Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עוברים טיפול שורש? כל הדברים אותם כדאי לדעת

עוברים טיפול שורש? כל הדברים אותם כדאי לדעת
קרדיט - Canva

טיפול שורש הפך למונח אשר יכול להרתיע לא מעט מטופלים הממתינים לטיפול מקצועי. טיפול שורש הפך למונח ידוע. אשר מציין בדרך כלל טיפולים מורכבים ועמוקים, כאלו אשר מבצעים אותם במקרים בהם אין ברירה אחרת. בעולם רפואת השיניים, טיפולי שורש נועדו למקרים בהם מחלה חדרה עמוק כל כך אל תוך השן, עד שזו כבר פגעה בשורש עצמו. בעבר הרחוק, מי שסבלו ממחלות שיניים כמו עששת וכדומה, פשוט נאלצו להיפרד מהשיניים אשר נשרו בתוך זמן קצר. אבל היום, אנחנו יכולים לבצע סדרה של פעולות כדי להיטיב עם המטופלים שלנו. במאמר הבא נדבר על כך בהרחבה. על שתל זירקוניה ומונחים מקצועיים נוספים אשר נשמעים לרגע מעט מסובכים.

איך נראה תהליך של שיקום הפה

בהתחלה, אנחנו צריכים לשמוע מהמטופל מה הוא מחפש בדיוק. ישנם מטופלים אשר מגיעים כדי לפתור בעיה כמו כאב חוזר בשן וכיוצא באלו. אז אנחנו עורכים בדיקה יסודית ומנסים להבין מה המקור לתופעה. לאחר צילום רנטגן שגרתי, נוכל להבין היכן יש מחלות בשיניים ומכאן יתחיל תהליך הטיפול.

במקרים בהם אנחנו בוחרים לעשות טיפול שורש, עלינו להחליף את השן הפגועה בכתר חדש. שתל זירקוניה נחשב פופולארי במקרים הללו. בעיקר משום שאנחנו מדברים על מינרל איכותי, חזק, כזה שבדרך כלל מתקבל טוב בחלל הפה ולא יוצר התנגדות. בנוסף, הוא מזכיר את המראה של שן רגילה. לאחר שיוף וליטוש, נדמה כאילו המטופל לא עבר דבר. התפקיד של רופא שיניים בצפון הוא כמובן לא רק לפתור בעיה נקודתית ולשפר את בריאות השיניים. אלא, חלק מהעבודה היא להבטיח כי החיוך של המטופל ישאר כמו שהיה אם לא טוב יותר.

אלו בדיוק המקומות בהם נמדדת המיומנות של המטפל. עיצוב שיניים דורש ניסיון, מיומנות והרבה מאוד סבלנות. שכן לעיתים על המטפל לעבוד בצורה יסודית, בעדינות, כדי לתת לכתר החדש מראה של שן כאילו טבעית בתוך חלל הפה.

הגיע הזמן ליהנות מטיפול חדשני

בעולם חדש ומהיר, כולנו רגילים לקבל שירות טוב יותר בכל תחום. גם בעולם רפואת השיניים אנחנו רואים שינויים יוצאי דופן. הגיע הזמן שלכם ליהנות מטיפול שיניים אשר יכול להביא לכם את התוצאות להן אתם מכוונים. מגיע לכם ליהנות מטיפול  בו תרגישו כי המטפל רואה אתכם ולא רק את הבעיה שלכם. ד"ר פאדי ח'ורי המנהל של המרכז לאסתטיקה והשתלות שיניים הוא האדם הנכון למשימה. צרו קשר ותזכו לקבל מענה מקצועי עוד היום.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...