מרכז השרות החדש לתושב נחנך בשבוע שעבר (יום חמישי 21.6.18) בטקס חגיגי במעמד ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, מנכ"ל העירייה ובכיריה .
מרכז השרות החדש מאפשר לתושבי גבעתיים ולמקבלי השרות העירוני לקבל את מרבית השירותים המוניציפאליים במקום אחד ולהפסיק לרוץ בין המשרדים השונים, המפוזרים בכל רחבי העיר.
מעתה יוכלו התושבים להגיע למשרדים המשופצים ברח' שינקין 4 ולקבל שרות יעיל ומקצועי מנציגי השרות במגוון השירותים העירוניים. בתחום התחבורה והחניה ניתן לבצע תשלומים, להנפיק תווי חניה ולהגיש ערעורים. בתחום הארנונה ניתן לבצע תשלומים, לקבל אישורים ולטפל בנושא הוראות הקבע. בתחומי רישוי הנדסה ניתן לברר סטטוסים של פניות, לבדוק זכויות והיתרים ולעיין בתיקי בניין. בתחומי החינוך, התרבות והפנאי ניתן לבצע רישום לחוגים ולמוסדות החינוך.
בנוסף לכך נמצאת תחת מרכז השרות לתושב גם היחידה לפניות הציבור כך שכל נושא השרות לתושב על כל נגזרותיו נמצא תחת קורת גג אחת. בעתיד אף יורחבו השירותים הניתנים במרכז במקביל לפיתוח כלים דיגיטליים שיאפשרו מתן שרותים דיגיטליים מתקדמים תוך מתן שרות יעיל, מהיר וזמין.
מרכז השרות פועל בימים א'-ה' בין השעות 8:00-13:30 ובימים ב' ו-ה' בין השעות 15:00-18:00
ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ציין כי: אחת המטרות המרכזיות שלי הייתה להקים ״מרכז שרות לתושב״ אשר ירכז את כל קבלת הקהל המפוזרת בעיר ( תווי חניה, הנדסה, ארנונה, מי גבעתיים וכו׳) תחת קורת גג אחת, יפסיק את הטרטורים והריצות בכל העיר ויאפשר מתן שרות לתושב ברמה שעיר המכבדת עצמה ואת תושביה, צריכה לתת. עכשיו זה קורה רשמית ולא נותר לי אלא לברך על המהלך שיצא אל הפועל לאחר תהליך ארוך ומורכב.