המדריך המלא לעסקים ניהול מדיה חברתית ברשת

המדריך המלא לעסקים ניהול מדיה חברתית ברשת
מקור pixabay

איך תוכלו לשפר את הפעילות העסקית ברשת? אל תוותרו על הנוכחות ברשת החברתית. אבל לנוכחות בלבד אין ערך, אם לא מנהלים אותה בצורה אופטימלית. קבלו את המדריך המלא, ניהול מדיה חברתית ברשת לשיפור בעסקים.

המדריך המלא לעסקים ניהול מדיה חברתית ברשת
מקור pixabay

זהו את הרשת החברתית המועדפת

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, לכל רשת חברתית מאפיינים ייחודיים. אבל מה שחשוב במיוחד מבחינה עסקית זה לזהות את המקום שבו ימצאו הלקוחות הבאים שלכם. זהו קודם כל את המדיה החברתית שאליה נכנסים או נכנסות אלה שיביעו עניין בכם, בשירות שאתם מספקים או במוצרים שאתם מתכוונים לשווק.

נוכחות קבועה, לאורך זמן

רומא לא נבנתה ביום אחד וגם נוכחות ברשתות חברתיות לא נוצרת מהיום למחר. היו מוכנים לכך שצריך להשקיע באופן מתמשך וקבוע. רשמו לפניכם: ניהול מדיה חברתית ברשת מצריך נוכחות קבועה, לאורך זמן. לפחות מספר פעמים בשבוע צריך לשחרר פוסטים, עדכונים, תמונות או סרטונים.

הפניות מעשירות

אם יש לכם אתר, אל תהססו להפנות מהאתר למדיה החברתית שאתם מעלים וגם להפך. קשרו מהדף העסקי שלכם, לאתר. ואם אתם לא מסוגלים לטפח נוכחות קבועה, האצילו סמכויות. עובד שלכם או משרד קידום וניו מדיה ידאגו למסרים שלכם, שיועברו בקביעות.

הביעו והגיבו אך התבטאו בכבוד

אם מזכירים אתכם ואם מדברים עליכם במדיה החברתית, זה טוב וחשוב. חשוב לא פחות שתהיו עם האצבע על הדופק, תענו לשאלות שמופנות אליכם, תגיבו, תארגנו דיונים או קבוצות פעילות. ותמיד הקפידו להתבטא בכבוד. התנסחו בקצרה אך בדייקנות, אל תיגררו להטלת רפש או השמצות. גם אם פנו אליכם בצורה לא מכובדת, נסו להסיט את הדיון למשהו ענייני. אם טעיתם, הודו בכך והתייחסו בהתאם כדי להשתפר. כולנו בני אדם וכאשר מציגים את הדברים נכון, הלקוחות מעריכים זאת.

השקעות קטנות חוזרות בגדול

חשבו על דרכים להשקיע בקטן, אך באופן שמחזיר את עצמו בגדול. למשל, השקיעו מעט זמן בעיצוב תמונות שצילמתם בעסק, הוספת פילטרים או רקע, כדי שהמסר שלכם יעבור בצורה יותר אסתטית. היעזרו בפיצ'רים שחלקם בתשלום, על מנת ליצור סרטונים שנראים מאוד מקצועיים והרבה יותר רציניים. למשל, הוספת כתוביות בסרטונים, עריכת אנימציות יפות, מצגות מושקעות.

השתמשו בביטויים מועילים והשטאגים

באמצעות הוספת האשטגים ומילות מפתח מתאימות, תייצרו יותר עניין ותעבורה לדף העסקי שלכם. אם זיהיתם האשטגים כלליים שרווחים בתחום שלכם, תוכלו להשתמש גם בהם, בהקשרים מתאימים.

צ'פרו את החברים שמגיעים אליכם

ליצור קהילה שעוקבת אחריכם זה לא פשוט, אך מתגמל. גם את החברים שמגיעים אליכם הקפידו לתגמל ולשתף. הודיעו להם על מבצעים חמים, הציעו להם צ\'ופרים שווים, גם עבורם וגם עבורכם. בנוסף, עוררו אחרים להגיב לכם, באמצעות פרסום חידונים, שאלונים, בירור צרכים. כשתדעו מה רוצים הלקוחות שלכם, הרווח יהיה כולו שלכם. תעבירו בכך מסר אישי ותוכלו להציע יותר (אפסייל).

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קורס ניקוי ספות: הדרך המקצועית לשמירה על ריהוט הבית
מהו קורס ניקוי ספות? קורס ניקוי ספות מעניק למשתתפיו את הכלים...
שירותי שמאות רכב מקצועיים בחיפה ובסביבה
כאשר אתה מוצא את עצמך מעורב בתאונת דרכים או נזק...
עיצוב פנים מודרני לבית ולפנטהאוז - הדרך לשדרוג מושלם
כשמדברים על עיצוב פנים לבית, מדובר על תהליך שמטרתו לשדרג...
התקנה ואחזקה מושלמת למערכות מיזוג אוויר
כדי להבטיח תפקוד יעיל ואמין של מערכת המיזוג שלכם, ישנה...
שירותי ניסור בטון מקצועיים לכל צורך
כאשר אנחנו מדברים על ניסור דלת ממד, מדובר בפעולה מדויקת...
חווית החופשה המושלמת בסרי לנקה
תכנון סרי לנקה מסלול שבועיים יכול להיות חוויה מאתגרת אך...
פתרונות יעילים לטיפול נפשי במצבי משבר
בריאות הנפש היא אחד מאבני היסוד של איכות החיים, אך...
אגרנות כפייתית בלב העיר: המאבק הלא מדובר שמסתתר מאחורי דלתות נעולות
בסיוע אנשי המקצוע של המרכז הארצי לפינוי דירות, נחשפים ממדיה...
איך לצאת מהמינוס
איך באמת יוצאים מהמינוס?
אתם מוצאים את עצמכם, למרות שאתם עובדים לא מעט שעות...
פתרונות אלומיניום מושלמים לכל צורך
היתרונות של סגירת פרגולה לחורף בחודשי החורף הקרים, מרפסות וגינות רבות...
דילוג לתוכן