ברוכים הבאים למקומונט גבעתיים   Click to listen highlighted text! ברוכים הבאים למקומונט גבעתיים
פרסום בגוגל לעסקים
מקומונט גבעתיים – חדשות מקומיות גבעתיים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
מקומונט גבעתיים – חדשות מקומיות גבעתיים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
ראשי » תרבות ופנאי » התשובה של המרכולים לרשתות הגדולות: שירות חדש מביא את המכולת השכונתית היישר אל המטבח

התשובה של המרכולים לרשתות הגדולות: שירות חדש מביא את המכולת השכונתית היישר אל המטבח

12 באוגוסט 2018

מוטי, בעלי מרכול ‘הצרכנייה שלי’ בגבעתיים, מצטרף לשופו, אתר הקניות און ליין שהקימה חברת יוניליוור ויציע מעכשיו ללקוחותיו אפשרות לרכישות ומשלוחים מהירים דרך האינטרנט.

התשובה של המרכולים לרשתות הגדולות: שירות חדש מביא את המכולת השכונתית היישר אל המטבח

לפני שנתיים החליטו אבא ושני בניו לעשות תפנית בחייהם ולהגשים את חלומם. החלום שלהם היה עסק משפחתי עצמאי של שלושתם ביחד. האבא, ­­יוסף מגיע לענף הקמעונאות מענף הרהיטים לאחר 40 שנה. הבן, מוטי, במשך שנים היה מנהל מכירות בתחום הביטוח והבן השני, איציק, הגיע לאחר שחרורו מהצבא. יחד, לפני שנתיים אזרו השלושה את האומץ והקימו את ‘הצרכנייה שלי’, החלום שלהם.

מתי התחלתם את העסק?

מוטי: “אנחנו אוטוטו שנתיים. זה עסק משפחתי שלי, של אחי ואבא שלי. אני הייתי מנהל מכירות שנים בתחום שפחות עניין אותי אבל סיפק לי פרנסה. תמיד ידענו אחי ואני שאנחנו רוצים לעסוק במה שעושה לנו טוב על הלב. זה היה החלום שלנו להיות עצמאים ביחד וזה היה ברור שאבא שלנו גם חלק מהחלום הזה של העסק המשפחתי. פה בשכונה כולם מכירים אותנו בשמות, מכירים את ההוויה של השירות שלנו. והיום כולם יודעים, אין כזה דבר עסק בלי שירות באינטרנט”.

למה להצטרף לשופו?

מוטי: “אנחנו מתייחסים לכל לקוח כחלק מהמשפחה שלנו. אנחנו רוצים להרחיב את המשפחה ושכולם יוכלו ליהנות מהשירות שלנו, מלחם המחמצת המפורסם שאנחנו אופים כאן בחנות, מהפירות וירקות שלנו. הכי חשוב לנו לספק את המצרכים שלנו ברמה הכי גבוהה, גם במשלוח. שופו מאפשרים לנו להראות את כל הסחורה שיש לנו על המדף במקום אחד, לחסוך ללקוחות זמן, ולתת להם את אותו שירות חם עד הבית. אנחנו מאמינים שזה הדבר הבא, האונליין. זה מראה לאנשים שאנחנו זמינים לשירות יעיל יותר, המשלוחים שלנו אף פעם לא מגיעים אחרי יותר משעתיים. לפעמים אני בכלל לא שולח שליח, רוב הזמן תוך חצי שעה אני בעצמי אצל הלקוח עם חיוך על הפנים שלי וגם שלו. עד עכשיו לא השתלם לנו להקים אתר בגלל העלויות, אבל כשגילינו על שופו קפצנו על ההזדמנות”.

לאילו צרכנים השירות מתאים?

מוטי: “קודם כל זה מתאים לשכונת נחלת יצחק בתל אביב וכל תושבי רמת גן-גבעתיים. מה שאני הכי אוהב בצרכנייה זה שאנחנו מתאימים גם למשפחות סטנדרטיות וגם לרווקים צעירים. יש לנו משפחות שעורכות כאן את כל הקניות החודשיות שלהם ויש לנו גם את הצעירים מהשכונה שעושים קניות השלמה. בצרכנייה אנחנו רואים את כל האוכלוסיות, יש הכול מהכול ואנחנו יודעים לתת מענה לכולם”.

מה מזמינים הכי הרבה?

מוטי: “אנשים מגיעים אלינו בשביל האיכות של הפירות והירקות בעיקר אבל אנחנו גם רואים הרבה הזמנות של עוגות ולחמים. כל מי שאוהב לחסוך זמן, לקבל את הקניות שלו עד הבית ולקבל אותן עם חיוך ויחס חם- שיבוא אלינו”.

לאיזה רדיוס אתם מגיעים?

מוטי: “אנחנו מגיעים לכול שכונת נחלת יצחק, גבעתיים (גם מערב במגדלים החדשים) ומגיעים אפילו עד רמת גן”.

יוניליוור ישראל, מהחברות המובילות בישראל בתחום מוצרי המזון, הטיפוח האישי והביתי, השיקה את SHOPO – אתר קניות והזמנת משלוחים למוצרים מהסופר השכונתי. באמצעות SHOPO יוכלו הסופרים השכונתיים להציע לתושבי השכונה רכישה ומשלוחי מוצרי מכולת באתר אינטרנטי ממותג, במהירות, בנוחות וביחס אישי המאפיין מכולות ועסקים שכונתיים. הצרכנים, הנוהגים לערוך קניות השלמה לבית במכולת או בסופר השכונתי יוכלו לעשות זאת מעכשיו באמצעות אפליקציית סלולר או המחשב הביתי במהירות ובנוחות רבה יותר.

לאתר SHOPO מערכת התממשקות מהירה לקופות החנות, סליקת כרטיסי אשראי מאובטחת, ופתרונות נוספים שיאפשרו לסופרים להעניק שירות מהיר ונוח בחוויית משתמש קלה ומהנה. לשופו מערכת ניהול הזמנות חכמה ויעילה המודדת את קצב המכירות של כל מוצר ומתריעה על חוסר קרוב. בנוסף, כלי הליקוט המתקדם של המערכת מייתר את הצורך בהעברת המוצרים בהזמנה בקופת החנות ומשחרר את התור לקופה בזמני לחץ.

עדי רגב, סמנכ”ל חטיבת המכירות, יוניליוור ישראל: “הצרכן לא מוותר על קניות לבית בשכונה, על היחס האישי ועל הנוחות. שופו הוא ההזדמנות של הסופרים השכונתיים לחזק את הקשר עם הלקוחות, להקנות להם את השירות המתקדם ביותר ובכך לשמור על היתרון היחסי בתחום ואף להגדיל את נתחי השוק שלהם בקניות ההשלמה לבית”

« פוסט קודם
פוסט הבא »
‏קבוצת מקומונט‏
בתי חולים
מרפאות וקופות חולים
בתי מרקחת
ייעוץ הכוונה וסיוע
גני ילדים
בתי ספר יסודיים
מרכזים קהילתיים ומועדונים
חוגי המתנ"ס
קווי תחבורה ומוניות
חברת החשמל
בנקים
דואר
מקוואות
ספריות

קבוצת מקומונט

כל הזכויות שמורות לקבוצת מקומונט. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

תגיות
אדי אלון אומנות איכות הסביבה אינטרנט בחירות 2013 בחירות גבעתיים בחירות רמת גן ביטחון ופלילים בריכה המלצת rgcity זכויות בעלי חיים חדשות הבידור חדשות הגמלאים ברמת גן חדשות הנוער חדשות הספורט חדשות העיר חדשות הציבור הדתי חדשות חברה חדשות חינוך גבעתיים חדשות חינוך ר"ג חדשות ילדים חדשות כלכלה חדשות פינת החי טור אישי:אורי שאבי טור אישי:ד"ר אבי ליליאן טור אישי:ד"ר סמדר טל טור אישי:משה שכטר טור אישי תנועת הירוקים טיולים וטבע כדורגל כדורסל מוסיקה ומחול נדל''ן ספרים עיריית גבעתיים פינת האימוץ פינת הקאוצ'ינג: נפתלי סדן צרכנות רכילות רן קוניק תושבים כותבים תחבורה תנועות הנוער תערוכות הרצאות ואירועים תרבות
אתרי קבוצת מקומונט: | מקומונט גבעתיים | מקומונט ירושלים | מקומונט חיפה והקריות | מקומונט באר שבע והדרום | חדשות הגליל | חדשות השרון | חדשות רמלה לוד | חדשות חיפה באינטרנט | חדשות תל אביב והסביבה
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
Click to listen highlighted text!