יוזמי התצוגה הם חברי מועדון החמש – מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל. המועדון מאגד כ-700 חברים המחזיקים באלפי רכבים קלאסיים. באירוע צפויים להשתתף מעל 140 רכבי אספנות – מכוניות ואופנועים, ביניהן גם מכוניות בנות למעלה מ-70 שנה ומכוניות מתחילת המאה. האירוע פתוח לקהל הרחב. בין המכוניות אשר יוצגו בפארק הלאומי ברמת-גן:
קרייזלר דגם 75 משנת 1929
רכב אמריקאי קלאסי, גדול ומרשים, במיטב המסורת של רכבי שנות ה-20 – מנוע בנפח 4250 סמ"ק, גג נפתח, כנפיים נפרדות וגריל מרשים ונוצץ. הרכב מצויד גם ב"מושב חותנת" אחורי, הנקרא כך משום שאינו זוכה להגנה כלשהי מפני הגשם.. המכונית יובאה לארץ לפני מספר חודשים ע"י חבר מועדון ותיק, וזו תהייה הופעתה הראשונה בפומבי.
יגואר XK140 משנת 1955
מכונית ספורט בריטית משובחת משנות החמישים, דו-מושבית פתוחה בעלת עיצוב חיצוני מרהיב ומיוחד. למכונית מנוע חזק בנפח 3,400 סמ"ק המפתח 210 כוחות-סוס. למרות גילה המתקדם, למכונית ביצועים מצוינים שלא "מביישים את הפירמה" גם כיום. המכונית יובאה לארץ לפני 3 שנים כגרוטאה מוחלטת ע"י חבר ותיק במועדון. המכונית זכתה לאחת מעבודות השיפוץ האיכותיות והמשובחות שניראו בישראל, עד לרמת הבורג.
סברה ספורט משנת 1962
הנציגה של תעשיית הרכב הישראלית – מכונית הספורט היחידה שיוצרה בישראל, ע"י אוטוקארס – אותו מפעל שייצר גם את הסוסיתא המיתולוגית. לסברה היה גוף ספורטיבי מפיברגלס, ומנוע פורד בריטי בנפח 1700 סמ"ק. המכונית יועדה לייצוא, ולמרבה הצער לא זכתה להצלחה רבה. המכונית שתוצג בתערוכה יוצרה בישראל, נמכרה לייצוא בארה"ב, ואחרי יותר מ-40 שנה הייתה ל"תושב חוזר" ויובאה חזרה לארץ ע"י חבר המועדון.