Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליקויים בהתנהלות קבלנים והטיפול בהם

ליקויים בהתנהלות קבלנים והטיפול בהם
קרדיט - Canva

ענף הבנייה בישראל סובל מבעיות רבות, לצד ההצלחות שלו בבניית הארץ והשדרוג של איכות החיים באמצעות בניינים בסטנדרטים גבוהים ביותר. עם כל הרצון הטוב, רבים מהקבלנים מתקשים לעמוד בהתחייבויות שלהם למסור דירה במועד ולא פעם נתקים גם בבעיות של ליקויי בנייה מסוגים שונים. הבעיות האלה אופייניות אמנם לכל מדינה אבל בישראל היא כבר הפכה מזמן לבעיה כרונית בגלל איחורים גדלים והולכים במסירה. לא פעם, איחור במסירת דירה גורם לאנשים לשלם יותר מדי עד שהם זוכים להיכנס לדירה החדשה שלהם, משום שהם גם משלמים שכר דירה על המגורים הזמניים שלהם וגם משלמים משכנתא על הדירה שטרם נכנסו אליה ולא ברור מתי תהיה מוכנה. ועוד לא התחלנו לדבר על אי הנוחות שבחיים על מזוודות ועל תכניות עבודה ולימודים שמשתבשות משום שאינכם יכולים להיכנס לדירה שלכם. בכל המקרים האלה מייצג אתכם עורך הדין ארז אסרף, כדי לפעול למען הפיצויים שמגיעים לכם.

סכסוך משפחתי דורש פתרון יצירתי

לכל משפחה הסכסוך הפרטי שלה וכאשר מעורבים בו נכסים שונים ומקרקעין, זה עלול להפוך לסכסוך יקר מאוד. לא פעם, כאשר מתבררת הירושה על פי צוואה של עיזבון ההורים קורה שהיורשים אינם מעוניינים לחלוק מקרקעין משותפים, מסיבותיהם. אמנם, לא תמיד זה בגלל סכסוך אלא בגלל רצון להימנע מתשלום מיסים או בגלל רצון לממש את הנכס ולקבל עליו תשלום. הדרך שמובילה לשם עוברת דרך פירוק שיתוף במקרקעין בין אחים, וזה מחייב לפעמים צו בית משפט אם מדובר בצוואה שמשנים אותה ומגיעים להסכם חלוקת עיזבון בדרך אחרת, או בדרך של פירוק השותפות בהסכמה או בהכרעה של בית משפט בגלל מחלוקת עמוקה שאינה ניתנת לפתרון בגישור. בכל המקרים האלה מומלץ להיעזר בעורך דין מומחה שמנוסה בתחום זה ויכול להשיג לכם את מה שקיוויתם לו מפירוק השותפות הזאת.

פיצויים מקבלנים

קבלנים יודעים שהם צריכים לשלם פיצויים במקרים שונים, בין אם מדובר בפיצוי על ליקויי בנייה או פיצוי על איחור במסירת דירה. ההבדל בין פיצוי ראוי לבין פיצוי זעום הוא יכולת המשא ומתן של עורך הדין שמייצג אתכם. רצוי לתת את הייצוג לעורך דין מנוסה במשא ומתן כזה ויש לו את כל הידע הנדרש בדקויות החוק כדי להשיג לכם את המקסימום האפשרי במקרה שלכם. עורך הדין ארז אסרף מייצג את הלקוחות שלו כדי להגן על האינטרסים שלהם בצורה הטובה ביותר מול קבלנים שצריכים לפצות אותם כראוי.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...