איך תוכלו לשפר את הפעילות העסקית ברשת? אל תוותרו על הנוכחות ברשת החברתית. אבל לנוכחות בלבד אין ערך, אם לא מנהלים אותה בצורה אופטימלית. קבלו את המדריך המלא, ניהול מדיה חברתית ברשת לשיפור בעסקים.

זהו את הרשת החברתית המועדפת
פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, לכל רשת חברתית מאפיינים ייחודיים. אבל מה שחשוב במיוחד מבחינה עסקית זה לזהות את המקום שבו ימצאו הלקוחות הבאים שלכם. זהו קודם כל את המדיה החברתית שאליה נכנסים או נכנסות אלה שיביעו עניין בכם, בשירות שאתם מספקים או במוצרים שאתם מתכוונים לשווק.
נוכחות קבועה, לאורך זמן
רומא לא נבנתה ביום אחד וגם נוכחות ברשתות חברתיות לא נוצרת מהיום למחר. היו מוכנים לכך שצריך להשקיע באופן מתמשך וקבוע. רשמו לפניכם: ניהול מדיה חברתית ברשת מצריך נוכחות קבועה, לאורך זמן. לפחות מספר פעמים בשבוע צריך לשחרר פוסטים, עדכונים, תמונות או סרטונים.
הפניות מעשירות
אם יש לכם אתר, אל תהססו להפנות מהאתר למדיה החברתית שאתם מעלים וגם להפך. קשרו מהדף העסקי שלכם, לאתר. ואם אתם לא מסוגלים לטפח נוכחות קבועה, האצילו סמכויות. עובד שלכם או משרד קידום וניו מדיה ידאגו למסרים שלכם, שיועברו בקביעות.
הביעו והגיבו אך התבטאו בכבוד
אם מזכירים אתכם ואם מדברים עליכם במדיה החברתית, זה טוב וחשוב. חשוב לא פחות שתהיו עם האצבע על הדופק, תענו לשאלות שמופנות אליכם, תגיבו, תארגנו דיונים או קבוצות פעילות. ותמיד הקפידו להתבטא בכבוד. התנסחו בקצרה אך בדייקנות, אל תיגררו להטלת רפש או השמצות. גם אם פנו אליכם בצורה לא מכובדת, נסו להסיט את הדיון למשהו ענייני. אם טעיתם, הודו בכך והתייחסו בהתאם כדי להשתפר. כולנו בני אדם וכאשר מציגים את הדברים נכון, הלקוחות מעריכים זאת.
השקעות קטנות חוזרות בגדול
חשבו על דרכים להשקיע בקטן, אך באופן שמחזיר את עצמו בגדול. למשל, השקיעו מעט זמן בעיצוב תמונות שצילמתם בעסק, הוספת פילטרים או רקע, כדי שהמסר שלכם יעבור בצורה יותר אסתטית. היעזרו בפיצ'רים שחלקם בתשלום, על מנת ליצור סרטונים שנראים מאוד מקצועיים והרבה יותר רציניים. למשל, הוספת כתוביות בסרטונים, עריכת אנימציות יפות, מצגות מושקעות.
השתמשו בביטויים מועילים והשטאגים
באמצעות הוספת האשטגים ומילות מפתח מתאימות, תייצרו יותר עניין ותעבורה לדף העסקי שלכם. אם זיהיתם האשטגים כלליים שרווחים בתחום שלכם, תוכלו להשתמש גם בהם, בהקשרים מתאימים.
צ'פרו את החברים שמגיעים אליכם
ליצור קהילה שעוקבת אחריכם זה לא פשוט, אך מתגמל. גם את החברים שמגיעים אליכם הקפידו לתגמל ולשתף. הודיעו להם על מבצעים חמים, הציעו להם צ\'ופרים שווים, גם עבורם וגם עבורכם. בנוסף, עוררו אחרים להגיב לכם, באמצעות פרסום חידונים, שאלונים, בירור צרכים. כשתדעו מה רוצים הלקוחות שלכם, הרווח יהיה כולו שלכם. תעבירו בכך מסר אישי ותוכלו להציע יותר (אפסייל).