כיצד ניתן לחסוך בעלויות הדפסה בעסק?

כיצד ניתן לחסוך בעלויות הדפסה בעסק?

אפשר לנסות להגביר את המודעות על ידי הוספה חותמת קבועה לדוא"ל כמו: "נא להתחשב בסביבה לפני שתדפיסו דוא"ל זה" שאליה אפשר לצרף גם עץ ירוק כדי להדגיש את המסר. אבל האם זה באמת עובד? ובכן, למרבה הצער לא פעם אנשים מדפיסים את הדוא"ל, כשההודעה הסביבתית שלכם מודפסת על דף נייר נוסף… אבל, לפחות זו התחלה בכיוון הנכון.

האמת היא שפחי המחזור במשרדים השונים מלאים עד גדותיהם בנייר שהודפס ללא צורך. הפסקת הבזבוז המשווע הזה מתחילה מלמעלה. אם אתם בעלים של עסק קטן, שמשו דוגמה לעובדים: אל תדפיסו מזכרים, מפות, או "מאמר מעניין" שאתם שמחים להניח על שולחן העובד. במקום זה שמרו את הדו"ח הארוך כקובץ PDF. היום ה-Word יכול לשמור מסמכים ישירות בפורמט PDF ובעצם אין כמעט שום מסמך שהייתם רגילים להדפיס עד כה שאי אפשר להשתמש בו כמסמך דיגיטלי במקום כנייר. זאת ועוד, אתם יכולים גם לשמור מסמכים בארכיון דיגיטלי, לסווג ולמיין אותם ולמצוא אותם בקלות כקבצים דיגיטליים מאשר כניירות ששמורים אי שם באחד התיקים בארון.

הדפסה היא הוצאה עסקית משמעותית, אבל בסופו של דבר יש לכם יותר שליטה על עלויות אלה מכפי שנדמה לכם. יש הדפסות שהן באמת בלתי נמנעות, אבל עדיין יש דברים רבים שאתם יכולים לעשות כדי לקצץ בעלויות ההדפסות שלכם ויש לא מעט טיפים וטריקים שאפשר להשתמש בהם כדי להוריד את עלויות השימוש במדפסת שלכם, בבית או במשרד.

הנה כמה דרכים לא כואבות, יחסית, להקטנת עלויות ההדפסה:

• כמובן שהעצה הראשונה והפשוטה ביותר היא – להשתמש פחות במדפסת. אם העובדים מדפיסים מספר עותקים של אימיילים או מסמכים, בקשו מהם להדפיס עותק אחד בלבד.

• דרך נוספת לחסוך היא לדחוס את הטקסט כך שכול החומר ייכנס לעמוד אחד או שניים. זה יחסוך את עלויות ההדפסה אבל עלול להגדיל את השימוש בדיו. האמינו או לא, אבל שינוי סוג הגופן שבו אתם משתמשים יכול להשפיע גם על מידת השימוש בדיו.

• השתמשו בדיו גנרי, ולאו דווקא דיו ממותג. מחקרים מראים שכאשר מדובר בטקסט רגיל, דיו גנרי אפקטיבי בדיוק באותה מידה כמו הדיו הממותג. כשבוחרים לעבוד עם דיו גנרי העסק יכול לחסוך יותר מ-50% מעלויות הדיו.

• דרך אחרת לחסוך כסף היא על ידי הקדשת המדפסות למשימות ספציפיות. המשמעות היא שמדפסת אחת תיועד למשימות הדפסה בשחור לבן, ומדפסת אחרת להדפסת תמונות בצבע. לאורך זמן זה יפחית את עלויות ההדפסה במידה ניכרת.

• באופן כללי, אם המדפסת מנוהלת כראוי ואתם מצליחים לוותר על עבודות הדפסה חסרות תועלת, חלק גדול מעלויות החברה, בגין השימוש במדפסת, פשוט נחסכות.

ולסיכום, אף פעם אי אפשר לדעת מראש מה בדיוק גורם לעלויות הגבוהות של המדפסת, אולי זה בגלל שהעובד מדפיס לעצמו מודעות רבות למכירת הרכב שלו, או שעובד אחר מדפיס תמונות משעשעות לילדים שלו. לכן, לפני שאתם בוחרים ומיישמים אסטרטגיה לחיסכון בעלויות ההדפסה, חשוב שתדעו מה בדיוק גורם לעלויות הגבוהות של ההדפסות במשרד שלכם.

באדיבות https://www.yazamco.co.il/

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
תהליך העבודה עם יועץ בתחום כלכלת המשפחה
כולנו מכירים את זה: אנחנו בעלי משפחה ואנחנו צריכים להתמודד,...
עומדים לקחת את הלוואת חייכם? התייעצו עם מומחים בתחום
משכנתא היא סמל להתחייבות ארוכת טווח ולא במקרה. באמת את...
ממשיכה במגמת הצמיחה: am:pm פתחה סניף נוסף בגבעתיים
החנות החדשה, השלישית של הרשת בעיר, ממוקמת בלוקיישן מרכזי רחוב...
לתקן את התנהלותכם מול מס הכנסה ביוזמתכם: זה אפשרי
אף אחד לא אוהב לשלם מיסים, במיוחד לא מס הכנסה....
תוכנית עסקית - המפתח להצלחה כלכלית בכל עסק
הכנת תוכנית עסקית היא הצעד הראשון והמכריע עבור כל יזם או...
יועץ משכנתאות פרטי ויועץ משכנתאות מומלץ – למה זה חשוב?
תהליך רכישת דירה מלווה לא פעם בקבלת החלטות מורכבות, במיוחד...
רוצים להשקיע בצורה חכמה? קבלו קודם ארגז כלים לכך
בין אם אתם צעירים שרק מתחילים את דרכם ומחפשים להרוויח...
שיפוצים וחלומות: איך לממן שיפוץ בית בצורה נבונה
שיפוץ הבית יכול להיות תהליך מרגש ומרענן, המאפשר לבעלי בתים...
איך משיגים תנאים נוחים להלוואה ומהי הלוואה משתלמת
כמו בכל דבר בעולם – גם הלוואה אפשר להשיג בכל...
החשיבות של מוצרי קידום לעסק
כדי להצליח לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את מספר הפניות...
דילוג לתוכן