ברוכים הבאים למקומונט גבעתיים   Click to listen highlighted text! ברוכים הבאים למקומונט גבעתיים
פרסום בגוגל לעסקים
מקומונט גבעתיים – חדשות מקומיות גבעתיים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
מקומונט גבעתיים – חדשות מקומיות גבעתיים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
ראשי » זירת המומחים » הורסקי: “הקרב על ליבו של הצרכן מאלץ חברות מזון לתרגם חדשנות אל אריזת המוצר”

הורסקי: “הקרב על ליבו של הצרכן מאלץ חברות מזון לתרגם חדשנות אל אריזת המוצר”

12 באפריל 2018

 ענקית הדפוס HP אינדיגו קיימה לאחרונה כנס חדשנות בדפוס בו השתתפו נציגי חברות ענק מכל העולם, וכל זאת על מנת לשמוע על פיתוחים חדשניים כחול-לבן של החברה.

אין ספק כי HP אינדיגו היא שם דבר בכל הנוגע לפיתוח טכנולוגיות דפוס חדשניות. החברה פיתחה טכנולוגיות להדפסה דיגיטלית שונה וספציפית על גבי מוצרים. אותה טכנולוגיה כבר נמצאת בשימוש וקנתה לה מעריצים נלהבים, בדמותם של מותגים מובילים מעולם מוצרי הצריכה. המפגש הצרכני עם תוצרי הטכנולוגיה המדוברת, זכור בעיקר מהמותג קוקה-קולה, שהשתמשה בה לראשונה כדי להדפיס עשרות שמות שונים על גבי מוצרים, וכן גם מהמיזם המקורי של שוקולד פרה – אריזות מיוחדות מהן ניתן לייצר אוריגמי שונים בצורת פרה.

בתמונה: גיל הורסקי (Gil Horsky) מרצה בכנס HP אינדיגו

לא בכדי, אחד הנושאים העיקריים שהועלו בכנס, היה הצורך הממשי ובר הקיימא של החברות השונות להקדיש הרבה מחשבה, תשומת לב ופיתוח לאריזות המוצרים עצמן, שכן הצרכן לא קונה רק עם הרגש, או עם בלוטות הטעם, אלא בראש ובראשונה עם העין.

בכנס ניתן היה למצוא בכירים בתעשייה, שחלקם אף נשאו דברים, כמו גיל הורסקי – מנהל בכיר לחדשנות בענקית המזון העולמית מונדלייז, אורי לוין – מייסד Waze, סיימון לואיס – מנהל פיתוח האסטרטגיה של HP אינדיגו, קייסי סטפן – מנהל החדשנות של Nestle, טליה הלפרין – מנכ”לית Tasty ועוד.

בתמונה: גיל הורסקי (Gil Horsky בהרצאתו “חדשנות המבוססת על עיצוב”.

בהרצאה שהעביר גיל הורסקי למשתתפי הכנס, תחת הכותרת “חדשנות המבוססת על עיצוב”, הוא הרחיב על הצורך ההולך וגדל של חברות מוצרי צריכה להקדיש מחשבה וביצוע לנושא חדשנות האריזות עצמן, לעיצוב ולעטיפת המוצר. בכנס אחר באותו נושא שנערך במלון דן הורסקי במספר טיפים בשאלה כיצד יכולים מותגים ישראלים לחדור לשוק הבינלאומי. הורסקי הציג בכנס מצגת המסכמת ומסבירה את אותו הצורך, בה ציין 4 נקודות מרכזיות שבגינן כדאי לתת את הטון לנושא אריזת המוצר:

  1. עודף מוצרים – מעט תשומת לב

ישנו שפע עצום של מוצרים, חברות מזון ומרכולים, לכן התחרות הולכת וגדלה עם השנים.  “התחרות בסופרמרקטים השונים הא בלתי נתפסת”, הסביר הורסקי. עוד הוסיף כי חברות שרוצות “להישאר במשחק” חייבות להתאים עצמן לחוקים המתחדשים שלו, דהיינו – למשוך את עינו הבוחנת של הצרכן, בכל אמצעי העומד לרשותן.

  1. הצרכן קונה עם העין

אלמנט חשוב נוסף אותו הזכיר הורסקי, הנו הדרישה של הצרכן ברעננות והיבדלות, מכיוון שהוא “קונה עם העין”.  מוצר המתהדר באריזה מקורית וייחודית, יימכר טוב מאותו מוצר בעל אריזה אפרורית. כלומר – מוצרים בעלי עיצוב ייחודי ושונה מובילים לעלייה משמעותית במכירות.

  1. הצורך לחוש יחיד ומיוחד

לפי הורסקי, הצרכנים של ימינו אוהבים לחוש מיוחדים. כאילו חשבו במיוחד עליהם כאשר ייצרו את המוצר. הדרך המהירה והיעילה ביותר לאפשר להם לחוש כך ולהגיע אליהם – היא דרך עטיפת המוצר. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום, כולל הדפסה דיגיטלית, הפכה את יצירת הנגיעה האישית לקלה ונוחה יותר, ומנגישה את הנושא עבור החברות השונות.

  1. השקעה מינימלית, רווחיות מקסימלית

בעידן הדיגיטלי, פרסום קלאסי כבר אינו מספק את הסחורה. ההשקעה יקרה, לא תמיד רווחית ולעתים אף נעלמת כלעומת שבאה. במקרה של הדפסות ואריזות ייחודיות, מקסום ההשקעה התקציבית עולה על ההוצאה. הורסקי טוען, כי תהליך נכון של חדשנות בעיצוב ובמיתוג המוצר מייצר המשכיות בחשיפתו. אנשים מצטלמים עם עיצובים ואריזות ייחודיות, משתפים את חבריהם ובכך מביאים לחשיפה נוספת ולשיתוף החוויה עם אחרים.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
‏קבוצת מקומונט‏
בתי חולים
מרפאות וקופות חולים
בתי מרקחת
ייעוץ הכוונה וסיוע
גני ילדים
בתי ספר יסודיים
מרכזים קהילתיים ומועדונים
חוגי המתנ"ס
קווי תחבורה ומוניות
חברת החשמל
בנקים
דואר
מקוואות
ספריות

קבוצת מקומונט

כל הזכויות שמורות לקבוצת מקומונט. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

תגיות
אדי אלון אומנות איכות הסביבה אינטרנט בחירות 2013 בחירות גבעתיים בחירות רמת גן ביטחון ופלילים בריכה המלצת rgcity זכויות בעלי חיים חדשות הבידור חדשות הגמלאים ברמת גן חדשות הנוער חדשות הספורט חדשות העיר חדשות הציבור הדתי חדשות חברה חדשות חינוך גבעתיים חדשות חינוך ר"ג חדשות ילדים חדשות כלכלה חדשות פינת החי טור אישי:אורי שאבי טור אישי:ד"ר אבי ליליאן טור אישי:ד"ר סמדר טל טור אישי:משה שכטר טור אישי תנועת הירוקים טיולים וטבע כדורגל כדורסל מוסיקה ומחול נדל''ן ספרים עיריית גבעתיים פינת האימוץ פינת הקאוצ'ינג: נפתלי סדן צרכנות רכילות רן קוניק תושבים כותבים תחבורה תנועות הנוער תערוכות הרצאות ואירועים תרבות
אתרי קבוצת מקומונט: | מקומונט גבעתיים | מקומונט ירושלים | מקומונט חיפה והקריות | מקומונט באר שבע והדרום | חדשות הגליל | חדשות השרון | חדשות רמלה לוד | חדשות חיפה באינטרנט | חדשות תל אביב והסביבה
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
Click to listen highlighted text!