סי איי -מחקרי שוק וייעוץ

סי איי -מחקרי שוק וייעוץ
קרדיט - Pixabay

היסטוריה והקמה

החברה החלה את דרכה במשרדים קטנים והתפתחה במהירות, והיום היא מתפרסת על פני משרדים גדולים ומפוארים. עם השנים, החברה צמחה והפכה למכון מחקר מוביל בישראל, עם קשרים ענפים עם 10 גופי מחקר באירופה ומזרח אירופה, והחברות בארגון המחקר האירופאי ESOMAR ובאיגוד מכוני המחקר הישראלי.

תחומי פעילות

החברה מתמחה במגוון תחומי מחקר, כולל:

  • מחקרי שיווק: בחינת התנהגות צרכנים, זיהוי מגמות שוק ואסטרטגיות פרסום.
  • מחקרי מותג: הערכת חוזק המותג ומעמדו התחרותי, כולל באונליין.
  • אפקטיביות פרסום: בחינת השפעת קמפיינים פרסומיים על הצרכנים.
  • מחקרי חווית לקוח: ניתוח חוויות הצרכן ושיפור חווית הלקוח.
  • מחקרים פנים ארגוניים: ניתוח תהליכים פנימיים בארגונים ושיפורם.
  • מחקרי הערכה, בקרה ופיקוח: פיקוח על פרויקטים ובדיקת עמידתם ביעדים.
  • שיתוף הציבור ובעלי עניין: תהליכים לשיתוף הציבור בקבלת החלטות ושילובם בבעלי העניין.

שיטות וכלים

החברה משתמשת במגוון כלים מתקדמים לביצוע מחקרים:

  • BPE – הערכת חוזק המותג ומעמדו התחרותי: כולל באונליין.
  • Bench Your Web: מוניטור חדשני המנתח את ביצועי אתר החברה בהשוואה למתחרים ומציע שיפורים.
  • AD EFFECT: מודל אפקטיביות פרסום Ad Effect 360 לבחינת אפקטיביות הפרסום.
  • מודל להערכת פרזנטורים: כלי להערכת הצלחת הפרזנטורים בקמפיינים.
  • מיפוי שוק: איתור מניעים וחסמים בשוק, ובחינת היקפים ותכולה.
  • In The Moment: ליווי הצרכן לפני, תוך כדי ואחרי הקנייה ובחינת התנהגותו.
  • POS: בקרה ומיפוי מדפים בנקודות מכירה למקסום תחרותיות.
  • CDB: כלי תומך החלטה לשדרוג בחירת פריטי אופנה לייצור קולקציה.
  • C4S: מוניטור לקוח סמוי המקשר בין חווית הלקוח והמוכרנות לביצועי מכירה.
  • U&A: בחינת שימושים ועמדות צרכנים בנוגע למוצרים או שירותים.

לקוחות ושיתופי פעולה

החברה גאה בשירותיה למאות חברות וארגונים במגזרים שונים, כולל משרדי ממשלה, גופים פרטיים ועסקיים, תעשיית הרכב, אופנה, פיננסיים, בריאות, קמעונאות, מזון, קוסמטיקה, חשמל ואלקטרוניקה, נדל"ן ועמותות.

ערכים ושירותיות

החברה דוגלת בשירותיות, אותנטיות וחתירה לשינוי מתמיד. היא שואפת להוסיף ערך ללקוחותיה על ידי הבנת הצרכים הייחודיים שלהם ומתן פתרונות מותאמים אישית. בכל בוקר, הצוות מתעורר עם המטרה לעזור ללקוחות להתמצא במרחב שבו הם פועלים, לשפר את חווית הלקוח ולקבל החלטות נכונות יותר.

לסיכום

החברה החלה את דרכה במשרדים קטנים והתפתחה במהירות למכון מחקר מוביל בישראל. עם השנים, היא ביססה קשרים ענפים עם 10 גופי מחקר באירופה ומזרח אירופה, והצטרפה לארגון המחקר האירופאי ESOMAR ולאיגוד מכוני המחקר הישראלי. החברה מתמחה במגוון רחב של תחומי מחקר, כולל מחקרי שיווק, מותג, אפקטיביות פרסום, חווית לקוח, מחקרים פנים ארגוניים, ומחקרי הערכה, בקרה ופיקוח. היא משתמשת בכלים מתקדמים כמו BPE להערכת חוזק מותג, Bench Your Web לניתוח ביצועי אתרים, AD EFFECT למדידת אפקטיביות פרסום, ומיפוי שוק לאיתור מניעים וחסמים. בנוסף, החברה משרתת מאות חברות וארגונים במגזרים שונים, כולל ממשלה, תעשייה, בריאות וקמעונאות. ערכיה כוללים שירותיות, אותנטיות וחתירה לשינוי מתמיד, עם מטרה להוסיף ערך ללקוחות באמצעות הבנת צרכיהם הייחודיים ומתן פתרונות מותאמים אישית. החברה ממשיכה לשאוף למצוינות ולהיות שותפה אמינה ואסטרטגית בקבלת החלטות וניהול תהליכים בשוק המודרני.

לכניסה לאתר

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מחפשים תקשורת איכותית? הכירו את הפתרונות המובילים בשוק
בעידן המודרני, ניהול תקשורת אמינה ויעילה הוא מפתח להצלחה בכל...
משלוחים מיידיים: מהיום להיום, מהיום למחר והמסירות המשפטיות שחייבים להכיר
משלוחים מהיום להיום: פתרון יעיל ומהיר בעולם המהיר של היום, אין...
מהם הנושאים המרכזיים לדון בהם במסגרת הסכם גירושין?
יותר ויותר זוגות בוחרים היום בגירושין בהסכמה, תהליך בו מגיעים...
סובלים מכאבים בגב התחתון? יש מה לעשות
כאבי גב בכלל וכאבי גב תחתון בפרט הם מסוגי הכאבים...
שיפור החיים באמצעות כלבנות טיפולית
התמודדות מוצלחת עם טיפול בפחד מכלבים פחד מכלבים הוא תופעה שכיחה...
מגשרת גירושין – עו"ד דיני משפחה אסתר שלום
מגשרת גירושין או מגשר גירושין הוא מקצוע חדש יחסית בישראל...
מדוע ומתי כדאי לערוך הסכם ממון?
במשך שנים הסכם ממון נחשב להסכם אשר נערך רק בין...
תאונות עבודה: הרבה יותר נפוץ ורחב ממה שחשבתם
כאשר חושבים על תאונות עבודה, התמונה הקופצת בראש היא של...
איך בוחרים נכון עובדים לאירוע?
הפקת אירוע דורשת תכנון נכון, משאבים ותשומת לב רבה. על...
גביית שיקים חוזרים – פתרון משפטי אפקטיבי
שיקים חוזרים הם בעיה נפוצה העלולה לפגוע בתזרים המזומנים של...
דילוג לתוכן