ברוכים הבאים למקומונט גבעתיים   Click to listen highlighted text! ברוכים הבאים למקומונט גבעתיים
פרסום בגוגל לעסקים
מקומונט גבעתיים – חדשות מקומיות גבעתיים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
מקומונט גבעתיים – חדשות מקומיות גבעתיים
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
  • חדשות
  • כלכלה וצרכנות
  • נדל”ן
  • תיירות ונופש
  • תרבות ופנאי
  • אינדקס עסקים
  • זירת המומחים
  • דעות
    • העידן הכי בודד
    • רווחה וחברה
  • יצירת קשר
ראשי » זירת המומחים » על מה מדבר מקדם האתרים שלי? כמה מושגים שכדאי להכיר בתחום ה-SEO

על מה מדבר מקדם האתרים שלי? כמה מושגים שכדאי להכיר בתחום ה-SEO

1 בינואר 2019

תחום קידום האתרים (SEO) הוא תחום שמתפתח ומשתנה כל הזמן, אך הוא תמיד נותר רלוונטי וחשוב. רוב בעלי האתרים היום כבר מבינים כי ללא קידום איכותי ויעיל, אתר האינטרנט שעליו טרחו ושילמו לא יביא להם תועלת רבה. אמנם, בעלי עסק יכולים להפנות לקוחות ומתעניינים לאתר, על מנת לצפות במוצרים או ללמוד עוד על שירותי החברה, אך אם האתר לא ידורג במיקומים גבוהים בביטויי חיפוש רלוונטיים בתוצאות החיפוש של גוגל, הם יתקשו להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים שאינם מכירים את העסק.

על מה מדבר מקדם האתרים שלי? כמה מושגים שכדאי להכיר בתחום ה-SEO
קרדיט לתמונה: פוטוליה

מכיוון שתחום קידום האתרים הוא תחום מורכב ודינמי, לא כל בעל אתר יכול להשקיע את המשאבים הדרושים ללימוד התחום, להתעדכנות שוטפת בנעשה בו וליישומו בפועל באופן שוטף. זו הסיבה לכך שבעלי עסקים רבים משלמים היום לחברות קידום אתרים שיבצעו את פעילות ה-SEO בצורה מקצועית ואיכותית. ועדיין, העובדה שבעל אתר שילם לחברת קידום אין משמעותה כי הוא לא נדרש להכיר את מושגי היסוד של התחום. הבנת המושגים הללו, גם אם רק באופן שטחי, תאפשר לבעל האתר להבין ולנתח את הפעילות שביצעה בעבורו חברת הקידום ולהעריך אם היא עושה עבודה טובה. אז אם אתם לקוחות של חברת קידום אתרים או של מקדם אתרים עצמאי, כדאי שתכירו כמה מושגים בסיסיים:

מילות מפתח (ביטויי חיפוש)

מילים או צירופי מילים שמקלידים הגולשים במנוע החיפוש בניסיון לאתר מידע מסוים ברשת. המטרה של מקדם האתר היא פשוטה – לגרום לאתר האינטרנט לדבר באותה השפה שבה מדברים הגולשים ולדאוג שגוגל יבין זאת. כאשר אנחנו משתמשים במילות המפתח שבהן משתמשים הלקוחות הפוטנציאליים שלנו וכאשר גוגל מזהה את האתר שלנו ככזה שעונה על השאילתות של הגולשים הללו – האתר ידורג גבוה יותר והוא אף עשוי לקבל תנועת גולשים גדולה וממוקדת יותר. ישנם שיקולים רבים ושונים לבחירת מילות המפתח לקידום האתר, כגון רמת תחרותיות, רלוונטיות, נפחי חיפוש, טרנדים ועוד, ועל כן החוכמה היא לבחור בביטויים הנכונים ביותר ולהטמיעם באתר בצורה הנכונה ביותר.

CTR (שיעור ההקלקות – click-through rate)

שיעור ההקלקות הוא מספר המייצג את היחס בין מספר החשיפות של דף אינטרנט לגולשים לבין מספר ההקלקות עליו. ככל שהמספר גבוה יותר, כלומר, ככל שמספר ההקלקות מתקרב למספר החשיפות, יש בכך כדי להעיד על מידת ההצלחה שלנו בניסיוננו לגרום לגולשים ללחוץ על תוצאת החיפוש שלנו ולא של המתחרים. כלי Google Search Console מספק לבעלי אתרים את המידע הזה לגבי האתר כולו ולגבי כל אחד מדפיו המאונדקסים בגוגל, ומומלץ בהחלט להשתמש במידע זה לצורך שיפור הנראות של האתר במנועי החיפוש ולצורך בנייה נכונה יותר של אסטרטגיית קידום.

תגיות Title ו-Description

תגיות המטא הללו הן רק שתיים ממגוון תגיות שניתן להצמיד לאתר אינטרנט לצורך מתן מידע עליו. מדובר בתגיות הנמצאות בקוד של האתר וחלקן מיועדות במיוחד למנועי החיפוש, כמו שתי התגיות שבהן אנו עוסקים כעת. תגית ה-Title מתארת את נושא הדף והיא צריכה להכיל את מילת המפתח שנבחרה לקידומו. תגית ה-Description היא תגית ארוכה יותר, המאפשרת פירוט בנוגע לתוכן המופיע בדף וגם בה יש לכלול את מילת המפתח. תגיות אלו מבהירות למנוע החיפוש במה עוסק הדף ובעבור אילו ביטויי חיפוש יש להציג אותו, והן אף ישמשו אותו ברוב המקרים בעת הצגת הדף בתוצאות החיפוש – התגית הראשונה תשמש כקישור לחיץ לדף, והשנייה תופיע מתחתיה ותוסיף מידע על הדף. אם כך, ברור כמה חשוב לשלוט בתוכן המופיע בתגיות אלו ולוודא שהוא עונה על השאילתות הרלוונטיות של הגולשים ומושך אותם ללחוץ על הקישור ולבקר באתר.

שלושת המושגים שסקרנו כאן הם באמת רק קצה הקרחון של תחום קידום האתרים. על מנת ללמוד עוד על התחום, אתם יכולים לגלוש ברחבי הרשת ולמצוא שלל מאמרים, מדריכים, סרטונים וכו’ העוסקים בנושאים מעניינים שונים. בנוסף, אתם מוזמנים להירשם לקורס SEO מקיף ואיכותי, שיכשיר אתכם להיות מקדמי אתרים בעצמכם – וכך לא רק שתבינו על מה מדבר מקדם האתרים שלכם, אלא תוכלו אפילו להחליפו בעצמכם.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
‏קבוצת מקומונט‏
בתי חולים
מרפאות וקופות חולים
בתי מרקחת
ייעוץ הכוונה וסיוע
גני ילדים
בתי ספר יסודיים
מרכזים קהילתיים ומועדונים
חוגי המתנ"ס
קווי תחבורה ומוניות
חברת החשמל
בנקים
דואר
מקוואות
ספריות

קבוצת מקומונט

כל הזכויות שמורות לקבוצת מקומונט. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

תגיות
אדי אלון אומנות איכות הסביבה אינטרנט בחירות 2013 בחירות גבעתיים בחירות רמת גן ביטחון ופלילים בריכה המלצת rgcity זכויות בעלי חיים חדשות הבידור חדשות הגמלאים ברמת גן חדשות הנוער חדשות הספורט חדשות העיר חדשות הציבור הדתי חדשות חברה חדשות חינוך גבעתיים חדשות חינוך ר"ג חדשות ילדים חדשות כלכלה חדשות פינת החי טור אישי:אורי שאבי טור אישי:ד"ר אבי ליליאן טור אישי:ד"ר סמדר טל טור אישי:משה שכטר טור אישי תנועת הירוקים טיולים וטבע כדורגל כדורסל מוסיקה ומחול נדל''ן ספרים עיריית גבעתיים פינת האימוץ פינת הקאוצ'ינג: נפתלי סדן צרכנות רכילות רן קוניק תושבים כותבים תחבורה תנועות הנוער תערוכות הרצאות ואירועים תרבות
אתרי קבוצת מקומונט: | מקומונט גבעתיים | מקומונט ירושלים | מקומונט חיפה והקריות | מקומונט באר שבע והדרום | חדשות הגליל | חדשות השרון | חדשות רמלה לוד | חדשות חיפה באינטרנט | חדשות תל אביב והסביבה
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
Click to listen highlighted text!