כך תבחרו את חברת קידום האתרים שלכם

כך תבחרו את חברת קידום האתרים שלכם

החלטתם שאתם רוצים להוביל את האתר שלכם אל המקום הראשון של תוצאות החיפוש? מעולה! קבלת פניות מגולשים שהגיעו באופן טבעי מתוצאות החיפוש, יכולה להכפיל ואפילו לשלש את כמות העסקאות החדשות של העסק שלכם.

ועכשיו אחרי שהחלטתם שאתם אכן מוכנים לבצע השקעה כספית שכזו, הגיעה השעה לבחור את חברת הקידום והשיווק שתיקח את הנכס הדיגיטלי שלכם אחר כבוד אל עבר המקומות הראשונים. אבל איך מתחילים?

כך תבחרו את חברת קידום האתרים שלכםחברת הקידום איננה יכולה להיעשות על רגל אחת, וחשוב לבצע סקר שוק מקיף לפני שמגיעים למעמד של חתימת עסקה. לא פעם לקוחות שמתחילים עבודה אל מול חברת קידום, עושים זאת עם התרגשות שמלווה בחשדנות וחשש. אחרי שתבצעו את בדיקות האיכות הבאות, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

בדקו היטב את תיק העבודות

כל חברת קידום אתרים בגוגל חייבת להוכיח לגולש שזה עתה נכנס לאתרה, כי היא אכן מנוסה ומכירה את השוק. לכן, חפשו ישר את תיק העבודות של בית העסק.

לא מספיק לראות לוגואים שמתנוססים אחר כבוד בדף הבית, חפשו אחר תוצאות בפועל או במילים אחרות – מה בשורה התחתונה? האם ישנן מילים שבהן חברת הקידום מתגאה ומציגה? האם יש אתרים שאותה החברה בנתה? האם יש דוגמאות לדפי נחיתה? למודעות ועיצובים שונים בפייסבוק?

ככל שחברה מציגה תיק עבודות מנופח יותר, כך אנחנו יכולים להתרשם שהיא מביאה עמה ניסיון מקצועי ארוך שנים והיכרות ארוכה עם עולמות השיווק למיניהם החל מ-SEO ועד לקידום ממומן.

חפשו אחר ביקורות

להסתכל ולהתרשם מן הפרטים שבאתר זו דרך אחת לבסס את סקר השוק. עתה חפשו אחר מידע שקיים מחוץ לאתר דרך שתי חזיתות עיקריות:

כרטיס עסקי של גוגל – הכרטיס העסקי של גוגל שנקרא גם Google My Business, מוצג לנו באתר מיד אחרי שאנחנו רושמים את שם העסק. בכרטיס זה, אנו יכולים למצוא מגוון רחב של ביקורות שונות שנכתבו על-ידי הגולשים.

פייסבוק – בדקו ברשתות החברתיות ובעיקר בקבוצות ופורומים רלוונטיים, אם ישנם אנשים שהתנסו עם אותה חברת הקידום. במרבית הפעמים, תפגשו בכאלו שכבר התנסו בעבר עם החברה והם יוכלו להעניק לכם את דעתם הכנה.

אל תוותרו על שיחה טלפונית

יש הבדל משמעותי בין המידע שקיים באינטרנט לבין הכימיה שיכולה להיווצר במהלך השיחה. אל תהססו להשתמש גם באינטואיציות שלכם ונסו לבדוק מה הרושם שאתם מקבלים במעמד השיחה.

האם הורגש לכם כאילו ומדובר בשיחת מכירה שרק מנסה להוביל אתכם לחתום על עסקה? או שמא הרגשתם שזו שיחה כנה שבה מנסים להבין בדיוק מה הם הצרכים שלכם וכיצד ניתן לספק את השירות הטוב ביותר?

ההבדלים המשמעותיים הללו יכולים להשפיע על הבחירה ולעשות את כל ההבדל כשזה מגיע לבחירת החברה הנכונה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה הן הסיבות המוכרות להתמכרות מוגים שונים?
לפעמים קשה לרדת לשורש הבעיה אשר הובילה את האדם להתמכרות....
מה כולל השירות של עורך דין לנזקי גוף?
בכל יום מתרחשות תאונות רבות, כולל גם תאונות קשות. ברגע...
חוויה בלתי נשכחת בחוות סוסים במרכז הארץ
כאשר מחפשים חוות סוסים במרכז, חשוב לבחור במקום שמציע חוויה...
המלכה הנקבובית של הגליל
בנופי הגליל הקסומים, מסתתרת אבן ייחודית שהפכה לסמל של המורשת...
התאמה אישית בעולם המדרסים - טכנולוגיה וייצור בשירות הבריאות
מאחורי כל מדרס מותאם אישית עומד סיפור ייחודי. בעולם שבו...
איך תדעו אם אתם צריכים שירותים של אדריכל או מעצב פנים?
אם אתם זקוקים לשירות עיצוב פנים של בית קיים או...
גיבוי בענן – שמירה על המידע העסקי שלך בכל מצב
במציאות שבה המידע הוא הנכס החשוב ביותר לעסק, גיבוי בענן...
משלוח מרגש שכל אישה תשמח לקבל
לחיות שנים במערכת יחסים זוגית זה לא עניין פשוט, ועל...
מטף כיבוי אש – פתרון מיידי לשמירה על בטיחות
במקרים של דליקות, הזמן הוא קריטי. מטף כיבוי אש מהווה...
איך להפוך הפעלה למסיבת רווקות וערב גיבוש לעובדים לחוויה בלתי נשכחת?
ברגע שמתכננים אירועים חברתיים כמו הפעלה למסיבת רווקות או ערב...
דילוג לתוכן