Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חיפוי קירות פנים סלון: אריה גולדין – מעצב פנים

חיפוי קירות פנים סלון: אריה גולדין – מעצב פנים
קרדיט תמונה: iStock

בא לכם לחדש את הסלון? מחפשים פתרון עיצובי חכם ולא יקר שישדרג לכם את הבית בקלות? חיפוי קירות פנים סלון הוא הפתרון היצרתי שאתם מחפשים. חיפוי קירות או חיפוי קירות מעוצבים בבית נותן לכם את מה שחיפשתם כל הזמן: פתרון עיצוב יוקרתי ומהודר כמו בבית מלון אבל במחיר הרבה יותר נמוך. אם אתם רוצים להשקיע בעיצוב הסלון כמובן שעליכם לתת את הדגש על בחירת הריהוט, מערכת הישיבה, שולחן הקפה, מתקן הטלוויזיה ועוד, אך גם לתת דגש על פריטים נלווים, הריצוף כמובן והצבע לקירות. חיפוי קירות פנים סלון הוא פתרון מושלם שחוסך לכם את צביעת הקיר במידה ויש לכם קיר ישן ומלוכלך וניתן בעזרת חיפוי קירות פנים סלון לצפות כל קיר ישן שסיים את תפקידו ודורש תיקון או צביעה. חיפוי קירות פנים סלון הופך כל סלון רגיל ומשעמם לסלון מיוחד ומעוצב ברמה גבוהה בעזרת חיפוי קירות פנים סלון מיוחד שאפשר להתקין על הקירות בבית בקלות!

חיפוי קירות פנים סלון: אריה גולדין – מעצב פנים
קרדיט תמונה: iStock

אריה גולדין – מעצב פנים: הופכים את הדירה שלכם לדירת מעצבים בקלות

חיפוי קירות פנים סלון הוא רק אחד מהפתרונות שיש בארגז הכלים של כל מעצב פנים מקצועי. חיפוי קירות פנים סלון הוא אלמנט עיצובי מתקדם ומוצלח במיוחד שמאפשר גם לבעלי דירות קטנות וישנות להפוך את הנכס שלהם מעוצב ובעל מראה אטרקטיבי. פנו עכשיו אל אריה גולדין – מעצב פנים מומחה בתחום עיצוב הבית המבצע עיצוב על ידי חיפוי קירות פנים סלון ואלמנטים עיצוביים אחרים. רוצים לעצב את הבית בכוחות עצמכם? כדאי שתכירו את שיטת חיפוי הקיר שכן חיפוי קירות מקצועי ייתן לכם אפקט מרשים ביותר. ניתן לראות חיפוי קירות מעוצבים בבניינים מפוארים, בבניני ציבור, בלובי של מלונות, בדירות יוקרה ובמגוון רחב של נכסי נדל"ן יוקרתיים ברחבי הארץ והעולם. טכנולוגיית ייצור חיפויי הקיר השתפרה מאוד, הכניסה חומרי גלם חדשים וגמישים ומאפשר לנו ליהנות היום מעושר נפלא בתחום חיפויי הקיר לבית ולעסק באמצעות חיפוי תלת ממד מרשים ומיוחד.

חיפוי קירות פנים סלון – איך עושים את זה כמו שצריך

רוצים להוסיף חיפוי קירות פנים סלון? התייעצו עכשיו עם מעצב פנים מומחה בתחום: אריה גולדין – מעצב פנים מומחה בתחום באזור מגוריכם, מעצב פנים בעל ניסיון רב בהתאמת חיפוי קירות פנים סלון יוקרתיים ואיכותיים שעושים את העבודה בכל בית ובכל חלל בו הוא מותקן. מוזמנים לקבל ייעוץ מקצועי בטלפון ולהזמין את מעצב הפנים אל הבית שלכם לבדיקת האפשרויות לעיצוב החלל בשיטות המתקדמות ביותר ובאמצעות חומרי הגלם האיכותיים ביותר. השוו מחירים ובדקו כמה עולה לכם להתקין חיפוי קירות פנים סלון אך בכל מקרה מדובר בעסקה משתלמת ואלמנט עיצובי מרשים ביותר במחיר לא יקר אשר ללא ספק ישדרג לכם את הבית בצורה נהדרת וייתן לכם את המראה המעוצב שתמיד חלמתם עליו. נשמח לעזור לכם להגשים את חלום הדירה המעוצבת במסגרת התקציב שהקציתם לעיצוב הדירה. תוכלו לעצב את הדירה בצורה מלאה החל מהריצוף, דרך הרהיטים ועד ציפוי הקירות באמצעות חיפוי קירות פנים סלון, חדר שינה או מטבח ולהשיג תוצאות נהדרות בעיצוב הבית, להעלות את ערך הנכס ולגור בבית מעוצב ויפה שכייף לגור בו וכייף לארח בו!

3 טיפים לביצוע חיפוי קירות פנים סלון בצורה הטובה ביותר

טיפ מס' 1: ביצוע – למרות שקל להתקין חיפוי קיר גם בצורה עצמאית עדיף להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע לשם כך הן בבחירת החיפוי, הגודל, הסוג והצורה והן בביצוע העבודה עצמה בבית. אתם רוצים לבחור את חיפוי הקיר הנקי, המעוצב האיכותי ביותר ולהשקיע בכך מחשבה לבד או יחד עם מעצב הפנים שלכם. כמו כן אתם רוצים להתקין את חיפוי הקיר כמו שצריך כך שלא ייפול פתאום ויותקן בצורה מדויקת, ישרה ומושלמת בבית בכל קיר פנימי שיש לכם. כדאי להתאים את החיפוי לריצוף ולריהוט ולקחת בחשבון את כל האלמנטים העיצוביים האחרים שיש בבית כך שחיפוי הקיר ישתלב איתם בצורה נכונה.

טיפ מס' 2: עלות – בהשוואה לבניית קיר חדש, חיפוי קיר זול בצורה משמעותית מעלות בניית כל קיר חדש. חיפוי קיר נותן לכם מראה של קיר יוקרתי וחדש בעלות זולה יותר מזו של בניית קיר חדש באותה צורה! נצלו את המחיר הזול יחסית של חיפוי קיר וצפו את קירות הבית בצורה חכמה ומדויקת, לא מוגזמת מדי ובמידה כזאת שחיפוי הקיר ישתלב בבית בצורה לא מורגשת מצד אחד אך בצורה כזאת שייתן את האפקט שלו מצד שני.

איך לעצב את הבית בקלות ובתקציב לא גבוה

בשונה מפעם יש היום לצרכן אפשרויות רבות יותר לעיצוב הבית בצורה עצמאית ומוצלחת בתקציב נמוך. הנה כמה טיפים בסיסיים שיעזרו לכם לעצב את הבית בתקציב נמוך ועדיין להגיע לתוצאות נהדרות. אם תיישמו את כל הטיפים הללו אנו מבטיחים לכם שתוכלו להסתכל בסיפוק על התוצאה שיצרתם במו ידיכם גם מבלי לשבור תוכנית חיסכון על הדרך:

אקססוריז: נתחיל דווקא מהסוף. בדרך כלל נהוג לעצב את הבית מהיסוד החל מהריצוף דרך הצבע ולאחר מכן בחירת הריהוט. יחד עם זאת הוספת אביזרים משלימים חכמים ומעוצבים יכולים לעשות את ההבדל הקטן שיקפיץ את מראה הבית שלכם בזכות אותם אבירים משלימים: וילון, שטיח, תמונה, אגרטל וכל אותם פרטים קטנים שלא נראים לנו חשובים אך הם הציפוי על העוגה או הדובדבן שבקצפת, אלמנטים שמחפים ויכולים לתת לכם את ההמראה המבוקש בבית. עלות הריצוף והריהוט יקרים הריי אך אם תשקיעו בחוכמה באביזרים המשלימים, תוכלו להעלים חסרונות ולהבליט יתרונות בעיצוב הבית וזו המלאכה של מעצב פנים מקצועי!

חיפוי קיר: אפשר להגדיר את חיפוי הקיר גם כן כאביזר משלים אך הוא עומד בזכות עצמו ומקבל את הכבוד להיות אלמנט הזוכה למחלקה שלמה בחנויות הריהוט ויש היום מקום של כבוד לחיפויי הקיר שרק הולכים ומשתפרים משנה לשנה. המגוון והעושר שיש היום במחלקת חיפויי הקיר משמחת כל מעצב פנים ואדריכל וכל מי שיודע להעריך את היתרונות שחיפוי קיר מקנה לנו בעיצוב הבית. יש היום חיפויי קיר מטריפים בסגנון תלת ממד אשר מאפשרים למעצבי פני 'להתפרע' ולעצב את החלל בצורה ייחודיות ויצירתית במיוחד באמצעות אותם חיפויי קיר.

נשמח להכניס אתכם לעובי הקורה ולהראות לכם כיצד ניתן לעצב את הבית באמצעים פשוטים, לא יקרים אך חכמים ומעוצבים, שנראים מיליון דולר אבל עולים הרבה פחות, כמו אביזרים משלימים וחיפוי קיר. מוזמנים ליצור קשר וליהנות מהדרכה וייעוץ מלא בבחירת, התאמת והתקנת חיפוי קיר מכל סוג בבית. אריה גולדין – מעצב פנים מספק שירותי עיצוב פנים ברמה הגבוהה ביותר וישמח לעמוד לרשותכם בעיצוב הבית שלכם בשיטות המתקדמות ביותר, להשגת התוצאות הטובות ביותר. קראו עוד מאמרים כמו זה וקבלו טיפים נוספים לעיצוב הבית באתר. חייגו עכשיו לקביעת פגישת היכרות לא מחייבת עם מעצב פנים מקצועי והפכו את חלום עיצוב הדירה שלכם קרוב מתמיד. להתראות ובהצלחה.

חפשו אותנו בפייסבוק

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...