Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טכניקות חינמיות לפרסום באינטרנט

טכניקות חינמיות לפרסום באינטרנט
קרדיט pixabay

רשת האינטרנט מספקת לנו מרחב פרסומי מעולה המאפשר להרחיב את מספר הפניות ולהגדיל את המכירות. לרוב, כשאנחנו רוצים לערוך פרסום ושיווק שכזה, אנו נוהגים לפנות לחברות הפרסום השונות תוך הקצאת תקציב פרסומי ודמי ניהול חודשיים.

עבור חלק מבעלי העסקים ובעיקר עבור עסקים קטנים וחדשים, הרי שמדובר בהשקעה בלתי מבוטלת המצריכה שיקול דעת וניתוח מידת הכדאיות. אם אתם מרגישים שאינכם יכולים כעת להקצות את הסכום הנדרש עבור שיווק בתשלום, כאן מרוכזות מספר טכניקות קלות ופשוטות באמצעותן תוכלו לנצל את הזירה האינטרנטית לגמרי בחינם!

טכניקות חינמיות לפרסום באינטרנט

יש לכם אתר? טפחו אותו!

השקעתם בבניית אתר לעסק? מעולה! האפשרות האידיאלית היא לפנות לחברת קידום אתרים שתסייע לאתר להתקדם עם הביטויים הרלוונטיים ביותר בתוצאות החיפוש. האפשרות הנוספת היא לקחת את טיפוח האתר בשתי ידיים ולדאוג לחזק אותו בצורה פשוטה וקלה – מאמרים.

כמעט שבכל אתר תוכלו למצוא זירת בלוג בה העסק מעלה פוסטים שונים הנוגעים לתחום עיסוקו. מומלץ בחום להשקיע בכתיבת תוכן לפחות אחת לשבוע, ולהקדיש זאת לנושאים שחשובים לקהל היעד של העסק. דעו כי אתר שמתחדש במאמרים מדי שבוע, הוא אתר שמתקדם בצורה יעילה ועקבית יותר בתוצאות החיפוש. באופן הזה, ייתכן מאוד שהגולשים שלכם ימצאו את המאמר שכתבתם דרך תוצאת החיפוש ומשם יהפכו ללקוחות משלמים.

פתיחת דף עסקי בפייסבוק

ידוע כי בניית אתר היא עסק יקר למדי ולעתים זהו פשוט לא הזמן הנכון להשקיע באפיק זה. הגולשים עוד יכולים להיות סלחנים כלפי עסק שאין לו אתר, אך הם לחלוטין לא יקבלו את העובדה שגם אין לו ולו דף עסקי בפייסבוק.

דף עסקי בפייסבוק הוא פתרון נהדר עבור מגוון עסקים קטנים. לצד העובדה שהוא מאפשר להעלות את לוגו העסק, דף קאבר ופוסטים רלוונטיים לטיפוח הקהל, הוא גם יכול להתברג באופן מהיר וקל בתוצאות החיפוש.

חשוב לזכור כי קידום אורגני הוא תחום שבו מחזקים אתרים על מנת שיופיעו באופן טבעי בעמוד הראשון של מנועי החיפוש. עמוד עסקי בפייסבוק מנגד, כבר מגיע מתוך פלטפורמה מוכרת וחזקה ולכן בפתיחת דף עסקי, אתם לא רק מעניקים לגולשים מענה ברשת, אלא גם ובעיקר מגדילים את הסיכויים שתופיעו באופן טבעי לחלוטין בתוצאות החיפוש של גוגל.

הקמת כרטיס גוגל לעסקים

מכירים את זה שאתם כותבים שם של עסק מסוים ואז מופיע לכם בתוצאות החיפוש מעין כרטיס עם דירוג גולשים? זהו כרטיס גוגל לעסקים הנקרא Google My Business. כרטיס זה הוא חינמי לחלוטין וכל שעליכם לעשות הוא רק לחפש את הביטוי באנגלית וגוגל כבר תכווין אתכם בתוצאה הראשונה אל המערכת שבה מקימים את העסק.

היתרון של כרטיס גוגל לעסקים הוא בכך שאתם יכולים להופיע כמעט באופן מידי בתוצאות החיפוש. כרטיס שכזה רלוונטי בעיקר עבור עסקים המתבססים על מיקומים גיאוגרפיים דוגמת חנויות שכן גוגל יודעת לזהות מיקומים ועל-ידי כך גם מחליטה אילו עסקים להציג.

יתרון נוסף הוא שהגולשים רואים בכרטיס שכזה כמדד לאמינות. עסק שאין לו כרטיס עסקים בגוגל, מצטייר (גם אם זה לא נכון!) כמקום שייתכן ואיננו פעיל כלל! הכרטיס מאפשר לכם להוסיף מספר טלפון, כתובת אתר (אפשר גם לקשר לדף העסקי בפייסבוק), כתובת פיזית ואף להעלות פוסטים, מבצעים וסלוגנים פרסומיים.

נצלו את הזירה האינטרנטית

האינטרנט הוא זירה נפלאה המאפשרת לנו לפרסם את עצמנו מבלי להוציא ולו אגורה אחת. השקיעו כמה דקות מזמנכם מדי יום כדי לטפח את הנוכחות ברשת, ותוך מספר חודשים תיווכחו לראות כי מספר הפניות לעסק גדל בהדרגה.

כפי שוודאי נוכחתם לראות, קידום אתרים יכול להיות יצירתי למדי. רוצים לדעת עד כמה? היכנסו ללינק וגלו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...