להשטיח את הבטן- איך עושים את זה?

להשטיח את הבטן- איך עושים את זה?
קרדיט - Canva

הבטן היא אחד האזורים בהם מצטבר השומן העקשן ביותר. שומן בטני יכול להיות בשכבות הפנימיות והעמוקות כשהוא עוטף איברים פנימיים. זהו מצב לא רצוי שיכול להביא גם להתפתחות מחלות, אך ישנו השומן הבטני החיצוני יותר, זה שפשוט לא נחמד כשהוא מצטבר וגם לא קל להיפטר ממנו. הצרת היקפים בבטן היא אחת המטרות של אנשים רבים לגבי גופם. אצל גברים נוצרת עם הזמן כרס בירה הבולטת ביחס לשאר הגוף שהוא פעמים רבות רזה, ואצל נשים ישנה הצטברות שומן בבטן נוצרת גם בשל הלידות ובכלל כי זהו אזור שלא קל להיפטר בו מהשומן. היום יש דרכים נוחות ולא פולשניות לעשות זאת ולהגיע לתוצאות מעולות כמו טיפול בגלי רדיו, באולטרסאונד, אור או לייזר בו ממיסים את השומן בעזרת חום, וישנה גם הקפאת השומן בקור. בשתי הצורות השומן נהרס ובסוף יוצא מהגוף.

להיפטר משומנים בירכיים- לא פשוט אך אפשרי

אזור נוסף בו שומנים נוטים להצטבר הוא אזור הירכיים, במיוחד אצל נשים צעירות. גם כאן הפתרונות האוטומטיים שתקבלו כתשובה לשאלה איך להיפטר מהשומן הם אכילה נכונה ובריאה ופעילות גופנית, במיוחד תרגילים העובדים על אזור הירכיים. עם זאת, בדומה לבטן, גם כאן יכולה להיות הצטברות שומן שתרגילים ותזונה נכונה לא מספיקים כדי להיפטר ממנו. הצרת היקפים בירכיים נעשית גם היא בשיטות אשר מביאות להמסת השומן באופן ממוקד כמו אולטרסאונד, גלי רדיו, או או לייזר וגם הקפאת שומן תוכל לעשות את העבודה. באזור הירכיים ישנו פעמים רבות גם צלוליט, הצטברות שומן ברקמה התת עורית שהופכת את העור לגבשושי. שיטות אלה מסייעות גם להיפטר מצלוליט.

עליה וירידה במשקל השאירו סימנים? אפשר לטשטש אותם

סימני מתיחה הם אותם פסים אדומים או בגוונים בהירים יותר הנוצרים כתוצאה ממתיחת העור והרפייתו מספר פעמים. הדבר יכול לקרות בעקבות עליה וירידה במשקל משמעותיות, במיוחד אם הדבר קרה מספר פעמים וגם בעקבות לידות. הסימנים יכולים להיווצר גם אצל בני נוער הגדלים ומתבגרים בקצב מהיר. אחד הטיפולים באמצעותם נעשה טשטוש סימני מתיחה הוא טיפול בעזרת פחמן דו חמצני. הזרקת פחמן דו חמצני הנחשב דווקא לתוצר לוואי של הנשימה נותן סימן לגוף להזרים חמצן לאותו אזור. הזרמה מוגברת של  דם רווי חמצן מזרזת היווצרות רקמת חיבור חדשה באותו אזור ולטשטוש הסימנים.

סלים סקין היא קליניקה לרפואה אסתטית המציעה מגוון טיפולים מתקדמים באמצעות מכשור חדשני וניסיון רב של צוות הטיפול. מוזמנים ליצור קשר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מחפשת שמלת ערב? כל הטיפים שיעזרו לך לבחור נכון
אם יש לך אירוע חשוב בקרוב או אם את בעלת...
איך לשפר את היעילות והפרודוקטיביות של העובדים שלכם?
לאופן שבו המשרד שלך מעוצב יש השפעה משמעותית על רמת...
איך משיגים תנאים נוחים להלוואה ומהי הלוואה משתלמת
כמו בכל דבר בעולם – גם הלוואה אפשר להשיג בכל...
מפתח לעתיד אירופאי: הזדמנות ייחודית לישראלים
בעידן הגלובלי של ימינו, רבים מחפשים את שורשיהם ומגלים עניין...
תוספות שיער קלות לשימוש – תוספות עם קליפס
בכל הנוגע למילוי או תוספות שיער, השיער הטבעי על הראש...
עליה במסה: מה זה אומר ואיך עושים זאת
בקרב מתאמנים אפשר לשמוע לא מעט את המונח מסה או...
סיורים קולינריים בחיפה וירושלים – חוויה עשירה בטעמים ותרבות
בין אם אתם מתעניינים בטעמים מסורתיים או במנות חדשניות, סיורים...
תערוכות עיצוב בעולם – הזדמנות לביטוי מותג ייחודי
במהלך השנים האחרונות, השתתפות בתערוכות עיצוב בינלאומיות הפכה לכלי שיווקי...
בית אבות שמרגישים בו בבית
כשאנחנו כילדים מגיעים למסקנה שהגיע הזמן לעשות את הבלתי נמנע...
החשיבות של מוצרי קידום לעסק
כדי להצליח לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את מספר הפניות...
דילוג לתוכן