העסק משגשג ועליכם לקבל החלטות כיצד להרחיב את הפעילות העסקית?

ראשית, בשעה טובה. ככל הנראה ההצלחה היא תוצר של עבודה מרובה שהשקעתם לאורך תקופה ארוכה. שעות עבודה ארוכות, אינספור פגישות רבות משתתפים, בחינת חלופות אסטרטגיות שונות ובוודאי גם אי אלו שעות שינה שהחמצתם בדאגה לפריחתו של העסק. שנית, הרשו לעצמכם הפסקה קלה בכדי להנות מהתוצרים שלכם, עבדתם מספיק קשה בשבילם. משיסתיימו החגיגות הראויות, שובו להפשיל שרוולים והחלו לשקול את הצעדים הבאים שלכם. ייתכן שעל מנת להמשיך להרחיב את פעילותכם העסקית תצטרכו לחפש אחר נכס חדש שיהווה את מקום מושבו של העסק שלכם. אך כיצד בוחרים נכס להשכרה לעסק?
חשיבות בחירת מיקום מרכזי
אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת משרד לעסק הוא מיקום. בעודכם קוראים שורות אלו בוודאי מתנגנת בראשכם השורה הידועה: "location, location, location". לא בכדי אין צורך במילים נוספות מלבד המילה location על מנת להדגיש את המסר. עסק במיקום נגיש ייקל על הלקוחות שלכם לאתר את המשרד שלכם ויהפוך את ביקורם לנעים ושליו יותר. כמו כן, מיקום מרכזי של העסק, בסמוך למשרדי חברות נוספות העוסקות בתחומים המשיקים לתחום ההתמחות שלכם, יסייע לכם ביצירת קשרים עסקיים ושיתופי פעולה. אי לכך, כשלב ראשון בשעה שאתם מחפשים אחר המשרד החדש שלכם, ערכו סקר קצר ובררו היכן יושבים עסקים הדומים לזה שלכם. במהרה בוודאי תגלו כי קולגות ואף מתחרים שלכם במקרים רבים מאיישים משרדים יחסית סמוכים זה לזה. סקר כזה יסייע לכם להחליט היכן כדאי לכם להתחיל בחיפוש אחר נכס מתאים עבור הצרכים שלכם, ומה הם האזורים מהם עדיף לכם להתרחק ולהישמר.
הגדרת הפרמטרים החשובים לעסק שלכם
לאחר שזיהיתם את האזור המועדף עליכם, מומלץ לערוך בדיקה ראשונית ברשת האינטרנט על מנת להעריך את ההיצע הקיים. חיפוש הכולל את מילות החיפוש "משרדים להשכרה ברמת גן", למשל אם בחרתם לחפש אחר משרד בעיר רמת גן, יציג בפניכם היצע בלתי מבוטל של משרדים. באמצעות סינון פרמטרים המתאימים לצרכים האישיים שלכם תוכלו לצמצם את ההיצע. הגדירו מהו גודל הנכס הנחוץ לכם בהתאם למספר העובדים שאתם מעסיקים וכמות הקהל שאתם נוהגים לארח במשרדיכם. יתר על כן, מומלץ להתייחס למפרט שכלול בעסקה. למשל, האם ישנו מטבח או שמא תצטרכו לערוך שיפוץ בכדי להתאים את הנכס לצרכים שלכם. קחו את הזמן בקבלת ההחלטות, התייעצו עם בעלי ניסיון, וזכרו שבסופו של יום המשרד מהווה חלק נכבד מהרושם הראשוני שהעסק שלכם משדר לסובבים אתכם.
מאמר בחסות realup מבני תעשייה