Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חלוקת רכושו של בעל נכסים רבים- רק בעזרת עו"ד מומחה בתחום

חלוקת רכושו של בעל נכסים רבים- רק בעזרת עו"ד מומחה בתחום
קרדיט - Canva

במיוחד כאשר מדובר על אדם אמיד ובעל רכוש רב חלוקת רכושו אינה עניין פשוט, על אחת כמה וכמה אם לא הותיר צוואה אחריו. חלוקת העיזבון במצב כזה היא מורכבת מאוד ורצוי ליורשים לא לגשת לחלוקה זו לבד. ליווי של עו"ד לענייני ירושה את התהליך כבר מתחילתו יאפשר לעבור אותו בצורה קלה ונוחה יותר. אחד השירותים שיבצע עורך הדין עבור היורשים הוא איתור נכסיו של המנוח. במיוחד כשזהו אדם אמיד יכולים להיות לו נכסים רבים, כולל כאלה שיורשיו אינם מודעים לקיומם. לא רק במצב  בו לא הושארה צוואה יש מקום לבדיקה לגבי נכסי המנוח. אם למנוח נכסים בחו"ל יתכן שגם בצוואה נכסים אלה לא יוזכרו. מעבר לכך, עורך הדין ינהל את העיזבון עד לחלוקתו בצורה המקצועית ביותר כשהוא כפוף לאפוטרופסות במשרד המשפטים והיורשים ידעו שדברים מתנהלים כפי שצריך ובהתאם לחוק.

בחירה נכונה של עורך דין – צעד חשוב בדרך לסיום הסאגה

עבור היורשים חלוקת ירושה היא סאגה אמיתית, במיוחד כאשר המנוח לא הותיר צוואה אחריו אך גם במקרים בהם קיימת צוואה. כך או כך מדובר על תהליך מלא בבירוקרטיה וכאשר פועלים לבד פעמים רבות דברים מתעכבים רק בשל "פספוסים" קטנים כמו אי צירוף מסמך. התייעצות עם עו"ד לענייני ירושה כבר בתחילת הטיפול בעניין תחסוך זמן וכאב ראש ליורשים אשר גם ככה נמצאים במצב רגשי לא פשוט לאחר פטירת אדם אהוב. עורך הדין יסייע בכל התהליכים כמו הגשת בקשה לקיום צוואה או ירושה, התמודדות עם התנגדויות או הגשת התנגדות, חלוקת העיזבון בפועל, רישום ירושה לקבלת הזכויות ועוד. לכן חשובה בחירה של עורך דין בעל ניסיון רב, עורך דין המתמקד בתחום זה ובקיא בחוקים הרבים שישנם וכן מכיר פסיקות המהוות תקדימים משפטיים.

הטונים מתחילים לעלות בעת חלוקת הירושה? אל תתנו לדברים להתפוצץ

חלוקת עיזבון היא מעמד שלא קל להישאר בו אדישים, בין אם החלוקה היא על פי חוק הירושה ובין אם על פי צוואה. אין ספק שלא נעים ליורש כזה או אחר לגלות שהחלק שהוריש לו המנוח מתוך העיזבון הוא קטן. גם כאשר ישנה צוואה ברורה הדבר יגרום לו לתסכול במעמד חלוקת העיזבון בו נוכחים היורשים בלבד ללא מעורבות של עורך דין המהווה צד מקצועי וניטרלי. עורך דין מומחה בתחום יוכל למנוע במקרים רבים את התפתחות התסכול לכדי סכסוכי ירושה ואם כבר הגיע המצב לכדי סכסוך, הוא יוכל לגשר  ולהביא למצב של פתרון הסכסוך.

עו"ד יוסי ברקוביץ הוא עו"ד ירושות וצוואות בעל ניסיון רב בכל השירותים הנדרשים בנושא, כולל טיפול במצבים מורכבים כמו סכסוכי ירושה או התנגדויות. מוזמנים ליצור קשר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...