חודש חגי הקניות אינו היחיד שמוכיח כמה חשוב לעשות סדר במלאי שלכם ולנהל רישום מדויק. כל מי שקנה בחודשים הבוערים של חגים בכלל יודע שיש לא מעט בעיות בקבלת המוצרים כאשר אין רישום מסודר של המלאי ואין אפשרות לעקוב אחר המלאי ואחר המשולחים שלהם. כך שזה נכון על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחנות שבה צריך לתמרן בין הלקוחות שקונים ושואלים שאלות, לבין הספקים ולבין המחסנים והמרלוגים שמספקים לחנות את המוצרים שלה. מעל כל אלה, צריך לנהל חשבונות ומלאי באותם מכשירים משום שפיצול הפונקציות האלה בין מכשירים ותוכנות שונות אינו יעיל. בקיצור, כדי לנהל עסק טוב ומצליח בימינו חייבים למצוא קופה שהיא רב תכליתית, מצליחה לנהל את תקשורת הנתונים בזמן אמת ולתת לבעל העסק את כל המידע שנחוץ לו מיד. בחברת התוכנה אופק מערכות מחשבים בע"מ פיתחו שורה של תוכנות ומוצרים לניהול עסק חכם שפותרים בדיוק את הבעיות האלה.
להתעדכן תוך כדי עבודה
בכל חנות יש צורך במכשור חכם שיכול להתנייד אתכם בין המדפים והכונניות ובין אולם החנות לבין חדרי המחסן. בכל רגע עליכם לדעת כבעל העסק מה קורה במלאי שלכם ומשום כך מסופון שנותן לכם את כל המידע הזה בזמן אמת הוא כנראה המכשיר שמחבר אתכם לקצב הלב של העסק שלכם כמו מוניטור חיוני. כחנות שצריכה לספק מוצרים רבים בזמן קצר בתקופה שנחשבת משגשגת מאוד לעסקים, עליכם לדעת בדיוק מהו מצב המלאי שלכם כדי לעדכן אותו לפני שלקוחות ימהרו לחפש מוצרים חסרים אצל המתחרים שלכם. מכשיר כזה יכול לעזור לכם גם לעקוב אחר מצב המלאי והביקוש לו ולכן גם לצפות את הצרכים שלכם.
מה קורה במרלוג?
הצלחה של כל עסק מבוססת על ניהול מלאי חכם בצורה כזאת שעונה על הדרישה הגוברת בימינו גם לספק מוצרים מהיום כמעט להיום. כדי לעמוד בתנאים האלה וכדי להביא לבית הלקוח או לסניפים שלכם את המוצרים המבוקשים, יש ליצור חיבור ישיר לכל שלוחה שלכם, במחסן או בחנות או בכל מקום, על מנת לדעת בדיוק מה יש לכם והיכן. את שלל המוצרים שיכולים לעזור לכם בכך תוכלו למצוא אצל חברת תוכנה כמו אופק מערכות מחשבים בע"מ, שפיתחה את המוצרים האלה בדיוק למען עסקים מצליחים. מוזמנים ליצור קשר במייל [email protected] או בטלפון מספר 052-7560407