Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הוט אנרג'י: חברת הוט נכנסת לשוק החשמל עם ההנחה הגבוהה ביותר בארץ

הוט אנרג'י: חברת הוט נכנסת לשוק החשמל עם ההנחה הגבוהה ביותר בארץ
קרדיט לתמונה: אתר הוט

חברת HOT הודיעה לאחרונה כי היא עתידה להשיק בטווח הזמן המיידי את חברת הבת החדשה שלה שתתמחה במקטע אספקת החשמל, והיא חברת HOT אנרג'י. לצד מגוון מסלולים שאת מרביתם כבר ראינו בשוק, הוט עתידה להציע ללקוחותיה חשמל חינם לשנה, וכן מסלול שיעניק את ההנחה הגבוהה ביותר בארץ עד כה. אז במה בדיוק מדובר? יצאנו לבדוק!

ספקית חשמל נוספת: הוט אנרג'י מצטרפת למקטע האספקה

אמנם באיחור קל ולאחר שכבר לא מעט ספקיות חשמל חדשות כבר נכנסו חזק לשוק אספקת החשמל, חברת HOT מצטרפת כעת גם היא למגרש המשחקים שנבנה עם כניסת רפורמת החשמל, ששברה את מונופול חברת החשמל. חברת הוט מציגה כעת את חברת הוט אנרג'י, אשר מציעה לא מעט מסלולים אטרקטיביים, שבהחלט מתחרים במסלולים הקיימים של הספקיות האלטרנטיביות.

הכירו את המסלולים השונים אותם מציעה הוט חשמל

לצד מסלולים "רגילים" עליהם נפרט ממש עוד מעט, הוט אנרג'י מציעה כעת לראשונה בישראל את אחד המסלולים האטרקטיביים ביותר, אשר משלב בין חבילות חשמל לתקשורת. אז מהם בדיוק המסלולים אותם תוכלו למצוא אצל הספקית החדשה? ובכן בהתאם למה שאמרנו כעת, המסלולים מתחלקים באופן כללי ל-2, מסלול עבור חבילות המשלבות בין תקשורת וחשמל, ומסלולים עבור אספקת חשמל בלבד.

"חוסכים קבוע" – המסלול המשולב

מסלול זה מספק את ההנחה השונה באופן קבוע, וזאת עבור הלקוחות של חבילות התקשורת השונות.

  • לקוחות eTriple – מסלול אשר מיועד עבור לקוחות HOT Mobile וטריפל, ועתיד להעניק את ההנחה הגבוהה ביותר שניתן למצוא כיום בארץ בקטגוריית ההנחה הקבועה. אם כן, בפועל מדובר בהנחה העומדת על 10% מתוך התעריף על צריכת החשמל, בנוסף ל-10% הנחה נוספים עבור חבילות Roaming.
  • לקוחות Triple – לקוחותיה של חבילת הטריפל בלבד, יהנו גם הם מהנחה קבוע כחלק מהמסלול המשולב, ויקבלו הנחה קבועה על סך 7%.
  • לקוחות NEXT – לקוחות אשר נמצאים בשירות ה-TV והאינטרנט יחדיו, יהנו מהנחה קבועה גם כן, העומדת על 6% מסך תעריף צריכת החשמל.

מסלולי ההנחה על אספקת החשמל בלבד

  • "חוסכים 24/7" – המסלול הראשון מעניק הנחה על סך 5% מצריכת החשמל בשנה הראשונה, כאשר בשנה השנייה והשלישית ההנחה גדלה ב-1% כל פעם. כלומר, 6% לאחר שנה ממועד רכישת המסלול, ו-7% בשנה השלישית.
  • "חוסכים בלילה" – מסלול לילי אשר מעניק 20% הנחה עבור צריכת החשמל במהלך הלילה, כאשר מדובר על טווח השעות שבין 23:00 ל-7:00.
  • "חוסכים ביום" – המסלול הצמוד למסלול הלילי, כאשר במסלול זה מתבצעת הנחה של 15% עבור צריכת החשמל בין השעות 7:00 ל-17:00.

חשמל חינם לשנה! אבל איפה הקאצ'?

בנוסף לכל המסלולים שניתן לרכוש אצל הוט אנרג'י, החברה גם הודיעה על מבצע אותו היא עתידה לממש שנקרא "חשמל חינם לשנה"! ואיפה הקאצ' בכל הסיפור? ובכן על מנת להנות מהמבצע הבלעדי והמשתלם הזה, עליכם להצטרף למסלולים המשולבים של החברה, אשר מספקים תקשורת וחשמל יחדיו.

חברת הוט, תבצע הגרלה בין 5,000 הלקוחות הראשונים שיצטרפו לשירות המשולב שלה דרך הוט אנרג'י, ומתוכם 10 לקוחות יזכו בחשמל חינם למשך שנה. ישנה הגבלה חודשית של עד 1,000 ש"ח, או 12,000 ש"ח במהלך כל השנה על פי צריכת החשמל.

עם זאת, ההצטרפות להגרלה מתבצעת באופן אוטומטי מרגע ההרשמה לשירות המשולב של הוט, וללא צורך בבירוקרטיה או הרשמה נוספת מעבר לכך.

אז איך אפשר להנות מהשירות של הוט אנרג'י?

אז אם אתם מעוניינים להצטרף לשירותי החשמל של הוט אנרג'י, ובפרט לשירותים המשולבים שלהם, אתר "חשמלית" מאפשר לעשות זאת בצורה פשוטה ונוחה במיוחד, דרך המונה החכם האהוב. תהליך ההרשמה אורך כ-2 דקות, ניתן לבצע זאת דרך נציג בשיחה ישירה למוקד ההצטרפות או להשאיר פרטים ולהמתין שנציג הוט חשמל יצור איתכם קשר, אך שוב, מונה חכם מהווה תנאי לכך.

ואם שאלתם את עצמכם, אז את החשמל עצמו ייצרו יצרניות החשמל הפרטיות "דליה אנרגיות" ו"דוראד", על פי ההסכם שנחתם בינם לבין הוט, כחלק מהפריצה המשמעותית לשוק, שמספקת כאמור, הן חשמל והן תקשורת בחבילה אחת.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...