מכניסים את הקיץ למעטפה
לפעמים הדרך למתג את העסק היא הרבה יותר פשוטה ממה שנדמה, ובמקום לצאת עם קמפיינים פרסומיים במאות אלפי שקלים, תוכלו להסתפק בשדרוג שעולה רק 500 ₪ אך משנה את כל התמונה. לדוגמה: הכנסת אלמנטים של קיץ למעטפות העסק שלכם.
בתי דפוס מורגלים ביצירת מוצרים ממותגים וישמחו לסייע במשימה. הם ידפיסו עבורכם מעטפות הנושאות את לוגו העסק שלכם, פרטי התקשרות וסלוגן עם תוספת קטנה – איור של שמש מעל הלוגו, הוספת גלי ים מתחת לסלוגן או הוספת פרפרים צבעוניים על המעטפה.
בעזרת שינוי קטן שנעשה בקלות בכל בית דפוס, לעיתים אפילו ללא שירותיו של מעצב מקצועי, תוכלו לקבל במהירות ובקלות מוצר דפוס מיוחד, מרענן ומושך תשומת לב.
הזמינו את הלקוחות ליהנות ממבצעי קיץ
הקיץ הוא הזדמנות לחסל את המלאי ששכב במחסן חודשים וגם לפנק את הלקוחות עם מבצעים מיוחדים, כך ששני הצדדים זוכים.
הדפיסו פלייר, עלון מידע או קטלוג מוצרים/שירותים ובו קריאה ללקוחות ליהנות ממבצעים אטרקטיביים תחת הכותרת "מבצעי קיץ". תשכילו לעשות אם תנצלו את מידות החום העולות לקידום העסק, ותציינו בפלייר "בחוץ 30 מעלות ואתם זוכים ל-30 אחוזי הנחה!" כך הקישור בין הקיץ להנחות יוטמע והלקוחות יתלהבו
העניקו מתנות קיץ ללקוחות
גם הלקוחות הנאמנים ביותר זקוקים מדי להתחנפות קלה, ולכן כדאי להעניק להם מתנות בנקודות מרכזיות לאורך השנה. לדוגמה: בראש השנה, ראש השנה האזרחית, חג הפסח וגם בקיץ.
ישנו מגוון רחב של מתנות שישמשו את הלקוחות בקיץ וישמשו כתזכורת קבועה לקיומכם. למשל: שמשיות, מגבת ים, תיק רחצה, כדור לבריכה, סט מטקות ועוד. בחרו אחת או יותר מהמתנות הללו, הדפיסו עליה את לוגו העסק, או צרפו ככרטיס ברכה המוצמד לעטיפת המתנה, והבטיחו לעצמכם מחמאות לרוב.
נשאר כסף בקופה? ארגנו מסיבת קיץ גדולה!
מתוך מבחר שיטות המיתוג שהצענו לכם בכתבה הרי שזו היקרה מכולן, עם זאת, בכוחה ליצור את האפקט הטוב ביותר ומכאן שכדאי לשקול אותה בחיוב.
ארגון מסיבת קיץ ללקוחות מצריכה משאבים כספיים, כוחות נפש ויכולות לוגיסטיות מפותחות, אך כשתשבו לכוס בירה עם הלקוחות כשברקע מוזיקה קצבית וקול צחוק – תזכו לתמורה טובה למאמצכם. בהצלחה!
קרדיט: ענבל ראוכורגר, אתר הספקים