפוש השונים. גם במקרה של פרופילים עסקיים ברשתות חברתיות נרצה לנהל אותן באופן מחושב ומושכל (בעדיפות על ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום), שכן רשתות חברתיות מאפשרות לפלח את קהל היעד באופן חסר תקדים וכך להעלות משמעותית את אפקטיביות השיווק שלנו.

ניתן כיום למצוא בקלות אנשי מקצוע אשר יעשו עבורנו את כל התהליך, החל מבניית אתר מקצועי ואיכותי ועד בנייה וניהול של קמפיין שיווק דיגיטלי הכולל קידום אתרים אורגני ו/או ממומן, שיווק ברשתות החברתיות וכו’. במיוחד במקרה של שיווק דיגיטלי, חשוב להעביר בצורה טובה לאנשי המקצוע שאנו שוכרים את אופי העסק, וכי אנו מעוניינים לשווק אותו בעיקר בקרב חברי קהילה מסוימת או בקרב קהל דתי/מסורתי.

האפשרות להגיע לקהל יעד רלבנטי בעלות נמוכה יחסית

היתרון הגדול ביותר של ערוץ שיווקי זה, במיוחד עבור עסקים המגיעים מקהילה מוגדרת מסוימת ומעוניינים להמשיך לשווק ולפעול בתוך קהילה זו, הוא כי הרשת מספקת לנו (או לאנשי השיווק הדיגיטלי שלנו) כלים יעילים ביותר לפלח את השוק בצורה עמוקה ומדויקת יחסית, וכך להפנות את המסרים השיווקיים בדיוק לאנשים בעלי סיכוי גבוה יחסית להפוך ללקוחות פוטנציאליים שלנו.

לדוגמה, נניח ואנו מנהלים עסק המציע מוצר או שירות כלשהו אשר מיועד במיוחד ללקוחות דתיים (החל מייעוץ משפטי בענייני דת ועד לתשמישי קדושה), ומעוניינים להציע את המוצר/שירות שלנו לאנשים אשר מתעניינים בתחום המצומצם בו אנו עוסקים או אנשים אשר כבר צרכו בעבר מוצר/שירות מסוג זה – באמצעות הרשתות החברתיות, למשל, אנו יכולים להגיע  בדיוק לאנשים אשר הביעו בעבר התעניינות בתחום זה. באמצעות קידום אתרים אורגני יעיל אנו יכולים לגרום לאנשים המחפשים אחר מוצר/שירות מסוג זה להגיע קודם כל לאתר של העסק שלנו.

כל זה נעשה בעלויות נמוכות יחסית לתועלת הפוטנציאלית המתקבלת. בעבר, היכולת לפלח את השוק ברמה כזו ולהגיע באופן כה ממוקד ללקוחות פוטנציאליים הייתה בגדר פנטזיה של בעלי עסקים ואנשי שיווק. כיום, אתם יכולים להשיג שירות זה עבור העסק שלכם בהוצאה סבירה בהחלט, ואפילו נמוכה יחסית להוצאות שיווק שוטפות של עסקים רבים.

צרכנות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‏קבוצת מקומונט‏
בתי חולים
מרפאות וקופות חולים
בתי מרקחת
ייעוץ הכוונה וסיוע
גני ילדים
בתי ספר יסודיים
מרכזים קהילתיים ומועדונים
חוגי המתנ"ס
קווי תחבורה ומוניות
חברת החשמל
בנקים
דואר
מקוואות
ספריות

קבוצת מקומונט

כל הזכויות שמורות לקבוצת מקומונט. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

תגיות
אדי אלון אומנות איכות הסביבה אינטרנט בחירות 2013 בחירות גבעתיים בחירות רמת גן ביטחון ופלילים בריכה המלצת rgcity זכויות בעלי חיים חדשות הבידור חדשות הגמלאים ברמת גן חדשות הנוער חדשות הספורט חדשות העיר חדשות הציבור הדתי חדשות חברה חדשות חינוך גבעתיים חדשות חינוך ר"ג חדשות ילדים חדשות כלכלה חדשות פינת החי טור אישי:אורי שאבי טור אישי:ד"ר אבי ליליאן טור אישי:ד"ר סמדר טל טור אישי:משה שכטר טור אישי תנועת הירוקים טיולים וטבע כדורגל כדורסל מוסיקה ומחול נדל''ן ספרים עיריית גבעתיים פינת האימוץ פינת הקאוצ'ינג: נפתלי סדן צרכנות רכילות רן קוניק תושבים כותבים תחבורה תנועות הנוער תערוכות הרצאות ואירועים תרבות
אתרי קבוצת מקומונט: | מקומונט גבעתיים | מקומונט ירושלים | מקומונט חיפה והקריות | מקומונט באר שבע והדרום | חדשות הגליל | חדשות השרון | חדשות רמלה לוד | חדשות חיפה באינטרנט | חדשות תל אביב והסביבה
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
Click to listen highlighted text!